تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* مبل شویی در اسلامشهر *

مبل شویی در اسلامشهر

یکی از مهم ترین اثاثیه هر خانه ، قطعا مبلمان می باشد. به دلیل اهمیت بسیار زیاد این وسیله، پاکیزگی و زیبایی آن نیز بسیار قابل اهمیت می باشد. همچنین امروزه بسیاری از آلودگی ها و کثیفی ها به صورتی هستند که در طولانی مدت می توانند بافت پارچه و … را از بین ببرند، به همین دلیل در چنین موارد باید سریعا به شست و شو اقدام کرد. خدمات مبل شویی اسلامشهر خدمات بسیاری را در این زمینه به همشهریان گرامی ارائه می دهد ، مبل شویی اسلامشهر  بهترین دستگاه های حال حاضر در ایران را دارا می باشد و با در اختیار داشتن افرادی مجرب و کاربلد ، می تواند بهترین کیفیت را همراه با کمترین قیمت به شما ارائه کند.

ویژگی های مبل شویی اسلامشهر

مبل شویی اسلامشهر خدمات فراوانی در زمینه شست و شوی مبلمان ، فرش ، قالی و … ارائه می دهد.  خدمات این مجموعه به دلیل به خدمت داشتن افراد کارشناس و مجرب، بیشترین کیفیت ممکن را دارا است. همچین وجود به روز ترین دستگاه ها نیز به تسریع خدمات و پاکیزگی بیشتر کمک شایانی می کند. گفتنی است این خدمات را می توانید در هر مکان و زمانی که بخواهید دریافت کنید و نسبت به تفاوت کیفیت کار اندکی تغییر را احساس نکنید. مبل شویی اسلامشهر در منطقه خود می تواند در اسرع وقت به تمامی نیاز های شما در این زمینه پاسخگو باشد .

خدمات مبل شویی در اسلامشهر

مبلمان مخملی

مبلمان ها تنوع فراوانی دارند ، از نظر شکل و شمایل ، جنس پارچه و … یکی از پرطرفدار ترین مبلمان ها ، مبلمان مخملی می باشد که به ویژه در ایران بسیار پرفروش بوده و خواهان فراوانی دارد.

مبل‌ های مخملی که به دلیل ظرافت و حس خوش لطافت شناخته می‌شوند، در سال‌های اخیرنیز به‌ طور فزاینده‌ ای مد شده‌اند و قسمت زیادی از گالری های مبلمان را به خود اختصاص داده اند. این در حالی که بیشتر آنها دیگر بر پایه ابریشم نیستند، آنها همچنان به مراقبت و نگهداری شما برای حفظ درخشش خود نیاز دارند.

مبلمان مخملی نیز مانند سایر مبلمان ها، برای نگهداری مناسب نیازمند جاروبرقی ملایم است. جارو برقی ملایم باید به گونه ای باشند که فشار دست بر روی مبل وارد نشود و ابزار جاروبرقی به نرمی و به صورت مماس بر سطح پارچه کشیده شود. همچنین می توانید از یک غلتک پرز یا همان جارو دستی برای جمع آوری زباله و گرد و غبار از روی سطح پارچه های مخملی استفاده کنید.

اگر می خواهید به صورت اصولی و استاندارد از مبلمان خود نگهداری کنید ، یک برس نرم فلزی که برای مخمل طراحی شده است تهیه کنید و برای جمع کردن زباله ها از آن استفاده کنید. این به مبل شما کمک می کند تا همیشه مانند روز اول بدرخشد.

با دانستن تمام این نکات، واضح است که شست و شوی مبلمان مخملی کار ساده ای به نظر نمی رسد، به همین دلیل می توانید مبلمان خود را از جمله مبلمان مخملی را با آسودگی خاطر به مجموعه ما یعنی مبل شویی اسلامشهر بسپارید تا مانند روز اول درخشان و پاکیزه مبلمان خود را تحویل بگیرید.

همچنین بخوانید از مبل شویی در شمال تهران

مبلمان پارچه ای

برای شست و شو اکثر مبل‌ های پارچه‌ ای، روال کار معمولا مشابه مبلمان دیگر می باشد. به همین ترتیب برای شست و شوی مبل ابتدا نیاز به پاکیزگی آن از هرگونه زباله و گرد و غبار می باشد. پس بایستی از جاروبرقی استفاده کرد و مبل خود را با این وسیله کاملا از وجود هر گونه زباله پاکسازی کرد، سپس با پاک کردن کوسن های خود به وسیله یک پارچه تمیز و مرطوب (اگر پارچه مبل شما اجازه می دهد) شروع کنید تا گرد و غبار و کثیفی را از بین ببرید و هر گونه لکه را کنترل کنید تا بصورت عمقی وارد پارچه و بافت مبلمان نشود.

مبل‌های پارچه‌ای بر خلاف مبلمان چرمی و یا مخمل به پوسیدگی تمایل بیشتری دارند، بنابراین برای جلوگیری از آسیب های این چنینی ، کمی نگهداری هفتگی باعث می‌شود مبلمان شما سلامت باشد و کهنه به نظر نرسد.

همچنین اگر تمایل دارید به صورت استاندارد و اصولی از پوسیدگی مبلمان خود جلوگیری کنید می توانید از ماشین اصلاح پارچه که بهترین گزینه برای انجام این کار است، استفاده کنید.

شستشوی مبل در اسلامشهر

 یکی دیگر از ویژگی های مبلمان پارچه ای که در مبلمان چرمی و … کمتر مشاهده می شود، بو گرفتن مبلمان پارچه ای است، درصد بو گرفتن این مبلمان در اثر ریخته شدن مایعات و… بسیار فراوان است. یکی از راه های خانگی برای از بین بردن بوی بد مبل، استفاده از جوش شیرین است. بایستی آن را به آرامی روی محل بپاشید، سپس اجازه دهید ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بماند و سپس با جاروبرقی تمیز کنید. البته که نمی توان از بین رفتن بوی پارچه را با این روش ها تضمین کرد، برای از بین بردن بوی نامطبوع پارچه بصورت کامل، لازم است مبلمان خود را به یک مجموعه شست و شوی مبل بسپارید، مبل شویی اسلامشهر با مجهز ترین دستگاه ها توانایی از بین بردن تمام لکه ها و بوی نامطبوع مبلمان شما را دارد و می توانید با اعتماد به ما از خدمات فراوان ما نهایت استفاده را ببرید.

کلام آخر

ما اطلاعاتی از نگهداری انواع مختلف مبلمان را در اختیار شما قرار دادیم تا متوجه اهمیت شست و شوی مبلمان باشید. به خصوص امروزه بسیاری از مبلمان یک کالای لوکس به حساب می آیند و سلامت نگه داشتن آن ها امری واجب است .حال که اطلاع دارید اندکی سهل انگاری در این امر می تواند آسیب جبران ناپذیری به مبلمان شما وارد کند ، بهترین راه حل برای این موضوع سپردن مبلمان خود به یک مجموعه حرفه ای در زمینه شست و شوی مبلمان می باشد. مبل شویی اسلامشهر اینجاست تا به کمک کارشناسان خود خدماتی که کمی قبل ذکر شد را با کمترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت ، به شما همشهریان ارائه کند.

نوشته های مرتبط

موکت شویی

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران از جمله مهمترین خدماتی که در شهر تهران عرضه می شود، می توان به شستشو انواع موکت، فرش و سایر موارد

مبل شویی

مبل شویی شرق تهران

درتهران شرکت های شستشوی مبل متعددی وجود دارند. ولی کدامیک از آنها را می توان به عنوان بهترین مبل شویی شرق تهران معرفی کرد؟ استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم