تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* مبل شویی در سعادت آباد *

مبل شویی در سعادت آباد

بر کسی پوشیده نیست که امروزه یکی از مهم ترین و اساسی ترین لوازم خانگی ، مبلمان می باشد و مسلما تمامی وسایل نیازمند پاکیزگی و نگهداری مکرر می باشند ، چه بسا مبلمان که از آن دسته وسایلی است که روزانه ساعات بسیاری را در تماس با اجسام مختلف می باشد. بنابراین بایستی در حفظ سلامت و پاکیزگی آن کوشا بود.

در حقیقت میتوان اینگونه گفت که مبل شویی امری طبیعی است که بعد از گذشت مدت زمانی و استفاده از مبلمان، نیاز به شستشو دارد که این کار باعث تمیزی منزلتان میگردد و بوی خوشی را در فضای خانه شما به ارمغان می آورد.

با این توصیف شما چه کارهایی را برای حفظ سلامت و پاکیزگی مبلمان خود انجام می دهید؟ آیا در این زمینه به مشکلاتی بر خورده اید؟ و یا به فکر این افتاده اید که مبلمان خود را به مجموعه ای مطمئن بسپارید تا مسئولیت پاکیزگی آن را به عهده بگیرند؟ مبل شویی ما در سعادت آباد آماده است تا خدماتی از این قبیل و یا حتی شست و شوی فرش ، قالی و… را بر عهده بگیرد تا کمک شایانی را در این زمینه به شما عزیزان کرده باشد.

چگونه از مبلمان خود نگهداری کنیم؟

همان طور که شما هم می دانید پیشگیری در اکثر موارد می تواند آسان تر (و ارزان تر) از درمان باشد اگر اقدامات لازمه را انجام دهید از آسیب های متعددی که می تواند به مبلمان شما وارد شود جلوگیری می کنید و یا در مواقعی اگر پیشگیری از آسیب دیدن مبلمان خود را داشته باشید، آسیب وارد شده به آن ها قابل تعمیر و شست و شو می باشد پس بهتر است در نگهداری آن ها کوشا باشید.

به همین دلیل می خواهیم برخی از نکات مهم برای شاداب نگه داشتن مبل در نمایشگاه را با هم مرور کنیم :

برای جلوگیری از تار شدن و یا مات شدن رنگ پارچه مبلمان، بایستی آن را به دور از تابش مستقیم یا طولانی مدت نور خورشید و یا دور از منابع گرما قرار دهید.

همچنین نکته ای قابل توجه این است که از تماس محصولات آرایشی مانند کرم ضد آفتاب یا لوسیون بدن با هرگونه اثاثه یا لوازم داخلی خود از جمله مبلمان که حساس تر نیز هستند باید اجتناب کنید.

همچنین باید مراقب اشیاء نوک تیز مانند میخ، سگک های کمربند و یا اسباب بازی هایی که به پارچه گیر می کنند باشید. قریب به یک چهارم پاسخ دهندگان در یک نظرسنجی که مبل های چرمی شان آسیب دیده بود، می گفتند مبل هایشان توسط اجسام نوک تیز و یا زبر خراشیده شده است. گفتنی است که از تماس مستقیم نوار چسب با مبلمان خودداری کنید چرا که به راحتی می توانند یک لایه از پارچه مبلمان شما بردارند و یا به رنگ آن آسیب وارد کنند.

اگر به هر دلیلی مبلمان خود را در چنین شرایطی دیدید و یا دچار کثیفی و آلودگی خاصی شدند، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و در اسرع وقت نسبت به شست و شو و برگرداندن درخشش و لطافت مبلمان خود توسط مبل شویی در سعادت آباد اقدام کنید.

مبل شویی در سعادت آباد

چگونه مبلمان خود را پاکیزه نگه داریم؟

برای حفظ پاکیزگی مبلمان خود، باید آن ها را به صورت هفتگی جاروبرقی بکشید ، زیرا تجمع کثیفی روی آن می تواند منجر به کدر شدن رنگ آن شود. بهتر است درباره نحوه جاروبرقی زدن مبلمان بیشتر بدانید.

پر کردن منظم کوسن ها از افتادگی آنها به شکل قابل توجه ای جلوگیری می کند چرا که هوا را به داخل آنها باز می گرداند و از ایجاد چروک و یا خط و خش بر روی آن ها جلوگیری می کند.

اگر مبلمان شما کوسن‌های ثابتی دارد، صاف کردن کوسن‌ها برای پر کردن آن‌ها امری واجب است. برای این کار می توانید با دستان خود از مرکز کوسن شروع کنید و به سمت بیرون در جهت های مخالف صاف کنید ، ابتدا چپ و راست، سپس بالا و پایین و سپس به صورت مورب مالش دهید.

همچنین بخوانید از شستشوی مبل و موکت

روکش مبل

اگر مدتی است که مبلمان خود را نگه داشته اید و هیچ شست و شویی آن را دوباره شبیه نو نمی کند و یا از ناحیه پارچه آسیب دیده است، به جای دور ریختن مبل خود و تهیه مبلمان جدید، می توانید آن را دوباره روکش کنید.

بسته به اینکه می خواهید کل مبلمان بازیابی شود یا فقط کوسن ها یا بازوها، گزینه های مختلفی وجود دارد. کوسن ها اغلب تمایل به افتادگی دارند: ۳۸ درصد از پاسخ دهندگانی که ایراد مبل خود را در یکی از پرسش های ما گزارش کرده اند این مشکل را داشتند. با توجه نوع کاربری مبلمان و کوسن ها این امر طبیعی است که کوسن ها قابلیت آسیب پذیری بیشتری دارند.

برای ترمیم می‌توانید به سادگی بالشتک‌های آویزان صندلی را با پرهای تازه و فوم اضافی پر کنید تا حجیم‌تر شوند و برای مدت طولانی‌ تری سفت‌ تر به نظر برسند.

گزینه دیگر برای بازیابی مبلمان، ساخت روکش بازو برای بازوهای فرسوده است. اگر ظاهری کاملا جدید را برای مبلمان خود دوست دارید ، باز هم می‌توانید به جای خرید مبل جدید، روکش کل مبل را تغییر دهید و هزینه کمتری کنید. بسته به روکشی که استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد پارچه خود را سفارش داده و خریداری کنید.

چگونه مبلمان خود را پاکیزه نگه داریم؟

کلام آخر

همان طور که گفته شد مبلمان به دلیل استفاده روزمره در معرض آسیب می باشند و از این رو مبلمان نمای هر خانه ای می باشند و آسیب دیدگی یا آۀودگی آن ها به معنای آلودگی خانه می باشد. همچنین در صورت بی توجهی به این امر، بایستی هزینه های گزافی را برای عوض کردن مبلمان و یا تعمیر آن ها پرداخت کنید. بهترین راه نگهداری و شست و شوی منظم و به موقع مبلمان می باشد. برای این کار می توانید به مجموعه ما یعنی مبل شویی در سعادت آباد اعتماد کنید و مبلمان خود را به ما بسپارید. مجموعه ما با به روز ترین دستگاه های حال حاضر و افرادی مجرب آماده است تا در زمینه شست و شوی مبلمان ، فرش ، قالی و … به شما همشهریان خدمت رسانی کند. همچنین این خدمات با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به شما ارائه می شود . پس همین حالا می توانید برای حفظ مبلمان خود با مجموعه ما تماس بگیرید.

نوشته های مرتبط

موکت شویی

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران از جمله مهمترین خدماتی که در شهر تهران عرضه می شود، می توان به شستشو انواع موکت، فرش و سایر موارد

مبل شویی

مبل شویی شرق تهران

درتهران شرکت های شستشوی مبل متعددی وجود دارند. ولی کدامیک از آنها را می توان به عنوان بهترین مبل شویی شرق تهران معرفی کرد؟ استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم