تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* مبل شویی شرق تهران *

درتهران شرکت های شستشوی مبل متعددی وجود دارند. ولی کدامیک از آنها را می توان به عنوان بهترین مبل شویی شرق تهران معرفی کرد؟ استفاده از دستگاه های برند و باکیفیت، استفاده از مواد شوینده باکیفیت و در عین حال قیمت منصفانه ویژگی های لازم برای انتخاب یک مبل شویی مهم است. ما در مجموعه تهران واشینگ با بررسی نظرات شهروندان عزیز شرق تهران تلاش کرده ایم بهترین و مناسب ترین مبل شویی در شرق تهران باشیم تا امروز رضایت کامل مشتریان عزیز را به خود جلب کرده ایم.

قیمت مبل شویی شرق تهران

قیمت مبل شویی در منزل با توجه به عواملی چون اندازه، تعداد و مدل مبلمان و همچنین نوع مواد شوینده و نوع دستگاه بستگی خواهد داشت. برای مثال استفاده از انواع لکه بر نانو باعث افزایش هزینه تمام شده مبل شویی خواهد شد. که البته در نتیجه کار بسیار موثر است. جهت اطلاع از قیمت دقیق شستشوی مبل در شرق تهران پیشنهاد میکنیم اکنون با کارشناس تهران واشینگ تماس حاصل فرمایید.

چرا شستشوی مبل اهمیت دارد؟

مبل ها امروزه از مهمترین وسایل منزل هستند. مبل ها  وسایلی از منزل هستند که می توانیم بعد از یک روز طولانی کاری مکان استراحت ما باشد. مبل ها  بخشی از منزل ما را یا بهتر است بگوییم بیشترین بخش منزل ما را به خود اختصاص داده اند. فضای شخصی که میتوانیم به راحتی و در فضای منزل  خود استراحت کنیم. علاوه بر آن محل نشستن مهمان های ما نیز هستند. همه ما همیشه به پاکیزگی منزل خود اهمیت بسیار زیادی می دهیم. برای مثال به طور منظم لباس های خود  را میشوییم. وسایل منزل مانند پرده ها و فرش ها و دیگر چیزها را میشوییم. ولی لازم است که به همان میزان و یا حتی بیشتر به شستشوی مبل ها نیز اهمیت دهیم. آنها هم از پارچه تشکیل شده اند و به راحتی انواع آلودگی ها را جذب میکنند. درست است که ما مبل ها را نمی‌پوشیم! اما تمام مدت روی آنها می‌نشینیم. لباس ها ما به دلیل آلودگی ها بیرون منزل کثیف میشوند. آنها مرتباً با پارچه مبل تماس داشته و آلودگی ها را منتقل میکنند. از طرف دیگر آلودگی‌هایی چون چربی های طبیعی پوست و موهای بدن، آلودگی هوا ناشی از دود و دم شهری و یا پخت و پز داخل منزل، عرق بدن و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. پارچه مبل به راحتی اینها را جذب میکند. گاهی مواد غذایی یا انواع آبمیوه و نوشیدنی روی آنها میریزد. برخی از این مواد غذایی بسیار ایده‌آل برای انواع کنه ها و باکتری های هستند. لذا محیط گرم و مرطوب مبل را بسیار مناسب جهت رشد و نمو آنها می‌سازند. اگر فرزند خردسال و یا حیوانات خانگی دارید، احتمال کثیفی حتی بیشتر میشود. بسیار بیشتر از پرده ها و … با همه اینها، شاید مهمترین علت پشت گوش انداختن نظافت کامل مبل توسط بسیاری از ما، حجیم بودن و دشوار بودن شستشوی مبل باشد. اما راه حل بسیار ساده ای وجود دارد.

مبل شویی شرق تهران

چرا مبل شویی در منزل شرق تهران را با تهران واشینگ تجربه کنیم؟

امروزه هزاران مدل گوناگون مبل با انواع مدل و پارچه در سراسر جهان تولید میشود. انواع مبل پارچه ای و مخملی تا چرمی و جیر و غیره وجود دارد. این مبل ها با توجه به شرایط آنها به انواع مختلف شوینده نیاز دارند. مبل شوی حرفه‌ای باید تمامی انواع مبل را بشناسد و دانش کافی جهت روش تمیز کردن آن داشته باشد. به متخصصان ما جهت مبل شویی در منزل شرق تهران اطمینان کنید. دستگاه های مبل شویی انواع آلودگی ها را از عمق تمام انواع مبل بیرون می‌کشند. همکاران ما علاوه بر مبلمان پارچه ای مبل چرمی شما را نیز با مواد مخصوص مانند روز اول تمیز میکنند. متخصص ما قبل از شروع به کار مبل شویی در منزل شرق تهران ابتدا به بررسی ساختار مبلمان میپردازند. و بهترین روش را برای شستشو به شما پیشنهاد می دهند. آنها تمام تلاش خود را میکنند تا تمامی لکه ها حتی برخی لکه های سرسخت قدیمی را از میان بردارند. مواد شوینده ما در اکثر مواقع برای از بین بردن لکه ها به طور موثری عمل میکنند. با این حال اثربخشی هر محصول پاک کننده لکه به منبع لکه و قدمت آن بستگی دارد. و هنگام مبل شویی در شرق تهران ممکن است نتوان برخی لکه های قدیمی را به طور کامل پاک کرد. اما تکنسین های ما تمام تلاش خود را برای این امر میکنند. مبل ها بسته به جنس آنها بعد از ۴ تا ۶ ساعت خشک شده و آماده استفاده مجدد میباشند. همانطور که ذکر شد مبل‌ها فقط دکوراسیون منزل شما نیستند. آنها مکانی برای استراحت روزانه شما و سایر اعضای خانواده هستند. هر زمانی که احساس کردید مبلمان شما کثیف شده است و احساس مطبوع روزهای گذشته را به شما نمی‌بخشد، کافیست با برترین تکنسین های شستشوی مبل در شهر شرق تهران تماس بگیرید. ما آنها را در میان بسیاری دیگر برگزیده‌ایم. ایشان در اسرع وقت طراوت گذشته را به مبلمان شما برمی‌گرداند.

همچنین بخوانید از مبل شویی در جنوب تهران

تعهدات یک مبل شویی خوب در شرق تهران

تلاش ما در مجموعه تهران واشینگ جلب رضایت ۱۰۰ درصدی شما همشهریان عزیز می باشد. یک مبل شویی خوب همواره تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت مشتریان انجام می‌دهد. شستشوی مجدد: در هنگام مبل شویی در منزل اگر مشتری احساس کرد قسمتی از مبلمان مطابق خواسته او تمیز نشده است، کارشناس مبل شویی بلافاصله مجدداً اقدام به شستشوی دوباره آن قسمت نماید. بازگشت هزینه: اگر مشتری از خدمات ارائه شده توسط ایشان راضی نبود، هزینه مبل شویی نزد مشتری بازگردانده شود. جبران خسارت: اگر در هنگام مبل شویی در منزل شرق تهران، هرگونه خسارتی ناشی از فرآیند مبل شویی به مبلمان وارد شد، تمام تلاش خود را برای جبران آن خسارت با هزینه خود نماید.

نوشته های مرتبط

موکت شویی

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران از جمله مهمترین خدماتی که در شهر تهران عرضه می شود، می توان به شستشو انواع موکت، فرش و سایر موارد

مبل شویی

مبل شویی شرق تهران

درتهران شرکت های شستشوی مبل متعددی وجود دارند. ولی کدامیک از آنها را می توان به عنوان بهترین مبل شویی شرق تهران معرفی کرد؟ استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم