تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* شستشوی مبلمان استیل *

شستشوی مبلمان استیل

برای روش های شستشوی مبلمان استیل باید بدانیم که مبل ها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. اگر خودتان قصد مبل شویی در منزل را دارید میتوانید با مراجعه به سایت تهران واشینگ مقالات آموزشی ما را بخوانید و پس از آموزش های لازم کار را پیش ببرید. ما سعی کرده ایم در این مقاله نکاتی که در مورد شستشوی مبلمان استیل وجود دارد به آن اشاره کنیم.

مبل های استیل نیز یکی از انواع پرطرفدار در میان مبل ها محسوب می شوند که ممکن است در اثر استفاده ی مداوم و بعد از گذر زمان کثیف شوند و دچار لکه های مختلف شوند. که در این زمینه نیازمند شستشوی مبلمان استیل خواهید بود.

مبلمان استیل هم در خانه قابل شستشو هستند و هم در قالیشویی ها یا شرکت هایی که خدمات مربوط به شستشوی مبل را ارائه می‌ دهند شسته می شوند. به طور کلی اگر قصد شستن مبلمان استیل خود در منزل را دارید، باید به نکات مهم توجه کنید تا بتوانید شستشو را بدون ایجاد هیچ مشکل به سرانجام برسانید.

 به صورت کلی بهتر است که برای نظافت و شستشوی مبلمان استیل از شرکت های خدماتی بهره ببرید. اما اگر به هر دلیلی تمایل به این کار نداشتید، قبل از هرچیزی اصول و مراحل شستشوی مبلمان استیل در منزل را بیاموزید تا با آگاهی و شناخت کامل این کار را انجام دهید.

همچنین بخوانید از شستشوی مبل سلطنتی

مراحل شستن مبل استیل در خانه:

برای شستشوی مبل استیل در خانه تمام مراحلی که اعلام می کنیم را باید به ترتیب و با نهایت دقت انجام دهید. تا نتیجه ای که از شستشو به دست می آید، یک نتیجه ی کاملاً صحیح و بدون نقص باشد.

باید بدانید که شستشوی مبلمان استیل بر خلاف سایر مبل ها به ویژه مبل پارچه ای، کار ساده ای نیست و ممکن است که با خطای خیلی کوچک آسیب جدی به مبل شما وارد شود. و هزینه زیادی داشته باشد. مبلمان استیل برخلاف مبلمان راحتی قیمت بیشتری هم دارند. این یعنی آسیب دیدن آن ها هم خسارت بیشتری در پی خواهد داشت. پس اگر این ریسک را می‌ پذیرید، با ما همراه باشید.

جارو کردن مبل:

اولین مرحله برای شستشوی مبل استیل جارو کردن مبل می باشد. که باید با استفاده از جارو برقی رویه ی مبل را کامل جارو بکشید تا هرگونه گرد و غبار، ذرات ریز و آشغال که روی سطح مبل وجود دارد تمیز شود. در این مرحله باید میزان مکش جاروبرقی بسیار بالا باشد تا بتواند تمام آلودگی ها را با قدرت هرچه تمام تر تمیز کند. سعی کنید از سطوح زیرین پارچه و بین درز ها را هم در این مرحله به خوبی تمیز کنید.

گردگیری مبل:

مرحله ی بعدی مربوط به گردگیری مبل می باشد. در این مرحله باید نهایت دقت را به کار بگیرید.

برای مثال برخی از آلودگی های سطحی ممکن است با یک دستمال مرطوب پاک شوند. این مرحله را می توانید با استفاده از دستمال نرم و مرطوب انجام دهید و سطح مبل را گردگیری کنید تا آلودگی های جدیدی که ایجاد شده‌ اند هم با این پارچه رفع شوند. بعد از گردگیری به مبل فرصت دهید تا کاملاً خشک شود.

شستن مبل با بخارشور:

در صورتی که بعد از گردگیری بازهم مبل شما کاملاً تمیز و درخشان نشد، می توانید با استفاده از بخارشور مراحل شستشوی مبلمان استیل خود را تکمیل کنید. دقت داشته باشید که با استفاده از بخارشو  روی سطح مبل فشار زیادی ایجاد نکنید تا آسیبی به مبل ها وارد نشود و این کار را به آرامی انجام دهید. بخارشور با وجود قابلیت هایی که دارد می‌ تواند آلودگی‌ های سطح مبل استیل را از بین ببرد.

شستشوی مبلمان استیل

شستن مبل استیل با دستگاه چگونه انجام می شود؟

شستشوی مبلمان استیل با استفاده از دستگاه اقدامی است که شرکت های نظافتی آن را انجام می‌ دهند و می‌ توانند با کیفیت بسیار بالایی مبلمان استیل شما را نظافت کنید.

 معمولا فرایند شستشوی مبل با استفاده از دستگاه به نوع دستگاه و عملکرد آن بستگی دارد. اما در اکثر موارد مخزن آب دستگاه با آب گرم پر می شود و سپس از ماده شوینده هم در محفظه دستگاه ریخته می شود و شستشوی مبل آغاز خواهد شد.

مدت زمان شستشوی مبلمان استیل به تعداد مبلمان و ابعاد آن ها بستگی دارد. هرچقدر که تعداد مبل ها بیشتر باشد و ابعاد بزرگ داشته باشد، روند شستشو هم طولانی تر خواهد بود.

با استفاده از نازل ها و بوس هایی که به دستگاه های شستشوی مبل متصل شده‌ اند، می‌ توان این مبل ها را به راحتی و با سرعت بالا شستشو داد و هرگونه لکه و آلودگی شدید را هم از بین برد.

ممکن است بعد از شستشوی مبل با دستگاه رطوبت و مواد شوینده به لایه های زیرین پارچه ی مبل نفوذ پیدا کنند. که این مسئله باعث آسیب مبل می شود. به خصوص مبل های استیل که نسبت به سایر مبل ها بیشتر در معرض آسیب در برابر رطوبت قرار دارند.

 به همین علت دستگاه های شوینده مبل قابلیت خشک کردن مبل را هم دارند و با وجود مکنده های قدرتمندی که دارند آب سطح مبل را می مکند تا آب و رطوبت به لایه های زیرین پارچه ی مبلی نفوذ پیدا نکند و آسیبی به مبل وارد نشود.

ما در شرکت خود از بهترین دستگاه ها برای روش های شستشوی مبلمان استیل استفاده می کنیم تا به این ترتیب افراد بتوانند با خیال راحت مبلمان استیل خود را به ما بسپارند. و با وجود تجهیزات و دستگاه های پیشرفته ای که داریم مبل های شما را بر اساس تکنولوژی روز دنیا شستشو می دهیم.

سخن پایانی:

اگر در منزل خود دارای مبلمان استیل هستید و دوست دارید که این مبل ها را با روشی مناسب تمیز کنید بهتر است که در صورت امکان مبل خود را در شرکت های خدماتی شستشوی مبل تمیز کنید و آخرین ایده ای که به ذهن شما می رسد شستن مبل در خانه باشد. زیرا مبل های استیل مبل های گران قیمت و لوکس هستند که اگر آسیب ببینند خسارت زیادی به بار می آورند.

با شستشوی مبلمان استیل در شرکت های مختلف که تخصص بالایی در این زمینه دارند می توانید باعث افزایش طول عمر این مبلمان شوید و تا سالیان طولانی با خیالی راحت از آن ها استفاده داشته باشید و نگران آسیب دیدن آن ها هم نباشید زیرا در روند شستشو با دستگاه، هیچ آسیبی به سطح مبل وارد نمی شود.

نوشته های مرتبط

موکت شویی

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران از جمله مهمترین خدماتی که در شهر تهران عرضه می شود، می توان به شستشو انواع موکت، فرش و سایر موارد

مبل شویی

مبل شویی شرق تهران

درتهران شرکت های شستشوی مبل متعددی وجود دارند. ولی کدامیک از آنها را می توان به عنوان بهترین مبل شویی شرق تهران معرفی کرد؟ استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم