تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* قیمت مبل شویی در منزل *

قیمت مبل شویی در منزل

امروزه خدمات مختلف مربوط به نظافت و شستشو در منزل گسترش زیادی پیدا کرده اند. و شرکت‌های مختلف به خصوص قالیشویی های مختلف اقدام به انجام خدمات جدید مانند مبل شویی هم داشته اند و به همین علت قیمت مبل شویی منزل امری کاملاً متغیر است.

هر شرکت بر اساس نوع دستگاه ها و تجهیزاتی که برای شستشوی مبل در منزل استفاده می‌ کند قیمت خاص خود را در نظر می‌ گیرد. تا تمام افرادی که قصد استفاده از این خدمات را دارند بتوانند انتخاب مناسبی در میان شرکت های مختلف داشته باشند و در نهایت مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند.

مبل ها نقش بسیار مهم و تعیین کننده در زیبایی و آراستگی دکوراسیون داخلی منزل ایفا می‌ کنند و در نتیجه زیبایی و تمیز بودن مبل هم نکته ی بسیار مهم و تاثیرگذاری می باشد که باید همواره به آن توجه شود.

به همین منظور امروزه و با پیشرفتی که در علم و تکنولوژی رخ داده است. دستگاه ها و تجهیزات مختلفی برای شستشوی مبل ها هم تولید شده اند. که مورد استفاده قرار می گیرند. و شرکت‌های مختلف و خدمات مربوط به مبل شویی در منزل را انجام می‌ دهند. تا در کنار تمام این عوامل قیمت مبل شویی در منزل هم امری کاملاً متغیر باشد و به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد.

 اما در مجموع اگر شما هم قصد شستشو و نظافت مبل های خود در منزل را دارید پیشنهاد می کنیم که سعی کنید شرکتی را برای این کار انتخاب کنید که ضمن ارائه ی یک کار با کیفیت قیمت بسیار خوبی را هم برای خدمات خود در نظر بگیرد. تا در نهایت پس از شستشوی مبل خود با استفاده از این خدمات احساس رضایت خاطر کامل داشته باشید.

قیمت مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل چیست؟

شستشوی مبل یکی از مهم‌ ترین دغدغه هایی است که ذهن همه ی افراد را به خود مشغول می‌ کند و ممکن است که مبل ها در اثر عوامل مختلف مانند گذر زمان، ریختن چای و قهوه و غذا و سایر اتفاقات دچار لک و کثیفی شوند.

در چنین شرایطی شستن مبل ها بهترین راه حل ممکن می باشد. این شستشو هم می‌ تواند در شرکت های خدماتی مانند قالیشویی ها انجام شود و هم در منزل.

 به طوری که این شرکت ها نیرو های خود را به همراه تجهیزات و دستگاه ها به منزل شما می فرستند و در منزل شما فرایند شستشوی مبل را در برابر دیدگان خود شما انجام می دهند. این خدمات مزایای بسیار زیادی دارند و مهمترین مزیت آن هم همین نظارت شما در امر شستشوی مبلتان خواهد بود.

اگر قصد دارید که از چنین خدماتی استفاده کنید اما هنوز از قیمت شستشوی مبل در منزل آگاهی کامل پیدا نکرده‌اید بهتر است که با کمی سرچ و جستجوی شرکت های خدماتی نزدیک به منزلتان که خدمات مبل شویی در منزل و ارائه می دهند پیدا کنید و با برقراری تماس از قیمتی که برای این خدمات در نظر گرفتند آگاه شوید. ما هم این خدمات را در سطح کیفی بالا و قیمت بسیار مناسب انجام می دهیم.

در حقیقت مبل شویی در منزل به اقدامی گفته می‌ شود که افراد مختلف و متخصص در این زمینه با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه می‌ کنند و شستشو نظافت مبل را در منزل شما در مقابل دیدگان شما در سطح کیفی بالا و مناسب انجام می‌ دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن مبل های شما را کاملا تمیز و شسته شده به شما تحویل خواهند داد.

همچنین بخوانید از شستشوی مبل پارچه ای

چه عواملی روی قیمت مبل شویی در منزل تاثیر گذار هستند؟

همانطور که گفتیم عوامل مختلفی روی قیمت مبل شویی در منزل تاثیر می‌ گذارند. و بررسی هر یک از این عوامل به صورت جداگانه باعث می شود تا بتوانید به صورت تقریبی قیمت مبل شویی در منزل را حساب کنید.

جنس مبل:

اولین عامل مهم و تاثیرگذار جنس مبل می باشد. مبل هایی که جنس پارچه ای و کاناپه ای دارند به راحتی با استفاده از تجهیزات و ماشین های شستشوی شرکت های مبل شویی تمیز می شوند. اما مبل های استیل و سلطنتی نیازمند قواعد خاص خود برای شستشو می باشند و کمتر می‌ توان از دستگاه برای آن ها استفاده کرد که فرایند شستشوی سخت‌ تر و زمان بر تر هم دارند و طبیعتاً قیمت شستشوی مبل در صورت سلطنتی بودن مبل ها، بسیار بالا خواهد بود.

تعداد مبل:

طبیعتاً تعداد مبل همواره روی قیمت مبل شویی اثر می‌ گذارد و مبل هایی که تعداد بیشتری داشته باشند هزینه ی بیشتری را هم برای نظافت و شستشو می طلبند. البته تعداد مبل ها با توجه به تعداد تشک و پشتی هایی که دارند هم محاسبه می‌ شوند و هر چقدر که یک مبل پشتی و تشک های بیشتری داشته باشد هزینه ی شستشوی بالاتری را هم خواهد داشت.

زمان شستشو:

برخی از مبل ها به گونه ای ساخته می شوند که مدت زمان بیشتری برای شستشو نیاز دارند. برای مثال مبل هایی که طراحی های پیچیده دارند و کاملاً متنوع هستند قطعاً نیازمند زمان بیشتری برای شستشو هستند و هر چقدر زمان شستشو افزایش پیدا کند قیمت شستشو هم افزایش خواهد داشت.

اما در مجموع، به صورت کلی با وجود تجهیزات و دستگاه های پیشرفته ی برقی مدت زمان شستشوی مبل ها در هر صورت خیلی طولانی نمی شود اما باز هم زمان روی قیمت مبل شویی در منزل اثر می گذارد.

مبل شویی در منزل چیست؟

سخن آخر:

اکنون که به صورت کامل با عوامل تاثیرگذار روی قیمت شستشوی مبل در منزل آشنا شدید می توانید بر اساس نوع مبل‌ ها و میزان بودجه ای که دارید مناسب ترین شرکت را برای انجام این خدمات انتخاب کنید و از آن ها بخواهید که به منزل شما مراجعه داشته باشند و فرایند شستشوی مبل در منزل را با کیفیت بسیار بالا و عالی انجام دهند.

ما هم به عنوان یک شرکت خدماتی در این زمینه تمام تلاش خود را می‌ کنیم و افرادی که قصد شستشوی مبل در منزل را دارند می توانند از خدمات شرکت ما در سطح کیفی بسیار بالایی استفاده کنند و با احساس رضایت کامل مبل های خود را تمیز تحویل بگیرند.

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم