تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* مبل شویی در پیروزی *

خدمات مبل شویی در پیروزی

ما سعی بر این داشته ایم که مبل شویی را در سراسر تهران با کمترین زمان و هزینه برای مشتریان عزیزمان انجام دهیم لذا همکاران ما بعد از هماهنگی به محل مدنظر شما اعزام میشوند و موارد شستشوی شما را به نحوه احسنت انجام میدهند. در نظر داشته باشید ما با استفاده از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاهها تمامی موارد شستشوی مبل شما را انجام میدهیم.

نظافت و شستشو یکی از مهمترین کارهایی است که اغلب افراد به آن اهمیت می دهند. یکی از مهمترین لوازمی که در خانه بیشتر با آلودگی ها روبرو است، مبلمان می باشد. چرا که مبلمان محل تماس لباس ها آلوده و کثیف افراد با نشیمنگاه می باشد. همین امر باعث می شود تا مبلمان زودتر کثیف شوند. اگر به دنبال مبل شویی در پیروزی هستید، بهتر است که با مهم ترین خدمات آن ها آشنا شوید.

چه خدماتی در مبل شویی منطقه پیروزی ارائه می شود؟

از جمله مهمترین خدماتی که توسط مبل شویی در  پیروزی  در اختیار مشتریان قرار داده می شود؛ می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

·        شستشو و خشک شویی انواع مبلمان در محل مورد نظر شما

·        شستشو انواع مبلمان چرمی، پارچه ای و مخمل و …

·        استفاده از انواع مواد شوینده با کیفیت و مناسب هر نوع پارچه و دستگاه های مجهز و پیشرفته و درجه یک

·        شستشوی انواع مبل بدون کوچک ترین آبریزی و کثیفی در محل و منزل مورد نظر شما

·        نظافت و مبل شویی به بهترین شکل در سریع ترین زمان به وسیله افراد با تجربه در کیفیت بالا

·        شستن انواع قالی و موکت، خوش خواب و فرش

·        شستشو به وسیله انواع دستگاه های پیشرفته ۳ موتوره

شستشوی مبل در منزل و محل کار 

اگر به دنبال این هستید که از خدمات خشک شویی و شستشو برای مبلمان خانه خود بهره مند شوید، بهتر است که به دنبال یک شرکت معتبر و شناخته شده برای انجام این کار باشید. شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند، ولی اینکه به کدام شرکت مراجعه می کنید از اهمیت زیادی برخوردار است. از آنجایی که استفاده از مواد شوینده مناسب برای انواع پارچه مبلمان بسیار مهم  می باشد ، پس باید به یک مبل شویی معتبر مراجعه کنید تا از حفظ کیفیت مبلمان خود خیالتان راحت باشد. 

مبل شویی معتبر تمامی خدمات را به وسیله پرسنل آموزش دیده و به کمک دستگاه های پیشرفته انجام می دهد. همچنین می توانید به مبل شویی در پیروزی برای دریافت خدمات در منزل مراجعه کنید و آن ها بدون جابجایی مبلمان شستشو را انجام می دهند. این شرکت شستشوی انواع مبلمان چرم، راحتی، کتان و .. را به راحتی به وسیله مواد شوینده مخصوص هر پارچه انجام می دهد. تنها کافیست به تکنسین های این شرکت تماس حاصل فرمایید و از جزئیات خدمات مبل شویی اطلاعات کسب نمایید.

 

مبل شویی در پیروزی به وسیله چه دستگاه هایی صورت می گیرد؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که اغلب افراد در زمان دریافت خدمات مبل شویی می پرسند، این است که این کار نظافت به وسیله چه دستگاه هایی صورت می گیرد. بهتر است بدانید که امبل شویی در  پیروزی نظافت و شستشو انواع مبلمان را به وسیله دستگاه های پیشرفته و بروز اعم از دستگاه های دو بخشی انجام می دهند. این دستگاه ها از دو بخش مکنده ، جاروبرقی صنعتی و دریل همراه با برس گردان طراحی و ساخته شده اند.

در واقع طراحی خاص این دستگاه باعث شده است تا استفاده کاربردی و بسیار مهمی داشته باشند. در واقع استفاده از این دستگاه ها نیازمند آموزش و حرفه و مهارت لازم است که به راحتی به وسیله هر شخصی قابل انجام نیست. به همین دلیل باید انجام آن را به یک شرکت معتبر واگذار کنید تا به رضایت کاملی دست پیدا کنید و مبلمان خود را تمیز تر از روز اول دریافت کنید.

همچنین بهتر است بدانید که در مبل شویی  دستگاه های کمپرسور تولید آب و کف با قدرت بالا از کاربرد گسترده ای بهره مند هستند. به این منظور از مواد مهمی برای این کار انجام می شود که شامل شامپوهای مخصوص و آب می باشند. این دستگاه ها به بهترین شکل در شستشو و نظافت مبلمان به کار برده می شوند و از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

مبل شویی پیروزی

بعد از مبل شویی چقدر زمان برای خشک شدن مبل کافی است؟

از آنجایی که برخی از افراد از به هم ریختگی خانه خود ناراضی هستند، و دوست دارند که دکوراسیون منزلشان سریعا به حالت قبل بازگردد، به دنبال این هستند که خشک شدن مبلمان بعد از مبل شویی به چه مقدار زمان نیاز دارد . بهتر است بدانید که بعد از شستشو مبلمان توسط دستگاه های مخصوص، مبلمان تا ۹۰ درصد خشک می شوند.

به این ترتیب تنها رطوبت باقی مانده در مبلمان ۱۰ درصد است که این رطوبت باقی مانده برای از بین رفتن و خشک شدن به ۳ تا ۴ ساعت زمان لازم دارند. به این صورت در عرض ۴ ساعت می توانید وضعیت دکوراسیون منزل خود را به حالت قبل بازگردانید. 

آیا مبلمان چرمی نیز قابلیت خشک شویی دارند؟

معمولا افرادی که در منزل و یا محیط کار خود از مبلمان چرمی استفاده می کنند، و به دنبال شستشوی این مبلمان هستند، می پرسند که آیا این مبلمان نیز قابلیت خشک شویی دارند؟! بهتر است بدانید که مبل شویی در  پیروزی به کمک مواد شوینده مخصوص نوع پارچه چرم به شستشوی این دسته از مبلمان می پردازد. ولی خشک شدن آن ها به وسیله دستگاه تا ۹۰ درصد امکان پذیر نیست. چرا که انواع دستگاه های خشک شویی، تنها برای مبلمانی که بافت پارچه ای دارند، به کار برده می شوند.

 

هزینه خدمات مبل شویی در پیروزی

یکی از مهمترین شاخصه های مبل شویی در پیروزی که ذهن افراد را به خود درگیر می کند، این است که دریافت خدمات مبل شویی چقدر هزینه دارد. بهتر است بدانید که این هزینه با توجه به روش های شستشو، دستگاه های مخصوص، نوع پارچه مبل، تعداد مبلمان، ابعاد و سایز مبلمان، نوسانات بازار و موارد این چنینی متفاوت است. بنابراین قادر به ارائه یک قیمت مشخص شده نخواهیم بود. این قیمت بعد از بررسی مبلمان شما توسط تکنسین  و کارشناسان معتبر به شما ارائه داده می شود.

 

همچنین بخوانید از شستشوی مبل و موکت

کلام آخر

مبل شویی یکی از مهمترین خدمات نظافت در منزل و یا محیط کار محسوب می شود، که باید انجام آن را برای حفظ کیفیت مبلمان، به یک شرکت معتبر واگذار کنید. به این منظور می توانید به مبل شویی در پیروزی مراجعه کرده و در هر کجا که باشید می توانید درخواست خدمات کنید.

نوشته های مرتبط

موکت شویی

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران از جمله مهمترین خدماتی که در شهر تهران عرضه می شود، می توان به شستشو انواع موکت، فرش و سایر موارد

مبل شویی

مبل شویی شرق تهران

درتهران شرکت های شستشوی مبل متعددی وجود دارند. ولی کدامیک از آنها را می توان به عنوان بهترین مبل شویی شرق تهران معرفی کرد؟ استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم