تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* مبل شویی با دستگاه *

مبل شویی با دستگاه

انواع مبل شویی با دستگاه اقدام جدید و بسیار مناسبی است که اکثر قالیشویی ها و شرکت های نظافتی آن را انجام می‌ دهند و در شهرهای مختلف ایران وجود دارند.

 در تهران نیز شرکت‌ های خدماتی بسیار زیادی هستند که خدمات مربوط به انواع مبل شویی با دستگاه را انجام می‌ دهند و در حقیقت مبل شویی با دستگاه جزو جدید ترین و به روز ترین روش های شستشوی مبل محسوب می‌ شود و سرعت عمل بسیار بالایی دارد.

 همین مسئله باعث شده است که اکثر افراد ترجیح بدهند مبلمان خود را در شرکت های خدماتی شستشو دهند تا زحمت زیادی را از بابت نظافت مبل متحمل نشوند‌.

مبل شویی با دستگاه در شرکت های نظافتی:

 مبل یکی از لوازم کلیدی در منازل به حساب می‌ آید که نظافت و تمیز کردن آن هم دغدغه ی مهمی است و ذهن همه ی افراد را به خود مشغول می‌ کند‌‌.

 با وجود تاسیس شرکت های شستشوی مبل و دستگاه های پیشرفته، این دغدغه هم به صورت کامل برطرف شده است و امروزه افراد می‌ توانند بدون هیچ زحمت خاصی مبل های خود را با دستگاه در این شرکت های خدماتی شستشو دهند.

 البته باید سعی کنید که حتما یک شرکت معتبر و شناخته شده را در این زمینه پیدا کنید تا مطمئن باشید مبلمان شما را بدون هیچ آسیبی و با بهترین روش تمیز می کنند.

 باید بدانید که شستن مبل مانند شستن فرش کار راحتی نیست و در منزل شاید امکان‌ پذیر نباشد و در صورت انجام آن هم نتیجه ی مناسبی حاصل نشود و حتی آسیب زیادی هم به مبل وارد شود.

پس حتماً مبل شویی با دستگاه را جدی بگیرید و سعی کنید به صورت خانگی مبلمان خود را تمیز نکنید. زیرا امروزه مبلمان در هر نوعی که باشند قیمت بالایی دارند و آسیب به آن ها می تواند خسارت و هزینه ی زیادی روی دوش شما بگذارد. بسیاری از روش های خانگی هم اصولی و علمی نیستند که ممکن است باعث آسیب به مبل شما شوند.

برای اینکه یک شرکت نظافتی خوب و معتبر برای انواع مبل شویی با دستگاه پیدا کنید باید به پرسنل آن شرکت، نوع دستگاه هایی استفاده می کند و تجربه ی آن ها دقت کنید. اگر در این سه زمینه نکات مثبتی را دارا بود و امتیاز مناسبی کسب کرد، می توانید مبل های با ارزش خود را به شرکت مورد نظر بسپارید. تا مبل های شما به بهترین شکل ممکن شستشو شوند. زیرا پرسنل مجرب و تجربه کافی و استفاده از دستگاه های باکیفیت به افزایش کیفیت شستشو کمک میکند.

مبل شویی با دستگاه

شستن مبل با دستگاه به صرفه تر است یا در خانه؟

بسیاری از افراد شاید تصور کنند که مبل شویی با دستگاه در شرکت های نظافتی هزینه ی زیادی دارد و به همین علت تصمیم می‌ گیرد که مو های خود را در منزل و با روش‌ های سنتی بشویند. اما باید بدانید که روش های سنتی آسیب‌ های جدی به مبل شما وارد می کنند که این آسیب ها می توانند هزینه ی خسارت دو برابری برای شما داشته باشند.

پس باید بدانید که مبل شویی با دستگاه قطعاً به صرفه تر و مناسب تر خواهد بود. و باعث می شود که تا سالیان سال مجددا احتیاج به شستشوی مبلمان نداشته باشید و مبل های شما مانند روز اول تمیز و درخشان می شوند.

پاک کردن آلودگی ها و لکه هایی که روی سطح مبل وجود دارند با روش خانگی هیچ وقت به صورت صد در صدی نمی باشند. اما با دستگاه به صورت صد در صدی و قطعی پاک خواهند شد.

نکته ی مهم دیگر در رابطه با هزینه ی شستشوی مبل در شرکت ها این است که این هزینه از طرف اتحادیه مشخص می‌ شود و با وجود به کارگیری دستگاه و مواد شوینده پیشرفته و نانو در روند شستشو و هزینه هایی که انجام می شود هزینه ای که از شما دریافت می شود بسیار منصفانه و پایین خواهد بود.

 ما به خودی خود در شرکت خود تلاش می کنیم تا حد امکان هزینه ی شستشوی مبلمان با دستگاه را کاهش دهیم تا بتوانیم در زمینه ی رضایت مشتریان خود موفق عمل کنیم و این اطمینان را به شما می دهیم که اگر مبل های خود را در شرکت ما شستشو دهید از هزینه های مربوط به شستشوی مبل و خرید مواد شوینده و خسارت های مربوط به آسیب دیدن مبل در اثر روش شستشو خانگی خلاص خواهید شد. و تا سالیان طولانی هم احتیاجی به این موارد نخواهید داشت. و می توانید از مبل های تمیز و درخشان خود لذت ببرید.

همچنین بخوانید از مبل شویی در غرب تهران

روند شستشوی دستگاه با مبل:

شستن مبل با دستگاه کاملا مکانیزه می باشد زیرا ساختار دستگاه های شستشوی مبل به گونه ای می باشد که دارای دو مخزن هستند که یک مخزن آب تمیز و مخزن دیگر شامل آب کثیف است. و آب کثیف را روی سطح مبل را از جمع‌آوری می‌ کند. بدین ترتیب روند شستشوی مبل با دستگاه کاملا اصولی و حساب شده انجام خواهد شد.

 این دستگاه ها دارای کمپرسور موتور هم هستند که قدرت مورد نیاز به دستگاه را تامین می‌ کند و وظیفه ی تولید کف را دارد.

 دستگاه های شستشوی مبل کف را به صورت فوم خارج می‌ کنند که این مسئله باعث می‌ شود لکه ها و چربی ها از سطح مبل به راحتی تمیز شوند. زیرا غلظت بسیار بالایی دارند و می‌ توانند آلودگی‌ ها را به خوبی در خود حل کنند.

بعد از روند شستشوی مبل با دستگاه می توان با استفاده از دستگاه های خشک کن سطح مبلمان را به راحتی خشک کرد. ما در شرکت خود از دستگاه های خشک کن هم بهره می‌ بریم و سطح مبلمان را بعد از شستشو به بهترین شکل ممکن خشک می کنیم تا هیچ رطوبتی در لایه های عمیق و زیرین مبل باقی نماند و در دراز مدت باعث ایجاد بوی بد و آسیب به مبل می نشود. دستگاه های خشک کنی که ما استفاده می کنیم بسیار پر قدرت هستند.

وقتی که فوم ها در آلودگی‌ ها و چربی‌ ها حل می شوند باعث می شوند که هیچ آلودگی و چربی خاصی روی سطح مبل باقی نماند و حتی قدیمی ترین لکه ها هم پاک خواهند شد.

نوشته های مرتبط

موکت شویی

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران از جمله مهمترین خدماتی که در شهر تهران عرضه می شود، می توان به شستشو انواع موکت، فرش و سایر موارد

مبل شویی

مبل شویی شرق تهران

درتهران شرکت های شستشوی مبل متعددی وجود دارند. ولی کدامیک از آنها را می توان به عنوان بهترین مبل شویی شرق تهران معرفی کرد؟ استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم