تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* تعمیر مبل چرم *

تعمیر مبل چرم

یکی از انواع مهمترین المان هایی که برای دکوراسیون هر خانه ای لازم و ضروری است، انواع مبلمان می باشند. مبلمان نه تنها باعث شیک تر شدن دکوراسیون شما می شوند، بلکه باعث می شود تا راحتی و آسایش بیشتری برای شما فراهم شود. در بین انواع مبل های طراحی شده، تنها مبلی که هیچ وقت از مد نمی افتد، مبل چرم می باشد. در بعضی مواقع ممکن است با خرابی و آسیب در مبل چرم روبرو شویم که نیازمند تعمیر مبلمان می باشد.

تعمیر مبل چرم

مبل های چرم همانطور که ذکر شد، یکی از انواع مبل هایی هستند که همیشه ترند می باشند و هیچ وقت از مد نمی افتند. ولی بهتر است بدانید که کیفیت دوخت و پارچه در حفظ و طول عمر مبل از اهمیت زیادی برخوردار است. البته نحوه صحیح نگهداری از مبلمان نیز تاثیر زیادی در افزایش طول عمر مبلمان دارند که گاهی عدم نگهداری صحیح باعث می شود تا مبل ها با آسیب های زیادی از جمله پارگی، ضرب دیدگی و … روبرو شوند. برخی از افراد در زمان آسیب دیدن مبل چرم نسبت به آن بی اهمیت می شوند و همین امر باعث می شود تا این آسیب روز به روز بیشتر شود.

تعمیر مبل چرم

ولی بهتر است بدانید که شرکت های زیادی مشغول به فعالیت هستند و به انجام تعمیرات لازم در رابطه با مبل چرم می پردازند. پس با خیال راحت می توانید از آنها درخواست خدمات تعمیرات کنید. انجام این تعمیرات باید توسط افراد حرفه ای و آموزش دیده انجام شود و افرادی می توانند این مسئولیت را قبول کنند که به ظرافت و کیفیت در کار خود اهمیت زیادی می دهند. مبل های چرم از دسته حساس ترین مبل هایی هستند که ممکن است با پوسته پوسته شدن، پارگی و .. روبرو شوند. پس باید تعمیر آن را به دست یک شرکت معتبر و شناخته شده واگذار کرد.

انواع آسیب های رایج در مبلمان چرم

از جمله رایج ترین مشکلاتی که برای مبلمان چرم ایجاد می شوند، می تواند به از بین رفتن رنگ آن ها، پاره شدن چرم و پوسته شدن چرم اشاره کرد. بنابراین اگر به دنبال این هستید که مبل شما مانند روز اول سالم و نو شود، تعمیر مبل چرم باید به صورت تخصصی و حرفه ای صورت بگیرد. بنابراین بهتر است که با این آسیب ها و تعمیر آن ها آشنا شوید:

·        بسیاری از انواع مبلمان چرم ظاهر سالمی دارند و هیچ آسیبی به روی پارچه آن ها ایجاد نشده است. ولی رنگ پریده و ناپسند دیده می شوند که باعث می شود تا فضای خانه زیبایی خود را از دست بدهد و جلوه ناخوشایندی داشته باشد. بنابراین به رنگ کردن چرم آن ها می پردازند که باعث می شود مبلمان شما تغییر چشمگیری پیدا کند.

·        پوسته شدن مبل چرم از رایج ترین مشکلاتی است که اغلب برای این دسته از مبلمان ایجاد می شود. بنابراین تنها کاری که در این زمان از دست تعمیرکاران برای تعمیر مبل چرم بر می اید، این است که به تعویض کردن روکش مبل به صورت کلی و یا تنها در قسمت های آسیب دیده بپردازد. این کار باعث می شود تا مبل شما مانند روز اول شود.

·        پاره شدن، ساییده و یا کنده شدن تکه ای از پارچه چرم مبل، باعث خراب شدن ظاهر مبل می شود. بنابراین می توان با تعویض کردن پارچه و یا تعمیر آن بخش از مبل به تعمیر این نوع مبل پرداخت.

هزینه تعمیر مبل چرم به چه صورت است؟

با توجه به اینکه مبلمان چرم از دسته زیباترین و لوکس ترین مبلمان محسوب می شوند، اکثرا افراد دوست ندارند که به صورت کلی آن را کنار گذاشته و یک دست مبل جدید تهیه کنند. یا در هر صورت به دلایلی می خواهند به تعمیر آن ها بپردازند. ولی تنها چیزی که در اولین زمان فکر آن ها را مشغول می کند، هزینه ای است که باید برای تعمیر این مبلمان پرداخت کنند. بهتر است بدانید که به دلیل نوسانات قیمت نمیتوان قیمت دقیقی را برای این کار ذکر کرد. بنابراین هر زمانی که قصد داشتید برای تعمیر اقدام کنید، بهتر است که به کارشناسان مرکز تعمیرات مبلمان چرم تماس گرفته و از حدود قیمت ها اطلاع کسب کنید.

هزینه تعمیر مبل چرم به چه صورت است؟

شاید فکر کنید که چرا گفتم حدود قیمت تعمیر مبل، چرا که تعمیر مبلمان به عوامل مهمی بستگی دارد که کارشناس نمی تواند به شما قیمت دقیق بدهد و مبل باید مورد بررسی و کارشناسی قرار داده شود. از جمله مهمترین عواملی که تعیین کننده قیمت تعمیر مبل هستند، می توان به میزان اسیب مبل و نوع پارچه آن و میزان خدماتی که باید ارائه شوند اشاره کرد. به این صورت می توانید بعد از آنکه مبلمان شما بررسی شد، قیمت دقیقی را بررسی کنید. ولی باید توجه کنید که بهترین تعمیراتی باید باکیفیت ترین خدمات را ارائه دهد و در مقابل آن هزینه به صرفه ای را پرداخت کند. از آنجایی که هزینه تعمیر مبل از آنکه بخواهید یک دست مبل جدید بخرید بسیار پایین تر است، امروزه افراد زیادی برای این کار اقدام می کنند.

روش های نگهداری صحیح از مبل چرم و جلوگیری از تعمیر مبل چرم

برای آنکه بتوانید مبلمان چرم خود را سال های سال بدون تغییر و کاملا نو نگه دارید، باید به نکات مهمی توجه کنید که شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

  • از کشیدن اجسام نوک تیز به روی آن جلوگیری کنید.
  • در صورتی که کثیف شد، با یک دستمال نم دار سریعا آن را تمیز کنید تا جای لک باقی نماند.
  • از ضربه زدن اشیاء سنگین و محکم به آن جلوگیری کنید.
  • در زمان جابجایی و اسباب کشی روی آن ها را بپوشانید تا با اجسام برخورد نکنند.
  • به روی نشیمن آن پارچه مبل استفاده کنید.
  • از سمباده کشیدن و یا ساییدن آن خودداری کنید.

کلام آخر

با توجه به حساس بودن پارچه چرم، در صورت عدم نگهداری صحیح، این مبل ها ممکن است با خرابی و آسیب روبرو شوند. بنابراین در این زمان قطعا تعمیر مبل چرم برای شما از خرید یک دست مبل جدید به صرفه تر خواهد بود و هزینه کمتری را به همراه خواهد داشت. تنها کافی است به شرکت های تعمیراتی شناخته شده مراجعه کنید.

نوشته های مرتبط

موکت شویی

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران از جمله مهمترین خدماتی که در شهر تهران عرضه می شود، می توان به شستشو انواع موکت، فرش و سایر موارد

مبل شویی

مبل شویی شرق تهران

درتهران شرکت های شستشوی مبل متعددی وجود دارند. ولی کدامیک از آنها را می توان به عنوان بهترین مبل شویی شرق تهران معرفی کرد؟ استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم