تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* مبل شویی در پاکدشت *

مبل شویی در پاکدشت

آیا تا کنون در شست و شوی مبلمان خود به مشکل خورده اید؟ آیا تصمیم گرفته اید که مبلمان خود را برای شست و شو به مجموعه حرفه ای و کاربلد بسپارید؟ ما اینجا می خواهیم در این مورد مطالبی را ارائه دهیم که شما را در رسیدن به پاسخ سوالات خود یاری کند. مبل شویی پاکدشت سال هاست با افرادی با تجربه در زمینه شست و شوی مبلمان ، فرش ، قالی و … خدمت رسانی می کند و اگر شما هم تا کنون به دنبال چنین مجموعه ای بودید می توانید به ما اعتماد کنید.

نکاتی در مورد پاکیزگی مبلمان

لکه های مبل می توانند بسیار آزار دهنده باشد ، به خصوص اگر مبل شما با پارچه های سبک ساخته شده باشد. آلودگی با غذا (۱۲٪)، نوشیدنی های گرم (۸٪) و حیوانات خانگی (۶٪) از شایع ترین دلایل گزارش شده در کثیفی مبلمان هستند.

یکی دیگر از نتایج جالب گروه ما این بود که برخی از پارچه ها راحت تر از بقیه تمیز می شوند! با بررسی های انجام گرفته و مصاحبه های تیم ما مشخص شد که پارچه های چرم (۱۸٪) و مخمل (۶٪) در میان سخت ترین پارچه ها برای تمیز کردن هستند.

یک قانون طلایی دیگر برای جلوگیری از انتشار آلودگی و بهبود آن : برای جلوگیری از فاجعه پس از کثیف شدن قسمتی از مبل، فوراً به نشت های ناشی از هر نوع مایع( از جمله : آب میوه ها، نوشیدنی های گازدار و … ) توجه کنید. می توانید از یک دستمال کاغذی، یک پارچه تمیز و نرم یا اسفنج استفاده کنید تا فوراً هرگونه مایع ریخته شده را خیس کنید و به آرامی آن را مالش دهید تا مقداری از آن جذب دستمال شود و از نفوذ بیشتر جلوگیری شود. در این میان نکته ای لازم به ذکر است : دستمال را روی لکه با فشار مالش ندهید زیرا این کار فقط لکه ها را به عمق پارچه فشار می دهد و البته تمیز کردن آن را سخت تر می کند.

نکاتی در مورد پاکیزگی مبلمان

همچنین می توان گفت که برچسب های هر مبلمانی بیان کننده نحوه برخورد شما در مواقع مختلف با مبل است. برای مثال

اگر برچسب می‌گوید می‌توانید از آب استفاده کنید ، لکه را به آرامی با یک پارچه مرطوب (نه خیس) پاک کنید و بلافاصله با یک پارچه نرم کاملا خشک کنید. در نظر داشته باشید که هنگام امتحان یک محصول جدید ، همیشه باید آن را روی یک قسمت کوچک و پنهان بمالید تا ابتدا آن را آزمایش کنید و هرگونه تغییر رنگ را بررسی کنید و در صورت مطلوب بودن اثرات ناشی از مالش آن با مبلمان خود، از آن در قسمت آلوده شده مبل نیز استفاده کنید.

می توانید برای درک کردن علائم برچسب مبلمان خود ، از موتور های جست و جو اینترنتی استفاده کنید و یا با مجموعه ما یعنی مبل شویی پاکدشت تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید.

همچنین بخوانید از مبل شویی در غرب تهران

مبلمان چرمی

همان طور که می دانید مبل های چرمی به دلیل دوام خود مشهور شده اند ، همچنین در دنیای امروزی قطعاتی لوکس به حساب می آیند که هرگز از مد نمی افتند. مبل های چرمی یکی از پرطرفدارترین مبلمان حال حاضرهستند و ۲۹ درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی که انجام شده یکی از آنها را دارند و یا داشته اند. اگر شما هم چنین مبلمانی دارید باید به طور منظم از آن ها مراقبت کنید بلکه ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به مبل شما وارد شود، مبلمان دیگر نیاز به چنین مراقبت منظمی ندارند و درصد آسیب دیدن آن ها از مبلمان چرمی بسیار کمتر است.

یکی از عواملی که آسیب بسیار جدی به مبلمان چرمی وارد می کند، عناصر طبیعی می باشد. عناصر طبیعی می توانند به هر مبل، به ویژه مبل های چرمی آسیب باور نکردنی بزنند. برای مثال بایستی از تابش مستقیم نور خورشید یا نزدیکی بیش از حد مبلمان خود به منبع گرما خودداری کنید. برای این کار لازم است که مبل خود را حداقل ۳۰ سانتی متر از رادیاتور یا شومینه  یا هر وسیله گرماده ، دورتر قرار دهید.

نوعی از چرم های پر طرفدار ، چرم آنیلین می باشد که با احساس نرم و طبیعی خود ، نوع ظریف تری از چرم ها محسوب می شود، بنابراین روشن است که مراقبت بیشتری لازم دارد. باید به گونه‌ای متفاوت نسبت به دیگر چرم‌ های بادوام‌ مانند چرم های اصلاح‌ شده، رفتار شود. برای مثال بسیاری از مواد شوینده و یا ابزار شوینده را که برای چرم های بادوام استفاده می کنیم، نمی توانیم برای شست و شوی چرم آنیلین استفاده کنیم! به همین دلایل است که اگر قصد شست و شوی مبلمان خود را دارید بهتر است این کار را به مجموعه ای با افراد متخصص واگذار کنید تا با نهایت اطمینان مبلمان خود را مانند روز اول پاکیزه تحویل بگیرید. در این زمینه مب شویی پاکدشت بهترین انتخاب است که با به روز ترین وسایل شست و شو و افرادی با تجربه بالا آماده خدمت رسانی به شما همشهریان گرامی می باشد.

کلام آخر

مبلمان در هر خانه ای از نمای فراوانی برخوردار است و کثیفی آن کاملا می تواند در نمای خانه تاثیر بگذارد. همچنین فرش ها، قالی ها و موکت ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند و پاکیزگی آن ها یعنی پاکیزگی خانه! از این رو شست و شوی مبلمان امری حساس و نیازمند اطلاعاتی در این زمینه می باشد پس بهترین راه حل برای شست و شوی مبلمان، همکاری با مجموعه مبل شویی می باشد، مبل شویی پاکدشت با سال ها سابقه و با در خدمت داشتن کارشناسان در این زمینه و همچنین بهره مندی از به روز ترین دستگاه های شست و شوی مبلمان در ایران، آماده خدمت رسانی می باشد. شما می توانید در اسرع وقت با یک تماس از تمامی خدمات ممکن مطلع شوید و با مجموعه ما بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت را تجربه کنید.

نوشته های مرتبط

موکت شویی

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران از جمله مهمترین خدماتی که در شهر تهران عرضه می شود، می توان به شستشو انواع موکت، فرش و سایر موارد

مبل شویی

مبل شویی شرق تهران

درتهران شرکت های شستشوی مبل متعددی وجود دارند. ولی کدامیک از آنها را می توان به عنوان بهترین مبل شویی شرق تهران معرفی کرد؟ استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم