تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* قالیشویی خوب در تهران *

قالیشویی خوب در تهران

قالیشویی خوب در تهران

قالیشویی خوب در تهران ، قالیشویی به عمل نظافت فرش و زدودن آلودگی ها از آن اطلاق می شود. قالیشویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و رعایت اصول و قواعد خاص آن سبب خواهد شد تا فرش دستبافت کیفیت اولیه خود را از دست ندهد. این کار  باید به گونه ای صورت گیرد که حتی الامکان خصوصیات ظاهری و ساختمانی خود را حفظ کند.

قالیشویی در منزل با دستگاه

نظافت و شستشوی فرش همواره جزء جدایی ناپذیر یک زندگی ایده‌آل بوده است. قالیشویی در گذشته به شکل سنتی انجام می گرفت اما امروزه کمتر کسی زمان کافی و مکان مناسب برای شستن قالی را دارد و این کار با گذشت زمان و پیشرفت فناوری تبدیل به یک تخصص و صنعت شده است که اغلب به صورت مکانیزه انجام می گیرد.

قالیشویی در غرب تهران ، قالیشویی تهران واشینگ با داشتن تیم متخصص در زمینه شستشوی فرش در منزل ، شستشوی موکت در محل ، شستشوی موکت در محل خدمات تخصصی را در این زمینه به مشتریان محترم ارائه می دهد. تا در مدت زمان کم و به سرعت و در منزلتان فرش های خود را تمیز و عاری از کثیفی ببینید.

هزینه قالیشویی

به طور کلی هزینه قالیشویی به عوامل زیادی بستگی دارد.نرخ اصلی که برای هزینه قالیشویی(ماشینی,دستباف,موکت)ارائه می شود توسط اتاق اصناف مشخص شده، سپس نرخ به اتحادیه قالیشویان تهران اعلام می شود و بعد اتحادیه نرخ را به صورت هزینه قالیشویی به اطلاع کلیه قالیشویان مجاز تهران می رساند.

رخی از فرش ها برای اینکه در شستشو کهنه نشده و تغییر رنگ ندهند نیاز به خدماتی ویژه دارند که این خدمات برای شرکت ها هزینه زیادی در بر دارد.به عنوان مثال برای لکه بری و شفاف سازی زمینه فرش و حفظ شکل اولیه فرش های ماشینی زمینه روشن یا فرش های ماشینی ابریشمی و نفیس الزامی است که از مواد شوینده مخصوص استفاده شود. پس در این موارد خاص هزینه قالیشویی در تهران مقداری بالاتر از حد عادی است.

برای مشاهده  قیمت شستشوی موکت در محل کلیک کنید.

قالیشویی در محل

بهتر است بدانید شستشوی فرش در منزل با دستگاه از طریق مراکز قالیشویی، انتخاب بسیار مناسب برای شستن فرش به روش سنتی درمنزل شده است. در این نوع شستشو، فرآیند قالیشوی و خشک کردن خیلی سریع انجام می‌شود و شما بدون جابجا کردن فرش از منزل، می‌توانید از خدمات مراکز قالیشویی بهره‌مند شوید. تصور کنید قالی کوچکی دارید و یا حیاط بزرگی دارید و می‌خواهید شستشوی فرش‌ها در منزل انجام شود!

برخی از افراد به دلایلی، تمایل به انجام شستن فرش‌ها در کارخانه‌ها را نداشته و خواستار انجام قالیشویی در محل می‌باشند. از این رو شرکت‌ها خدمات شستشو را در محل مورد نظر مشتریان عرضه می‌دارند.

در این روش دستگاه‌های فرش‌شوی شامل ۳ بخش اصلی یعنی آبپاش و مواد شوینده فرش، برس‌های شستشوی متحرک و سیستم مکش قوی می‌باشند. هر یک از این عملکردهای سه‌گانه دستگاه‌ها باعث راحت‌تر شدن امور شستشو و سریع‌تر و باکیفیت شدن شستشوی فرش‌ها در منزل شده است.

قالیشویی در منزل با دستگاه

قالیشویی در منزل با دستگاه به وسیله مواد شوینده مناسب فرش برای پاک کردن کامل لکه‌های کثیف و چربی انجام می‌شود. در واقع دستگاه‌ها به دلیل دارا بودن فناوری‌های به روز کیفیت و سرعت شستشو را افزایش داده‌اند. مجهز بودن دستگاه شستشو به موتور حرکتی باعث یکنواخت کردن عملیات نظافت و کیفیت بالای شستشو شده است.

در واقع استفاده از این روش مانع از رشد باکتری‌ها خواهد شد به این منظور که شاید با استفاده از روش سنتی نتوانید آلودگی‌های فرش را به خوبی پاک کنید و یا هنگام شستن مواد شوینده از روی فرش به درستی این کار را انجام ندهید.

همچنین قالیشویی در منزل با دستگاه به منظور جلوگیری از تغییر رنگ فرش، قاتی شدن رنگ‌ها، زرد شدن ریشه‌های فرش، کاهش کیفیت فرش و… صورت می‌گیرد. چرا که دستگاه‌های شستشو فرایند لکه‌گیری، استفاده از پاک‌کننده‌ها و مواد شوینده مناسب برای هر نوع فرش و در آخر آبکشی و خشکشویی فرش را کاملاً دقیق و با کیفیت انجام می‌دهند تا از آسیب رساندن به بافت فرش جلوگیری شود.

برای آشنایی با شستشوی موکت در منزل با دستگاه کلیک کنید.

قالیشویی تهران واشینگ

تهران واش با ارائه ی خدمات نوین در زمینه ی مبل شویی،موکت شویی و شستشوی تشک خوشخواب توانسته رضایت تمامی مشتریان را جلب نماید. تمامی خدمات به صورت تخصصی زیر نظر کارشناسان صورت میگیرد.

مراحل شستشوی فرش توسط تیم متخصص تهران واشینگ

ر مرحله اول جنس الیاف فرش شما توسط تیم بررسی و تشخیص داده میشود.

نوع الیاف توسط تیم تشخیص داده شده و در مرحله دوم سراغ انتخاب نوع ماده شوینده و مخصوص همان نوع بافت می روند. انواع مواد شوینده که در مجموعه تهران واشینگ مورد استفاده قرار می گیرد عبارت است از:

۱٫شامپو مخصوص نانو خارجی : این شوینده قدرت پاک کنندگی فوق العاده ای دارد و به تار و پود موکت نفوذ کرده و بصورت عمقی عمل تمیزکنندگی را انجام میدهد. دارای رایحه های بسیار عالی و قوی هستند که تا مدتها محیط را خوشبو نگه می دارند. دقت کنید که این نوع مواد شوینده هیچ گونه آسیبی به الیاف موکت وارد نمی کنند و باعث افزایش طول عمر موکت میشوند.
۲٫شامپو تگزافون آلمانی : یکی از مشهورترین شامپوهای موکت شویی می باشد. چرا که ترکیبات آن با DNA بدن انسان واکنش خطرناکی نشان نمی‌دهد. این یعنی برای مصرف کننده بی‌ضرر خواهد بود. این شامپو ها باید به مقدار یک به ده داخل آب حل شوند و بعد از آن مورد استفاده قرار گیرند. بسیار مقرون به صرفه بوده و قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد.
۳٫لکه بر تگزافون برای لکه بری : این لکه بر از برند تگزافون بوده که عمدتا در مرحله آخر شستشوی موکت مورد استفاده قرار می گیرد.
در مرحله سوم منطقه بطور کامل از گرد و غبار پاک میشود تا کار پاکسازی با سرعت و دقت بیشتری انجام گیرد. در نهایت در مرحله چهارم مواد شوینده مخصوص الیاف روی سطح ریخته شده و با دستگاه پولیشر بطور کامل محل مورد نظر شستشو داده میشود. در مرحله پنجم و آخر با دستگاه مکش آلودگی ها و آب کثیف بطور کامل از روی سطوح جمع آوری شده و در نهایت با لکه بر تگزافون لکه های باقی مانده برروی موکت از بین می روند. و” اینجاست که شما فقط یک قدم با پاکیزگی فاصله دارید “

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم