تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* رفوگری فرش در تهران *

رفوگری فرش در تهران

رفوگری فرش در تهران

رفوگیری فرش در تهران ، نگهداری از فرش فراتر از نگهداری از وسایل خانه است. درست است که فرش ایرانی در سراسر دنیا به استقامت و زیبایی معروف است. مراقب نکردن از آن ها یا استفاده نادرست باعث آسیب دیدگی، پوسیدگی و غیره می شود. عضی از افراد فکر می کنند، همینکه فرش دچار چنین آسیب هایی شد باید آن را عوض کرد، ولی امروزه با رفوگری فرش می توان، این خرابی های فرش را ترمیم کرد.

رفوگری فرش در تهران

به عبارتی ساده تر، ترمیم و رفوگری فرش نوعی هنر بافندگی است اما به دلیل اینکه انجام این کار باید بر روی فرش های آسیب دیده صورت پذیرد؛ پس نیاز به تخصص و مهارت زیادی است. از همین رو، باید به دست افراد خبره این کار انجام گیرد.

تیم متخصص تهران واشینگ رفوگری فرش در تهران را با دقت و زیبایی هرچه تمام تر برای شما عزیزانی که نمی خواهید فرش های خود را عوض کنید با جدید ترین روش ها انجام می دهد.

در این مقاله به انواع خرابی های فرش که نیاز به رفوگری دارند اشاره می کنیم.

انواع خرابی های فرش

خدمات رفوگری و ترمیم فرش شامل موارد متعددی می شود اما به طور کلی و مختصر می توان آنها را به چند دسته کلی تقسیم نمود.

پارگی فرش

پارگی قسمتی از فرش، جزء رایج ترین اتفاقات برای فرش و گلیم است. دلایل متعددی برای بروز این مسئله وجود دارد مانند:

  • رطویت زیاد
  • پوسیدگی
  • بیدخوردگی
  • ساییدگی
  • حمل غیر اصولی فرش
  • ازبین رفتن ریشه های فرش
  • فشار به وسیله اجسام نوک تیز
  • برخورد ضربات سنگین به فرش
  • از هم گسیختگی بافت ابتدایی و انتهایی فرش
  • شستشو نادرست و استفاده از مواد تمیز کننده ممنوعه

عوامل ذکر شده، بخشی از دلایل وجود پارگی در فرش هستند که تیم ترمیم و رفو تیم تهران واشینگ با تجربه های متعدد و فراوان، می توانند با بالاترین کیفیت فرش شما را ترمیم نمایند.

پوسیدگی فرش

پوسیدگی فرش معمولا به دلیل عدم نگهداری درست و مناسب از آن ایجاد می شود. اما عواملی مانند، مرطوبت شدن فرش و یا قرار گرفتن آن در محیط مرطوب، عدم جا به جایی فرش، پاک نکردن به موقع لکه های فرش و یا استفاده از مواد شوینده اسیدی برای شستشو و تمیز کردن آن، می تواند باعث ایجاد پوسیدگی شود. معمولا قسمتی که دچار پوسیدگی شده به مرور تغییر رنگ داده و زرد می شود.

تیم ما برای رفوگری فرش به کمک ابزارهای ترمیم و رفو، می تواند پوسیدگی های قالیچه، گلیم و فرش شما را با دقت و کیفیت بالا رفع کنیم.

دقت کنید که اگر فرش شما دچار پوسیدگی شده است؛ سریعا اقدام به ترمیم و رفع آن نمایید. زیرا به مرور زمان پوسیدگی باعث پارگی فرش می شود.

همچنین اگر قالیچه، فرش و یا گلیم شما دچار پارگی یا پوسیدگی شده است؛ هیچگاه اقدام به شستشو آن نکنید، که این امر موجب گسترش و آسیب های فراوانی می شود.

شیرازه دوزی

یکی دیگر از خدمات قالیشویی در غرب تهران ، شیرازه دوزی است. شیرازه دوزی یا کنار پیچ فرش به نوارهایی گفته می شود که در دو طرف طولی فرش از ابتدا تا انتها آن دوخته می شود. اجرا و پیاده سازی شیرازه دوزی باعث افزایش مقاومت لبه های فرش می گردد. زیرا لبه های فرش و قالیچه در معرض آسیب شدیدی تری نسبت به بخش های دیگر آن است. از همین رو، قالیشویی تهران واشینگ، شیرازه دوزی را نیز در بخش خدمات رفو و ترمیم فرش قرار داده است.

قالیشویی تهران واشینگ برای ارائه بهتر شیرازه دوزی از موی بز و چرم با کیفیت، استفاده می نماید تا طول عمر فرش افزایش بیشتری پیدا کند.

اما بعضی از افراد نگران انجام هنر شیرازه دوزی بر روی گلیم و فرش های اعلا و گران قیمت هستند. زیرا بر این باورند که انجام این کار باعث کاهش ارزش و قیمت آنها می شود. ولی ما به عنوان بهترین قالیشویی غرب با اطمینان به شما اعلام می کنیم که شیرازه دوزی هیچ تاثیری بر روی ارزش فرش شما ندارد. بلکه باعث مقاوم شدن آن در برابر آسیب ها نیز می شود.

رنگبرداری فرش

اگر مواد رنگی بر روی فرش ریخته شد، دیگر نگران چگونگی تمیز شدن آن نباشید!

با تکنیک رنگبرداری می توانید به راحتی آثار رنگ ها و مواد ریخته شده را از روی فرش پاک کنید. اما دقت کنید که در صورت بروز این اتفاق به سرعت اقدام به رنگبرداری نمایید. زیرا این موضوع باعث آسیب به بافت فرش می شود. تیم ما با استفاده از دستگاه های مجهز می تواند فرش شما را از هر نوع رنگ اضافه و آسیبی نجات دهد.

ساییدگی فرش

گاهی اوقات ممکن است به دلایلی فرش شما دچار از بین رفتن پرزها شده باشد. برای رفوگری فرش در تهران ما با استفاده از اجرا و پیاده سازی تکنیک ترمیم ساییدگی فرش این موضوع را برای شما رفع می نماییم.

عواملی مانند:

  • راه رفتن مداوم
  • استفاده زیاد از فرش
  • افزایش طول عمر فرش

باعث ساییدگی قالیچه، فرش و یا گلیم می شود. اما این موضوع بیشتر در فرش های چله ابریشمی که دارای  پرز پشمی هستند؛ دیده می شود. زیرا پشم در مقابل چله ایریشم از مقاومت کمتری برخوردار است و بعد از استفاده مکرر از آنها، نسبت به فرش های چله نخی و چله پشمی درصد ساییدگی بیشتری را دارند.

ریشه بافی فرش

ریشه ها باعث استحکام و مقاومت فرش می شود اما معمولا در گذر زمان آنها از بین رفته و یا دچار پوسیدگی می شوند. ما می توانیم شما را برای ترمیم ریشه های فرش کمک کنیم و با هنر ریشه بافی فرشتان را ترمیم کنیم

سوختگی فرش

یکی از مشکلات رایجی که برای فرش ها اتفاق می افتد؛ سوختگی آن است.

شاید شما هم تجربه این موضوع را داشته باشید که با قراردادن ظروف گرم و یا افتادن اتو بر روی فرش، دچار سوختگی شده باشد.

قالیشویی غرب تهران ، در بخش رفوگری فرش در تهران ، این مشکل را نیز برای مشتریان خود حل کرده است. شما می توانید فرش، گلیم و قالیچه خود را که به وسیله اجسام داغ دچار سوختگی شده است را با اطمینان خاطر به تیم تخصصی و حرفه ای رفوگری تهران واشینگ بسپارید تا فرش شما رفو شود.

شیرازه دوزی

یکی دیگر از خدمات قالیشویی در غرب تهران ، شیرازه دوزی است. شیرازه دوزی یا کنار پیچ فرش به نوارهایی گفته می شود که در دو طرف طولی فرش از ابتدا تا انتها آن دوخته می شود، قالیشویی تهران واشینگ، شیرازه دوزی را نیز در بخش خدمات رفو و ترمیم فرش قرار داده است.

قالیشویی تهران واشینگ برای ارائه بهتر شیرازه دوزی از موی بز و چرم با کیفیت، استفاده می نماید تا طول عمر فرش افزایش بیشتری پیدا کند.

اما بعضی از افراد نگران انجام هنر شیرازه دوزی بر روی گلیم و فرش های اعلا و گران قیمت هستند. زیرا بر این باورند که انجام این کار باعث کاهش ارزش و قیمت آنها می شود. ولی ما به عنوان بهترین قالیشویی غرب با اطمینان به شما اعلام می کنیم که شیرازه دوزی هیچ تاثیری بر روی ارزش فرش شما ندارد. بلکه باعث مقاوم شدن آن در برابر آسیب ها نیز می شود.

ترمیم رنگ و طرح فرش

ممکن است بعد از گذشت مدتی فرش شما دچار تغییر رنگ و یا حتی تغییر طرح شود.

ما در تهران واشینگ می توانیم به کمک تیم حرفه ای و دستگاه های مجهز و پیشرفته، خدمات ترمیم رنگ و ترمیم طرح فرش را به شما عزیزان با تضمین بالاترین کیفیت ارائه نماییم.

کهنگی قالی

هر فرشی، با هر کیفیتی، به مرور زمان دچار کاهش کیفیت شده و تحت تاثیر عوامل محیطی، بخصوص رطوبت، اصطکاک و…  دچار آسیب هایی از جمله پوسیدگی، رنگ پریدگی و در رفتن تار و پود می شود.

لکه برداری فرش

گاهی لکه های ایجاد شده به دلیل ریختن نوشیدنی ها ممکن است بسیار عمیق باشد و به آسانی پاک نشود. لکه برداری فرش، نیازمند دقت بالایی است. قالیشویی تهران واشینگ با استفاده از مواد شوینده مناسب فرش می تواند به آسانی تمام لکه های عمیق آن را بدون آسیب رساندن به فرش، تمیز نماید.

رفوگری فرش در تهران

قالیشویی تهران واشینگ در غرب تهران با مجهز ترین وسیله ها و پرسنل متخصص آماده ارائه خدمات تخصصی رفوگری فرش در شهر تهران می باشد.

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم