تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* مبل شویی در جنوب تهران *

مبل شویی در جنوب تهران

خدمات مبل شویی در جنوب تهران

مبلمان یکی از اساسی ترین و مهم ترین وسایل هر خانه به شمار می آید ، از این رو هر وسیله ای نیاز به نظافت و پاکیزگی دارد که مبلمان را نیز شامل می شود. مبلمان ها به دلیل تماس فراوان و روزانه به شدت در معرض آلودگی می باشند و باید نسبت به پاکیزگی آن ها کوشا تر بود.اگر شما هم به دنبال خدمات مبل شویی در جنوب تهران هستید تا مبلمان خود را مانند روز اول پاکیزه و زیبا ببینید ، بهتر است ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

ویژگی های منحصر به فرد  مبل شویی در جنوب تهران

یکی از مهم ترین ویژگی های مبل شویی در جنوب تهران ، شست و شوی مبلمان در محل مورد نظر شما می باشد. پس می توانید با اعتماد به ما مبلمان خود را در هر مکانی که بخواهید شست و شو دهید.

مبل شویی در جنوب تهران می تواند مبلمان شما را با هر نوع پارچه ای شست و شو دهد ، پارچه هایی نظیر : چرم ، مخمل و …

همچنین مواد شوینده مورد استفاده قطعا از بهترین کیفیت ممکن برخوردار است و هیچ آسیبی به پارچه مبلمان شما وارد نخواهد شد. از این رو دستگاه های مبل شویی در جنوب تهران ، به روز ترین دستگاه های حال حاضر هستند و با بالاترین بازدهی مبلمان شما را شست و شو می دهند.

یکی دیگر از مسائلی که برای مشتریان مهم است ، عدم آلودگی محیطی در محل شست و شوی مبلمان است. باید گفت که افراد با تجربه و کاربلد مبل شویی در جنوب تهران هیچ گونه آبریزی زیاد و یا آلودگی در محل شست و شویی مبلمان شما باقی نمی گذارند.

البته شست و شوی سریع و وقت شناسی تیم ما از ویژگی های دیگری می باشد که می توان به آن اشاره کرد.

خدمات مبل شویی در جنوب تهران

نحوه تمیز کردن عمیق مبل های پارچه و میکروفایبر

برای از بین بردن لکه ها و یا گرد و غبار سطحی از یک بخارشو استفاده می شود. روی کل مبل بخار شو را گذر می دهیم، اجازه داده بخار کامل به پارچه نفوذ کند. پس از انجام این مراحل  مستقیماً سراغ جارو برقی میرویم .

با اتصال اثاثه یا لوازم داخلی جاروبرقی ، کل مبل را جارو می کشیم : پشت، بازوها، دامن و کوسن ها. اگر کوسن ها قابل جابجایی هستند، آنها را برمیداریم و پارچه زیر آن را جاروبرقی می کشیم ، تا جایی که جاروبرقی می تواند از پشت و بازوها گذر کند. در امتداد درزها، اطراف هر دکمه و… را کاملا جارو می کشیم.

باید در ابتدا هر وسیله تمیزکننده یا  لوازم داخلی تمیز کننده را که انتخاب می‌کنیم در یک قسمت مخفی آزمایش کنیم ، تا مطمئن شویم که برای پارچه بی‌خطر است و باعث لکه‌گیری یا از بین رفتن رنگ نمی‌شود.

هنگامی که مبل کاملا تمیز و خشک شد، باکتری های ماندگار را از بین می بریم و بوهای روی اثاثیه داخلی را با یک اسپری ضدعفونی کننده پارچه از بین می بریم .

این ها تنها گوشه ای از اقدامات و مراحلی است که تیم حرفه ای مبل شویی در جنوب تهران برای پاکیزگی مبلمان شما انجام می دهد .

چگونه بوی پارچه مبل را از بین ببریم

در بین تمیز کردن کامل مبلمان ، مبل خود را به طور منظم پاکیزه کنید، مخصوصاً به محض اینکه بوی ناخواسته منتشر شود. انواع بو های منتشر شده که به هر دلیلی می باشند را می‌توانید با پاشیدن جوش شیرین در سراسر مبل یا اسپری کردن آن با پارچه از بین ببرید. برخلاف برخی از خوشبوکننده‌های هوا، این راه حل تنها بوها را پنهان نمی‌کند ، در واقع آنها را از بین می برد.

بیشتر بخوانید قیمت شست شوی مبل

نکات بیشتر برای تمیز کردن کاناپه

اگر فقط نیاز دارید از شر چند خرده یا موهای سرگردان یک مبل پارچه ای خلاص شوید ، یک غلتک پرز ساده ترین راه برای جمع کردن سریع زباله های کوچک است.

برای مقادیر بیشتر مو یا پرز های حیوان خانگی ، یک جارو برقی و یا جارو دستی خوب می تواند به سرعت و بدون زحمت کشیدن مبلمان شما را کاملا تمیز کند.

کاناپه های تماما چرمی و یا نیمه چرمی که با لکه های مختلف آلوده شدند ، به سادگی قابل شست و شو نیستند و برای شست و شو نیاز به تماس با یک متخصص برای انجام این کار را دارند. بنابراین می توانید با اعتماد به مجموعه مبل شویی در جنوب تهران هرگونه شست و شوی مبلمان خود را به ما بسپارید.

نکات بیشتر برای تمیز کردن کاناپه

کلام آخر

همانطور که گفته شد مجموعه ما یعنی مبل شویی در جنوب تهران با افرادی با تجربه بالا در زمینه شست و شوی مبل و همچنین کارشناسان مختلف در زمینه پارچه های متفاوت، آماده ارائه خدمات گوناگون به شما می باشد. پس اگر شما هم قصد دارید برای پاکیزگی منزل خود، اقدام به شست و شوی مبلمان خود کنید ، می توانید با یک تماس از مجموعه ما مشاوره بگیرید و در اسرع وقت خدمات مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت ممکن در هر مکان دریافت کنید .

همچنین در زمینه شست و شوی فرش ، قالی و… می توانید مشاوره دریافت کنید و این اقلام را نیز به مجموعه ما بسپارید تا شاهد بهترین خدمات به کمک به روز ترین دستگاه های حال حاضر در ایران شوید.

نوشته های مرتبط

موکت شویی

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران از جمله مهمترین خدماتی که در شهر تهران عرضه می شود، می توان به شستشو انواع موکت، فرش و سایر موارد

مبل شویی

مبل شویی شرق تهران

درتهران شرکت های شستشوی مبل متعددی وجود دارند. ولی کدامیک از آنها را می توان به عنوان بهترین مبل شویی شرق تهران معرفی کرد؟ استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم