تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* شستشوی مبل چگونه است ؟ *

شستشوی مبل چگونه است؟

شستشوی مبل چگونه است ؟

نخستین نکته و مهم ترین نکته درباره شستشوی مبل انتخاب نوع سختی فرچه است که باید با جنس پارچه‌ ای که مبلمان شما دارد انتخاب شود. و همین طور فوم‎های سرد و گرمی که در ساخت مبل استفاده شده است که یکی از دلایل انتخاب فرچه‌های سخت و نرم می‌باشد و استفاده از فرچه مناسب در مبل شویی موجب می شود تا هیچ آسیبی به پارچه مبلمان شما نرسد.

مبل‌ها و میزها بخش مهمی از منزل ما هستند که از وسایل لوکس و می توان گفت قیمتی به شمار می‌روند که به علت استفاده زیاد در روزمرگی در معرض کثیف شدن قرار دارند . تعویض مبل ها کار آسانی نیست و نیازمد هزینه قابل توجهی می باشد پس شستشوی مبل بهترین راه برای تمیز کردن و حفظ سلامت مبلمان شما می باشد . امروزه که مبلمان به یکی از وسیله‌‌های پرکاربرد و ضروری موجود در هر خانه‌ای تبدیل شده مراقبت از آن امری واجب است . تقریبا این روزها دیگر زندگی بدون مبلمان بسیار سخت است و همین کاربرد زیاد و مداوم باعث می‌ شود که این وسیله در فاصله زمانی نه چندان زیاد نیازمند تمیز کردن و رسیدگی باشد . تهران واشینگ این خدمات را با ضمانت سلامت مبلمان شما انجام می دهد .

شستشوی مبل

ممکن است که این سوال برایتان پیش بیاید که چرا مبل ها کثیف می شوند؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است با خود در نظر بگیرید که هفته ای چند بار روی میز را دستمال می کشید؟ با وجود دستمال کشیدن مکررباز هم شاهد وجود گرد و خاک بر روی میز خواهید بود. این گرد و خاک بر روی مبل نیز خواهد نشست. در واقع گرد و خاک دشمن و خوره پارچه مبل می باشد. اما باقی ماندن گرد و غبار و آلودگی ها در بافت پارچه مبل ها از عوامل مهمی در آلرژی کودکان و همچنین سالمندان می باشد. بنابراین شستشوی مبل از واجبات تمیزکاری هر خانه ای به حساب می آید.

جهت آشنایی با انواع خدمات مبل شویی در تهران کلیک کنید.

شستشوی مبل چگونه انجام میشود؟

بهترین زمان برای شستشوی مبلمان

به طور کلی انواع مبلمان مختلف، کاناپه ها، کوسن ها، سطح نشیمنگاه و یا پشتی صندلی های میز غذاخوری و… با گذشت زمان انواع آلودگی ها و گرد و غبار را به خود جذب نموده و دچار چرک مردگی و کثیفی می شوند. خدمات شستشوی مبل از جمله خدمات درخواستی در تمامی فصول سال می باشد اما پر درخواست ترین زمان آن، فصل تابستان و همچنین اواخر سال و در هنگام خانه تکانی می باشد. سرویس مبل شویی تهران واشینگ، در تمامی ایام سال آماده ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به شما عزیزان می باشد. از این رو به منظور سفارش خدمات مبل شویی با ما در ارتباط باشید.

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات شستشوی مبل  در منزل شامل شستشوی کوسن، پشتی مبل، نشیمنگاه مبل و به طور کلی تمامی بخش های مبل که نیاز به پاکسازی و شستشوی دارد، می شود. این خدمات شامل مراحلی می باشد که در ادامه به توضیح مختصری درباره آن ها خواهیم پرداخت.

مراحل خدمات شستشوی مبل در منزل

  • لکه گیری به وسیله مواد شوینده مخصوص
  • شستشوی مبل با دستگاه مخصوص این کار
  • آبگیری و خشک نمودن مبل

بهترین زمان برای شستشوی مبلمان

لکه گیری و شستشو با مواد شوینده مخصوص

در این مرحله از خدمات مبل شویی در منزل، از مواد شیمیایی و شوینده ایمن و مخصوص این کار استفاده می شود که برای انواع پارچه های مبلی از جمله پارچه چرم مناسب می باشد. در این مرحله مواد و شامپوهای مخصوص برای مدتی بر روی لکه ها باقی می ماند و تمامی گرد و خاک و آلودگی ها و لکه ها را از بین برده و آن را آماده برای شستشو با دستگاه مخصوص می کنند.

شستشو به وسیله دستگاه مخصوص و خروج بخار داغ از آن

بخار داغ خارج شده از دستگاه شستشوی مبل با درجه حرارت بالای خود بر روی سطوح مختلف مبل پخش شده و با این روش تمامی گرد و غبار و سایر ذرات ناسالم از سطوح مبل زدوده خواهند شد. در واقع در این روش با از بین رفتن گرد و خاک هیچ گونه خیسی و یا اثرات مضری باقی نخواهد ماند.

از این رو از خراب شدن و جمع شدن پارچه مبل جلوگیری شده و تنها در چند ساعت و به سادگی می توان تمامی مبلمان را به بهترین شکل تمیز کرد. در واقع این روش به روش بخارشویی نیز معروف می باشد که از جمله خدمات مهم تهران واشینگ می باشد.

خدمات شستشوی مبل در منزل

خشک کردن مبل پس از شستشوی آن

برای انجام این مرحله یعنی برای خشک نمودن و پاک کردن فوم های داخلی مبل و پارچه های آن، از بخش مکنده دستگاه مخصوص مبل شویی استفاده می شود که تمامی کثیفی ها همراه با آب و کف مکیده و به مخزن آب دستگاه منتقل می نماید.

در واقع خشک شویی مبل نوعی مهارت می باشد که نیاز به متخصصان این حرفه دارد و کوچک ترین خطا در این کار سبب آسیب به مبلمان شما خواهد شد.

شستشوی مبل بدون آسیب رسانی به الیاف پارچه :

این روز ها بسیاری از قالیشویی ها با استفاده از شامپو های نامرغوب به همراه دستگاه های نامناسب و عدم بکارگیری نیروهای متخصص به الیاف پارچه آسیب می رسانند اما تیم تهران واشینگ با مناسبترین هزینه و با صرف کم ترین زمان و با استفاده از مرغوب ترین مواد شوینده مبلمان شما را به میزان تمیزی اولیه خود می رساند .

نکته مهم این است که حفظ کیفیت در انجام کار شستشوی مبل تهران واشینگ بسیار مهم تر از قیمت شخصی که مبل شویی را انجام می دهد می باشد .

شستشوی مبل بدون آسیب رسانی به الیاف پارچه

مبل هایی که با دستگاه قابل شست و شو هستند :

مبل هایی که دارای قسمت های پارچه ای هستند اعم از تمام پارچه ، چوب و پارچه ، فلز و پارچه و… قابل شست و شو می باشند . اما مبلمانی که قسمت های چوبی یا فلزی و چرمی دارند با دستگاه به هیچ وجه قابل شست و شو نیستند .

خشکشویی مبلمان

خشکشویی مبلمان شما پس از شست و شو در محل انجام می شود

نوشته های مرتبط

موکت شویی

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران از جمله مهمترین خدماتی که در شهر تهران عرضه می شود، می توان به شستشو انواع موکت، فرش و سایر موارد

مبل شویی

مبل شویی شرق تهران

درتهران شرکت های شستشوی مبل متعددی وجود دارند. ولی کدامیک از آنها را می توان به عنوان بهترین مبل شویی شرق تهران معرفی کرد؟ استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم