تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* مبل شویی در تهرانسر *

مبل شویی در تهرانسر

مبل شویی در  تهرانسر یکی از بهترین و مجهزترین مراکز خدمات شستشوی مبل در منزل می باشد که بهترین خدمات رسانی را به مشتریان خود با نیم قرن تجربه و اصالت در خدمات مبل شویی عرضه می کند.

چگونه مبل های خانه ام را تمیز کنم ؟

یکی از دغدغه های بزرگ خانه دار ها این است که چگونه میتوانم مبل را تمیز کنیم ؟ تمیز کردن مبل با انواع و اقسام چیزهایی مثل جوش شیرین ، نمک و یا دستمال نمدار هیچگاه نمی تواند کمکی به شما بکند که صد البته لکه ها و کثیفی مبل های خانه هایتان را نیز بیشتر و بزرگ تر می کند و استفاده از این چیزها نمی تواند ذرات ریز آلاینده ها را از بین ببرد مبل شویی در تهرانسر یکی از مراکز سابقه دار در تجربه این زمینه فعالیت محسوب می شود . با شیوه های مختلف و نادرست در زمینه ی مبل شویی موجب نفوذ هر چه بیشتر آلودگی به بافت پارچه و رویه مبل و حتی اسنفنج های داخل مبل نیز خواهید شد که ابدا به شما پیشنهاد حتی یکبار تست و امتحان کردن آن را هم نمیدهیم. این مبل شویی حتی شستشوی مبل خانه هایتان را با روش های سنتی نیز پیشنهاد نمی دهد چرا که به وضوح ظاهر مبلمان تان را خراب و فرسوده خواهد کرد.  مبل شویی در تهرانسر خدمات خشک شویی با دستگاه مخصوص را  انجام می دهد که هیچ گونه آسیبی به رویه و اسکلت مبل نمی زند و مبلمان را به صورت صد در صد و کاملا تمیز می کند.

چگونه مبل هایم را در خانه بشویم ؟

با توجه به اینکه حمل و جابجایی مبلمان به دلیل حجیم بودن آن به شدت کار سختی است و امکان آسیب به مبلمان در حال جا به جایی نیز وجود دارد مبل شویی در تهرانسر کار را برای شما بسیار آسان کرده و خدمات مبل شویی مبلمان تان را با دستگاه های تخصصی و فوق پیشرفته در خانه خودتان به صورت کامل تمیز خواهد کرد .

مبل شویی در تهرانسر چه خدماتی خواهد داد ؟

مبل شویی در تهرانسر تمامی خدمات تخصصی در رابطه با  مبل شویی  را صفر تا صد به شما ارائه خواهد داد .

 شست وشوی مبل ، کوسن ، انواع پشتی های سنتی و یا هرچیز دیگری که دارای رویه ی پارچه ای است و در حوزه خدمات مبل شویی قرار می گیرد. اگر مبلمان کلاسیک یا مدرن دارید می توانید از خدمات مبل شویی در تهرانسر استفاده کنید و در منزل برای تمیز کردن رویه ها استفاده کنید.

همه ی قسمت های جدا شونده مبلمان، قسمت نشیمن جدا شونده، پشتی هایی که از مبل جدا می شوند کوسن های مبلمان را می توان با خدمات تخصصی مبل شویی در تهرانسر با جدیدترین و بروز ترین دستگاه های شستشو تمیز و مثل روز اول کرد.

مبل شویی در تهرانسر

همچنین بخوانید از رفوی فرش

بهترین مبل شویی چه ویژگی هایی دارد ؟

بیشتر افراد وقتی دنبال مبل شویی می گردند به دنبال قیمت ارزان و پایین هستند ، درست است که قیمت مناسب و ارزان مهم است اما ، مهم تر از آن  کیفیت کار آن مبل شویی می باشد .

شما باید همواره به دنبال یک مبل شویی با تجربه و مجرب که تخصص کافی در زمینه مبل شویی را داشته باشد را پیدا کنید. مبل شویی در تهرانسر یکی از با تجربه ترین و تخصصی ترین مبل شویی ها می باشد که با اعتماد به آن می توانید مبل خانه تان را تمیز و سالم نگه دارید.این مبل شویی ، نظافت محل شستشوی مبل را به صورت کامل و صفرتاصد رعایت کرده و از ریزش کف و آب در منزل جلوگیری می کند

یک مبل شویی تخصصی و مجرب این را می داند که باید پارچه آب گیر و یا ضد آب را در زیر مبل ها قرار دهد تا آب در منزل مشتری راه نیفتد و دردسر ساز نشود.

مبل شویی در تهرانسر از مواد شوینده درجه یک استفاده می کنند و قبل از انجام شستشوی نام این مواد را به مشتری گفته و پس از تایید ، کار خود را شروع می کند این ، یکی از ویژگی های مبل شویی خوب می باشد.

در صورت درخواست مشتریان ، باید مواد مورد استفاده را تغییر داد و از مواد مورد نظر مشتری استفاده کرد ، زیرا همیشه حق با مشتری است و رضایت کامل آن برای مبل شویی در تهرانسر بسیار حائز اهمیت است. یکی دیگر از ویژگی های مبل شویی خوب این است که اگر نیاز به جا به جایی مبلمان بود ، این کار بر عهده اکیپ مبل شویی می باشد؛ نه مشتری .

افرادی که برای شستن مبل ها اعزام می شوند نیز نباید زمان زیادی را صرف شستشوی مبل ها کنند چرا که زمان شست و شوی کامل یک مبلمان ۷ نفره حداکثر به دو ساعت زمان نیاز دارد و بیشتر از آن یعنی عدم تجربه و نابلدی اکیپ . مبل شویی های حرفه ای می دانند که زمان زیاد وقت گذاشتن در خانه مشتری برای شست و شوی مبلمان باعث عصبانیت و ناراحتی مشتری و گرفتن تایم و وقت او می گردد ، این چیزی است که اکیپ تخصصی مبل شویی در تهرانسر این را به خوبی می دانند. به همین خاطر است که شست و شوی مبل ها در مرکز تخصصی مبل شویی در تهرانسر به سرعت و با دقت هر چه تمام تر انجام می شود. اکیپ تخصصی مبل شویی در تهرانسر زمانی که به محل شستشوی مبل می آیند قبل از شروع کار شست و شو و قبل از اینکه مواد شوینده را به کل سطح مبل بزنند، قسمتی از پارچه مبل را به عنوان تست و آزمایش امتحان می کنند و اگر در آزمایش پارچه ، پارچه واکنش منفی از خود نشان نداد ، شروع به کار می کنند.  افرادی که به عنوان پرسنل مبل شویی در تهرانسر به خانه های شما می آیند، باید دارای کارت شناسایی باشند و با هماهنگی قبلی کامل با مرکز تخصصی مبل شویی در تهرانسر به خانه شما بیایند.  این ها همه از ویژگی های خوب یک مبل شویی خوب و با کیفیت بود که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارد و با جمع کلی این ویژگی ها به یک نقطه مشترک برای نظافت و شست و شوی مبل هایتان می رسیم ، آن هم مبل شویی در  تهرانسر می باشد که با بیش از نیم قرن تجربه در این زمینه و با رضایت کامل مشتریان خود فعالیت دارد. 

نوشته های مرتبط

موکت شویی

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران از جمله مهمترین خدماتی که در شهر تهران عرضه می شود، می توان به شستشو انواع موکت، فرش و سایر موارد

مبل شویی

مبل شویی شرق تهران

درتهران شرکت های شستشوی مبل متعددی وجود دارند. ولی کدامیک از آنها را می توان به عنوان بهترین مبل شویی شرق تهران معرفی کرد؟ استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم