تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* شستشوی مبل سلطنتی *

شستشوی مبل سلطنتی

ما در این مقاله سعی بر این داریم در مورد مبل شویی و یا شستشوی مبل سلطنتی صحبت بکنیم و نکاتی در مورد آن خدمت هموطنان عزیز ذکر کنیم.

باید بدانید که شستشوی مبل سلطنتی یک امر غیر ممکن نیست و قابل انجام است که هم در منزل می توان این کار را انجام داد و هم می توان مبل را به شرکت‌های خدماتی سپرد تا آن ها بتوانند با دستگاه های پیشرفته ای که دارند به بهترین شکل ممکن مبل را شستشو دهند.

مبل های سلطنتی جزو زیباترین مبل هایی هستند که از گذشته تا به امروز همواره طرفداران زیادی داشته اند و همین موضوع باعث شده است تا فروش زیادی را هم به خود اختصاص دهند.

در واقع این مبل ها هیچ وقت قدیمی نمی شوند و همیشه طرفداران اختصاصی خود را دارند. اما دغدغه ی مهمی که ذهن اکثر افراد را مشغول کرده است این است که شستشوی مبل سلطنتی به چه شکل انجام می شود و آیا این مبل ها در اثر شستشو آسیب می بینند یا خیر؟

اما به هر طریقی شستشوی مبل سلطنتی نسبت به شستشوی مبل معمولی کمی دشوارتر است. زیرا این مبل ها ریزه کاری ها و ظرافت های خاص خود را دارند که وجود این ریزه‌ کاری‌ ها کار را سخت می‌ کند و باید دقت زیادی برای نظافت این گونه از مبل‌ ها به خرج داد تا دچار هیچ آسیبی نشوند.

همچنین بخوانید از آموزش شستن مبل در خانه

شستشوی مبل سلطنتی در مبل شویی های صنعتی:

امروز اکثر شرکت هایی که به شستن قالی می پردازند شستشوی مبل رو هم انجام می‌ دهند. که برخی از آن ها شستشوی مبل سلطنتی را هم در بین خدمات خود را به خوبی انجام می‌ دهند. یکی از راه های شستن اینگونه مبل ها همین است که مبل خود را به شرکت‌ های خدماتی صنعتی ارائه دهید.

 این شرکت‌ ها دستگاه های پیشرفته و مدرنی دارند که با وجود این دستگاه های پیشرفته و مدرن می توان هرگونه آلودگی و لک را از روی دسته مبل های سلطنتی پاک کرد و کم ترین میزان آسیب هم به آن ها در حین شستشو وارد خواهد شد.

علاوه بر این شما سختی زیادی را متحمل می نمی شوید و مبلتان کاملاً تمیز و بدون لک در مدت زمان کوتاهی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

فقط در انتخاب شرکت مورد نظر دقت زیادی داشته باشید تا از کیفیت کار آن ها باخبر شوید. زیرا برخی از شرکت ها کیفیت بالایی ندارند و از دستگاه های مناسبی استفاده نمی کنند. پس باید حتماً مبل های با ارزش خود را به شرکت هایی بسپارید که از کیفیت بالای کار آن ها مطمئن هستید. تا بدین ترتیب بعد از شستشوی مبل خود با مشکلات مختلف مواجه نشوید و مبلتان را کاملاً سالم و سلامت تحویل بگیرید.

این کار راحت ترین روش شستشوی مبل سلطنتی می باشد اما بسیاری از افراد تمایل دارند که در منزل این کار را انجام دهند و باید بگوییم که برای این تمایل هم راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه ی این مقاله سعی می کنیم راه های شستشوی مبل سلطنتی در منزل را هم با هم مرور کنیم.

شستشوی مبل سلطنتی

استفاده از شامپو:

یکی از روش های شستشوی مبل سلطنتی استفاده از شامپوی مبل می باشد. شامپو هایی که برای تمیز کردن مبل در بازار وجود دارند کیفیت فوق العاده بالایی دارند و می توانند سطح مبل را به خوبی شستشو دهند.

 علاوه بر این، این شامپو ها حاوی مواد نرم کننده هستند که استفاده از آن ها برای شستشوی مبل باعث آسیب به بافت پارچه ی مبل نخواهد شد. زیرا مختص مبل طراحی و ساخته شده‌ اند و استفاده از آن ها هیچ آسیبی به مبل شما وارد نمی کند.

در روند استفاده از شامپوی مبل باید دقت زیادی داشته باشید. می‌توانید این شامپو را به صورت اسپری روی سطح مبل اسپری کنید و اجازه دهید تا چند دقیقه روی لکه ها و آلودگی ها باقی بماند و سپس با یک پارچه ی نرم روی مبل بکشید تا مبل شما کاملا تمیز شود.

اگر قسمت های استیل مبل دچار لک و کثیفی هستند باز هم می‌ توانید از این شامپو استفاده داشته باشید زیرا اکثر مبل های استیل ضدزنگ هستند و در اثر رطوبت ناچیز شامپو دچار فرآیند اکسیداسیون نخواهند شد.

 البته کیفیت بالای شامپو هم شرط مهمی است. سعی کنید یک شامپوی مبل با کیفیت و مرغوب را برای این کار استفاده کنید. زیرا مبل های سلطنتی جزو گران ترین مبل ها محسوب می شوند و آسیب دیدن آن ها می تواند خسارت های زیادی را به بار بیاورد برد پس حتما از یک شامپوی باکیفیت برای شستشوی این گونه از مبل ها بهره ببرید.

شستشن مبل سلطنتی با سرکه:

یکی از بهترین روش های شستشوی مبل سلطنتی در خانه استفاده از سرکه می باشد که یک ماده ی تمیز کننده فوق العاده قدرتمند و عالی است که می‌ تواند هرگونه آلودگی را به خوبی پاک کند، بدون اینکه تاثیر مخرب و منفی روی مبل بگذارد.

برای این کار می‌ توانید مقداری آب را با سرکه مخلوط کنید و این محلول را روی سطح مبل اسپری کنید. استفاده از سرکه این اطمینان را به شما می دهد که بتوانید با خیالی راحت مبل خود را تمیز کنید زیرا مطمئن خواهید بود که سرکه هیچ آسیبی به مبل ها وارد نمی کند و چه بهتر که سرکه ی مورد استفاده ی شما در رده ی سرکه های طبیعی مانند سرکه ی سیب باشد.

نظافت قسمت چوبی مبل های سلطنتی چگونه است؟

بسیاری از مبل های سلطنتی جنس استیل ندارند بلکه چوبی می باشند و دارای منبت کاری های بسیار زیادی روی سطح خود هستند. برای اینکه سطح چوبی این مبل ها به خوبی تمیز شود باید از یک قلمو استفاده کنید و در قسمت های ریز منبت کاری سطح چوب مبل با قلمو، گرد و غبار را بزدایید و سطح چوبی مبل را به خوبی تمیز کنید.

 می توانید در این روند از روغن هایی مانند روغن های براق کننده هم استفاده داشته باشید تا هم چوب مبل شما به خوبی تمیز شود و هم مقاومت بیشتری پیدا کند.

کلام آخر:

اگر شستشوی مبل سلطنتی را با رعایت جوانب و احتیاط کامل انجام دهید، می توانید تا سالیان سال به خوبی از مبل خود استفاده داشته باشید و نگران کثیفی و یا خراب شدن مبل هم نخواهید بود.

نوشته های مرتبط

موکت شویی

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران از جمله مهمترین خدماتی که در شهر تهران عرضه می شود، می توان به شستشو انواع موکت، فرش و سایر موارد

مبل شویی

مبل شویی شرق تهران

درتهران شرکت های شستشوی مبل متعددی وجود دارند. ولی کدامیک از آنها را می توان به عنوان بهترین مبل شویی شرق تهران معرفی کرد؟ استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم