تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* مواد شستشوی مبل *

مواد شستشوی مبل

مواد شستشوی مبل شامل شوینده های مختلف و متنوع است که هر یک از این شوینده ها توسط برندهای متفاوتی ساخته شده اند و ویژگی های خاص خود را دارند. شما باید با توجه به میزان بودجه ای که دارید و نوع خواسته ای که از مواد شوینده دارید مناسب ترین نوع آن را خریداری کنید.

 تمیز کردن مبل در خانه اقدامی است که اکثر افراد ممکن است در طول سال چندین و چند بار آن را انجام دهند و به همین علت استفاده از مواد شستشوی مبل با کیفیت کمک می کند تا روند شستن مبل شما بهتر و مناسب تر پیش برود.

مبل، ممکن است که بر اساس عوامل و علت های مختلفی دچار لکه آلودگی شود و باید بدانید که هر نوع لک بر اثر ساختاری که دارد نیازمند شوینده ی خاص خود می باشد.

برای مثال شوینده ای که برای پاک کردن لکه ی خون کاربرد دارد هیچ وقت برای پاک کردن لکه ی قهوه کاربردی نخواهد بود. پس شناخت انواع مواد شستشوی مبل کمک می کند تا شما برای مصارف مختلف مناسب ترین مواد شستشو را استفاده کنید.

علل مهم کثیف شدن مبل:

مبل ها بنا به علت ها و دلایل مختلفی دچار لک و کثیفی می شوند. برای مثال وجود گرد و خاک در فضا باعث می‌ شود که مبل شما به مرور زمان کثیف شود و رنگ اصلی آن روبه کدری خواهد رفت.

 ریختن مواد غذایی مختلف، ریختن چای و قهوه روی مبل و آلوده بودن دست ها و لمس مبل باعث ایجاد لک و آلودگی روی مبل می‌ شود.

اگر دارای فرزند کوچک در منزل هستید بیشتر در معرض خطر آلودگی مبل ها قرار می گیرید. و در نتیجه باید مواد شستشوی مبل را به خوبی شناسایی کنید تا برای مصارف متعدد از مناسب ترین مواد شستشو استفاده داشته باشید.

جوهری شدن مبل، خونی شدن، کاکائویی شدن و… هم می‌ توانند دغدغه ی اکثر افراد باشد. باید بدانید که برای هر یک از این موارد شوینده های مختلفی هستند که کاربرد مناسبی از خود ارائه می دهند و جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

حتی اگر نتوانستید از این شوینده ها هم استفاده ای مناسب ببینید و لکه های شما را از بین نبردند، باز هم جای نگرانی وجود ندارد زیرا وسایلی مانند بخارشور یا حتی با مراجعه به شرکت های خدماتی که فرایند شستشوی مبل انجام می‌ دهند باعث می شود که هرگونه لک و آلودگی به صورت کامل از سطح مبل شما زدوده شود.

مواد شستشوی مبل

نکات مهم برای خرید مواد شستشوی مبل:

اگر قصد خرید مواد شستشوی مبل را دارید باید برای انجام این خرید به نکات مهم زیادی دقت داشته باشید. اولین نکته نوع لکه ای است که روی مبل شما وجود دارد. هنگام خرید حتما این نکته را به فروشنده بازگو کنید تا بر اساس نوع لکه مناسب ترین مواد شوینده را برای شما ارائه دهد.

 نکته‌ ی بعدی نوع متریال و جنس پارچه ی مبل شما می باشد. اگر دارای مبل پارچه ای هستید باید نوع و جنس پارچه را به‌ فروشنده اعلام کنید تا بر همان اساس یک شوینده ی مناسب را به شما بفروشد. زیرا ممکن است که استفاده از شوینده ی غیر متناسب با پارچه، به الیاف پارچه آسیب وارد کند و باعث تغییر رنگ پارچه شود.

 اگر مبل شما پارچه ای نیست و دارای مبل چوبی یا مبل استیل هستید فرایند نظافت و شستشو تفاوت خواهد داشت و باید از شوینده های مخصوص مبل های سلطنتی استفاده کنید.

پس فکر نکنید که می‌ توان از یک شوینده ی مشترک برای تمام مبل ها و تمام لکه ها و آلودگی ها استفاده کرد. بلکه شما باید در هنگام خرید مواد شستشوی مبل تمام این موارد و نکات را در نظر داشته باشید تا در نهایت بتوانید یک ماده ی شوینده ی‌ متناسب با نیاز خود را خریداری کنید. تا در اثر شستشو آسیبی هم به سطح مبل شما و بافت پارچه ی آن وارد نشود.

در هنگام خرید مواد شوینده باید به برند آن دقت زیادی شود. زیرا برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند اما سعی کنید که از برندهای شناخته شده و معتبر برای خرید مواد شستشو استفاده کنید.

همچنین بخوانید از آموزش شستن مبل در خانه

شستن مبل در مراکز مبل شویی:

بسیاری از افراد توانایی شستشوی مبل را در منزل ندارند. ممکن است زمان کافی نداشته باشند و یا ترجیح بدهند که با خیالی آسوده مبل های خود را به شرکت های مبل شویی ارائه دهند. این شرکت‌ ها گزینه ی بهتری برای شستشوی مبل به حساب می آیند.

 زیرا از مواد شستشوی مبل بسیار باکیفیت و مرغوب استفاده می کنند که این مواد شستشو نانو هستند و نه تنها آسیبی به سطح مبل وارد نمی کند بلکه تمام آلودگی های عمقی را هم به بهترین شکل ممکن از بین می برند.

موادی که برای شستشوی مبل در این شرکت ها استفاده می شود هرگز با مواد شستشوی مبل خانگی قابل قیاس نیستند و قطعاً چند سر و گردن بالاتر و بهتر از این مواد می باشند.

 اگر لکه های موجود روی مبل شما عمقی و بسیار گسترده است پیشنهاد می کنیم که سعی کنید با مراجعه به شرکت هایی که خدمات مربوط به شستشو مبل را ارائه می‌ دهند و با زحمت کمتر مبل خود را توسط این افراد متخصص شستشو دهید.

بسیاری از قالیشویی ها هم امروزه دارای دستگاه های مجهز و پیشرفته برای شستشوی مبل هستند که می توانید از خدمات قالیشویی ها در این زمینه استفاده داشته باشید. حتی برخی از شرکت های خدماتی دستگاه ها و تجهیزات خود را به منزل شما می آورند و شستشوی مبل در منزل را انجام می‌ دهند که این مسئله باعث می‌ شود طی چند ساعت مبل شما به صورت کامل شسته و خشک شود.

سخن آخر:

استفاده از مواد شستشوی مبل با کیفیت و مرغوب باعث زیبایی و نظافت مبل شما و جلوگیری از آسیب به مبل شما می شود. به طوری که می توانید تا سال های سال با خیالی راحت از مبل خود استفاده داشته باشید و نگران آسیب دیدن اجزای مختلف آن نباشید. پس حتماً به این مسئله دقت کنید و بدانید که یک شوینده ی مناسب تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی و دوام مبل شما خواهد گذاشت.

نوشته های مرتبط

موکت شویی

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران از جمله مهمترین خدماتی که در شهر تهران عرضه می شود، می توان به شستشو انواع موکت، فرش و سایر موارد

مبل شویی

مبل شویی شرق تهران

درتهران شرکت های شستشوی مبل متعددی وجود دارند. ولی کدامیک از آنها را می توان به عنوان بهترین مبل شویی شرق تهران معرفی کرد؟ استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم