تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

شستشوی تشک

خدمات ویژه شستشوی تشک تخت خواب در منزل

بعضی افراد تصور می کنند برای نظافت منزل فقط شستشوی فرش و موکت شویی کافیست. اما باید در نظر داشته باشیم که موهای خیس و عرق کردن هنگام خواب می تواند موجب کثیف شدن و بوی بد تشک شود. تشک ها به راحتی می توانند محل تجمع باکتری ها باشند. بنابراین معمولا هر شش ماه یکبار لازم است تشک ها را بشویید.

مرکز شستشوی تشک خوشخواب در منزل

یکی دیگر از مشکلاتی که لکه ها بوجود می آورند، ماندگاری آن ها بر بافت تشک هاست. تشک های راحتی و تخت خواب به علت ماهیت اسفنجی و بافت مخصوص پارچه به کار رفته در آن ها، معمولا جاذب خوبی برای لکه ها و مواد شیمیایی رنگی لکه زا هستند.

از این رو پاک کردن لکه ها و آلودگی ها از تشک های تخت خواب همواره یکی از نگرانی های اصلی مشتریان بوده است. اما شرکت تهران واش با دارا بودن جدیدترین متد شستشو در تهران، این امکان را به سادگی برای شما مشتریان عزیزان فراهم آورده است.

به این ترتیب و با استفاده از خدمات مرکز شستشوی تشک خوشخواب در منزل (که در تهران واش مستقر است و خدمت رسانی می کند) شما می توانید بدون نیاز به حمل و نقل تشک ها، خدمات شستشو و لکه بری آن ها را دریافت کنید.

در این متد جدید، شسشتوی کالای خواب بدون نیاز به جریان آب انجام می شود و شما به راحتی می توانید خدمات شستشوی کالای خواب و تشک خوشخواب خود را در منزل دریافت نمایید.

یکی از بهترین روش ها برای شستشوی تشک خوشخواب این است که آن ها را در منزل بشویید. این کار وقتی جلوی چشمان شما انجام بگیرد خیالتان از نحوه شستشو راحت می شود. وقتی تشک را در منزل تمیز کنید نیازی به جابه جایی آن ندارید و خودتان را خسته نمی کنید. پس از شستشو، آن را با دستگاه های مخصوص خشک می کنند. این عمل بسیار سریع انجام می گیرد و نیاز به چندین روز زمان و یا نور شدید آفتاب ندارد.

اعزام نیروهای متخصص در سریع ترین زمان

زمانی که برای شستشوی تشک خوشخواب با ما تماس می گیرید در سریع ترین زمان ممکن افراد متخصص به منزل شما اعزام می شوند. این افراد کاملا به کار خود آگاهی دارند و شما می توانید به آن ها اعتماد کنید. اشخاص متخصص ابتدا با مواد شوینده تشک را می سابند و سپس با دستگاه مخصوص آن را آبکشی کرده و در نهایت خشک می کنند. تشک شویی با این روش می تواند به راحتی انجام گیرد و شما را به دردسر نیاندازد.

از بین بردن انواع لکه ها از روی تشک

وقتی زمان زیادی از تشک خوشخواب استفاده کنید بدون شک لکه های زیادی روی تشک به وجود می آید. این موضوع قطعا فکر شما را درگیر می کند که چگونه می توانید از شر آن ها راحت شوید. زمانی که از شرکت برای شستشوی تشک خوشخواب شما می آیند، می دانند که با لکه های مختلفی مواجه می شوند. از جمله لکه ادرار کودکان و یا حیوانات خانگی، لکه خون، لکه چربی و… .

این افراد اطلاع کافی دارند که هر لکه ای را با چه ماده ای پاک کنند. آن ها تشک را مثل روز اول به شما تحویل می دهند.

شستشوی تشک فنر دار چگونه است؟

تشک های خوشخواب انواع مختلفی دارند. تشک فنری، تشک مموری فوم، تشک لاتکس، تشک بادی و تشک آبی. تشک فنردار یکی از قدیمی ترین آن ها است. شستشوی تشک خوشخواب فنر دار از تشک ساده سخت تر است.

اگر آب به قسمت های فلزی و فنر های تشک برسد موجب زنگ زدگی آن ها می شود. بنابراین برای شستشوی این نوع تشک ها از افراد متخصص شرکت های تشک شویی کمک بگیرید. اگر خودتان این تشک ها را بشویید قطعا آن ها را خراب می کنید و دیگر کیفیت اولیه را نخواهند داشت. این شرکت ها از دستگاه های مخصوص برای شستشو استفاده می کنند و آسیبی به تشک ها وارد نمی کنند.

از مایع های شستشوی آنزیم دار استفاده کنید

برای شستشوی تشک خوشخواب حتما از مواد آنزیم دار استفاده کنید. لکه های بیولوژیکی را به آسانی می توانید با مایع های آنزیم دار از بین ببرید. لکه خون، ادرار و استفراغ را می توان از لکه های بیولوژیکی برشمرد. وجود این لکه ها روی کاور و یا خود تشک یک کابوس برای شما است.

مایع های آنزیم دار مختص این کار هستند. آنزیم های موجود در این پاک کننده ها پروتئین های موجود در لکه ها و مواد روغنی را در خود حل می کنند و رنگ و بوی لکه را کاملا از بین می برند. بنابر این به شما توصیه می شود حتما از مایع های شستشوی آنزیم دار برای تشک شویی استفاده کنید.

نحوه شست و شوی تشک :

امروزه هر انسانی در طول روز بخش قابل توجهی از زمان خود را به روی تشک تخت در خواب و رویاست . درست است که همواره ملحفه یا یک کاور به روی تشک قرار دارد . ولی به مرور زمان تشک تخت نیز کثیف و آلوده می‌شود و شستن و تمیز تشک امری سخت‌ بشمار می آید .

در مرحله نخست در شست و شوی تشک می بایست روتختی را برداشته و سپس روکش یا کاور تشک را جدا نمایید . رو تختی یا روکش را اپتدا به طور جداگانه به داخل ماشین لباسشویی انداخته و در بخش تنظیمات حتما داغ ترین دمای ممکن را انتخاب نمایید . لازم به ذکر است که برای انجام شست و شوی تشک از پودر هایی استفاده کنید که از کیفیت بالایی برخوردارند در غیر این صورت ممکن است که کار شست و شو بصورت درست انجام نشود . پس از انداختن آن به داخل ماشین و تنظیم دمای گفته شده چرخه خشک کردن ماشین را فعال نمایید . با انجام این کار تمامی میکروب ها و کثیفی ها از روی کاور پاک می شوند .

 مرحله بعدی برای پاکیزگی استفاده از جاروبرقی است که این عمل تخت را گردگیری می نماید . از لوله جاروبرقی برای گوشه های تخت خود استفاده نمایید . در اتمام استفاده از جاروبرقی جوش شیرین را به روی تخت بپاشید تا لکه ها پاک شود . برای گرفتن بوی طراوت و تازگی می توانید ۵ قطره روغن خوش بو کننده را درون جوش شیرین بریزید . جوش شیرین باید حدود ۳۰ دقیقه روی تخت بماند . پس از آن دوباره تخت را جارو بکشید و سپس آن را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود . اگر شما در فصل گرم قصد انجام این کار را دارید تنها کافیست که پنجره را باز بگذارید و پرده ها را کنار بزنید تا نور خورشید رطوبت آن را خشک کند .

نحوه شستشوی تشکشست و شوی تشک فنر دار :

برای شستن تشک فنر دار اپتدا آن را را در تراس و یا حیاط قرار دهید و به روی تشک آب داغ بریزید . انجام این کار در حمام نیز امکان پذیر است . سپس به روی تشک مواد شوینده ضدعفونی کننده را اسپری نمایید و با اسفنج زبر تشک را بشویید . دوباره روی آن آب داغ بریزید . این مرحله قابل تکرار است .
لازم به ذکر است که جای مواد شوینده آماده از سرکه سفید هم می توان استفاده کرد .

شست و شوی اردار به روی تشک :

محل ادرار به هیچ وجه نباید با آب معمولی شسته شود . سرکه سیب رقیق شده به همراه آب انتخاب مناسبی است برای از بین بردن لکه ادرار از روی تشک همچنین مایعاتی نظیر آب لیمو و ترکیب آب اکسیژنه بهمراه کمی آب نیز در انجام این کار موثر خواهد بود . ضد عفونی کننده های موجود در داروخانه ها نیز گزینه مناسبی هستند .

نحوه شستشوی تشک هاخشک کردن تشک خوشخواب :

به هیچ وجه تشک را به زیر آب مستقیم قرار ندهید . دقت کنید در نهایت آبکشی باید به صورت اسپری کردن و خشک کردن آن نیز با حوله است . اگر تشک را بطور مستقیم زیر آب قرار دهید دچار پوسیدگی شده و فنر های آن نیز دچار زنگ زدگی خواهد شد سپس در محیطی باز و در معرض نور خورشید قرار دهید زیرا که نور خورشید موجب از بین بردن قارچ ها و میکروب ها می شود .
پس این که تشک بطور کامل خشک شد می توانید تا از آن استفاده نمایید .

سوالات متدوال

شستشوی تشک خوشخواب حتی سر جای خودش امکان پذیر است و لازم نیست جابه جا شود.

خیر، اکثر خوشخواب ها دارای فنر هایی هستند که اگر آب به آن ها بخورد بعد از خشک شدن زنگ میزنند و رنگ زنگ زدگی را به خوشخواب پس میدهند.

خیر، بخارشور فقط ضدعفونی خواهد کرد ، سفید شدن و لکه بری خوشخواب با دستگاه های پیشرفته تهران واشینگ انجام خواهد شد.

معمولا خشک شدن خوشخواب بین ۶ تا ۱۲ ساعت طول میکشد.

تماس مستقیم