تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* آموزش شستن مبل در خانه *

آموزش شستن مبل در خانه

در حقیقت بهتر است که فوت و فن آموزش مبل شویی در منزل را بیاموزید تا در صورت بروز اتفاقات غیرقابل پیش‌ بینی بتوانید تمهیدات لازم را پیاده سازی کنید و به نظافت سطح مبل خود بپردازید.

مبل ها مهم ترین قسمت از هر منزل محسوب می شوند. در واقع وجود مبل ها به دکوراسیون منزل زیبایی می بخشد و می توان آن ها را قلب تپنده ی منزل دانست. بسیاری از افرادی که دارای مبل هستند، به دنبال یادگیری آموزش شستن مبل در خانه هستند.

ممکن است که بر اثر اتفاقات مختلف مانند: ریختن چای روی مبل، ریختن غذا و یا هر چیز دیگری سطح مبل دچار لک و آلودگی شود.

در این موقعیت افراد نمی‌ توانند به صورت مداوم به شرکت های خدماتی مراجعه کنند و در طول سال چندین و چند بار مبل خود را شستشو دهند.

 در ادامه سعی می کنیم که راه های سنتی و خانگی نظافت مبل را به شما بیاموزیم‌. اما دقت داشته باشید که لکه های بسیار شدید و وسیع ممکن است با روش های خانگی به طور کامل تمیز نشوند و این روش ها برای شستشو های سطحی کاربرد دارند.

آموزش شستن مبل در خانه

شستشوی مبل با بخارشوی:

یکی از کاربردی ترین و بهترین روش ها برای شستشوی مبل، نظافت با بخارشوی می باشد و این مسئله باعث می‌ شود که در امر بررسی آموزش شستن مبل در خانه استفاده از بخارشوی به صورت اکید توصیه شود.

 در اکثر منازل این وسیله وجود دارد اما شاید خیلی از افراد از کاربرد های بی‌ نظیر این وسیله باخبر نباشند.

 باید بدانید که یکی از کاربردی ترین و بهترین وسایل برای نظافت و شستشوی مبل، بخارشوی می باشد. فرقی نمی کند برند بخارشوی شما چه برندی است. این وسیله با هر برندی که تولید شود کاربرد مشترکی از خود ارائه می دهد.

 برای این که بتوانید سطح مبل را با بخار شوی نظافت کنید باید در ابتدا تمام قسمت های مبل را از گرد و خاک پاک کنید و هیچ اثری از گرد و خاک روی سطح مبلتان باقی نماند.

 بعد از آن از جاروبرقی کمک بگیرید تا گرد و خاک به خوبی جمع شود و سپس به پرز گیری بپردازید.

می توانید برای این کار از یک پرزگیر کمک بگیرید تا به خوبی عملیات پرز گیری را انجام دهید.

بعد از اینکه اطمینان حاصل کردید تمام گرد و خاک ها و پرز های موجود روی سطح پاک شدند، می توانید از شامپو فرش استفاده کنید و مبل را شستشو دهید. پس از آن می توانید از بخارشوی استفاده کنید.

بخارشوی کف های ایجاد شده توسط شامپو فرش را جمع می کند و باعث می‌ شود که روند نظافت مبل به صورت کامل انجام شود.

همچنین بخوانید از تمیز کردن مبل راحتی

مزایای شستشوی مبل در خانه  با بخارشوی:

 معمولا بعد از این کار تمام لک های موجود روی سطح مبل به صورت کامل پاک می شود اما اگر همچنان لکه خاصی را مشاهده کردید می توانید مجدداً همین مراحل را تکرار کنید.

تردیدی نداشته باشید که استفاده از بخارشوی یکی از بهترین روش های شستشوی مبل محسوب می‌ شود و با داشتن این وسیله در منزل دیگر احتیاجی به خدمات مربوط به شستشوی مبل در شرکت های خدماتی پیدا نخواهید کرد. فقط سعی کنید که تمام مراحل را به ترتیب پیش بروید و این اطمینان را به شما می دهیم که در انتها با یک مبل تمیز و درخشان رو به رو خواهید شد.

آموزش شستشوی مبل در خانه و استفاده از بخارشوی دیگر احتیاجی به روش های صنعتی و بیرونی نخواهید داشت.

تمیز کردن مبل با جوش شیرین:

اگر به هر دلیلی دارای دستگاه بخارشوی در منزل نیستید و تمایل دارید که مبل را بدون دستگاه، شستشو دهید، می توانیم روش جوش شیرین را به شما معرفی کنیم.

 این روش یکی از کارآمدترین و بهترین روش های شستشوی مبل محسوب می شود که می تواند لکه های جدید و کوچک را به خوبی تمیز کند و روند نظافت مبل ها را به خصوص مبل های پارچه ای را با کیفیت بسیار بالایی روبرو خواهد کرد.

در نتیجه اگر امکان ارائه ی مبل خود را به یک شرکت خدماتی ندارید و یا از بخارشوی هم استفاده نمی کنید، می توانید از جوش شیرین کمک بگیرید. باید مقداری جوش شیرین را روی مبل بریزید و اجازه دهید که چند ساعت روی سطح مبل باقی بماند و سپس با استفاده از جارو برقی جوش شیرین ها را پاک کنید. مشاهده خواهید کرد که مبل شما خالی از هرگونه لک و آلودگی خواهد شد.

 البته توجه داشته باشید که این روش برای لکه های قدیمی شاید جواب ندهد و در صورت بروز لک جدید سریع از این روش استفاده کنید تا لک قدیمی نشود.

 اگر جوش شیرین و جاروبرقی سطح مبل شما کاملاً تمیز نشد می توانید جوش شیرین را با مقداری از سرکه مخلوط کنید و اجازه دهید که به خوبی به خورد هم بروند و سپس این محلول را با یک پارچه ی نرم روی سطح لکه ها بکشید قطعاً بعد از این کار سطح مبل شما تمیز خواهد شد.

جوش شیرین جز روش های کارآمد برای آموزش شستن مبل در خانه می باشد و بسیاری از افراد هم با این روش پاسخ مناسبی را دریافت کرده اند. قطعا شما هم می توانید مبل خود را با این روش به خوبی شستشو دهید.

شستشوی مبل با سرکه:

یکی دیگر از بهترین روش هایی که در امر آموزش شستن مبل در خانه می توانید از آن استفاده کنید بهره گیری از سرکه ی خالص می باشد. در این روش سرکه با هیچ ماده ی دیگری مخلوط نمی شود. سرکه یکی از بهترین شوینده ها محسوب می شود که هم برای شستشوی فرش و هم برای شستشوی مبل بسیار کاربردی می باشد.

روند شستشوی مبل با استفاده از سرکه به این صورت است که بعد از تمیز کردن مبل با جاروبرقی سرکه را به صورت اسپری روی لکه ها می زنید و بعد از اسپری کردن با استفاده از یک دستمال یا یک حوله، سریع آن را تمیز می کنید و به هیچ عنوان اجازه ندهید که سرکه روی سطح مبل خشک شود.

زیرا این کار ممکن است که لکه های جدید ایجاد کند پس به محض اسپری کردن سرکه روی سطح مبل اقدام به کشیدن پارچه روی آن داشته باشید تا سریع تمیز شود.

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم