تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* روش شستشوی مبل مخمل *

روش شستن مبل مخمل

روش شستشوی مبل مخمل

روش شستشوی مبل مخمل را در سایت تهران واشینگ بخوانید. مبل یکی از اجرای اصلی دکوراسیون هر خانه‌ای به شمار می آید. مبلمان فاکتورهایی مهم در خانه هستند که سایر اجزای دکوراسیون داخلی خانه را بر اساس آن انتخاب می کنند و می چینند.

خرید مبلمان و انتخاب رنگ و طرح آن قطعا منعکس کننده سلیقه شما خواهد بود. چراکه اجزایی بزرگ در دکوراسیون هستند و بسیار به چشم می آیند. شما در خرید مبلمان احتمالا فاکتورهای زیادی را رعایت می کنید ، درجه اهمیت این فاکتور ها برای هر شخصی می تواند متفاوت باشد.

 

روش شستن مخمل در محل
روش شستشوی مبل مخمل توسط گروه حرفه ای تهران واشینگ

 

ممکن است شخصی فقط به رنگ اهمیت بدهد و تنها بخواهد رنگهای داخل خانه را با یکدیگر ست نماید. این مورد حتی ممکن است به قیمت نادیده گرفتن جس مبل باشد ، ولی بازهم فاکتوری مهم در خرید محسوب میشود.

ممکن است شخص دیگری به جنس اهمیت بدهد و بخواهد با خرید جنسی خوب و با کیفیت آن را تا سالها استفاده نماید.  زیرا اگر کودکی در خانه داشته باشید ، به علت اینکه کثیف کاری زیادی دارد ، خرید و استفاده از بعضی جنس ها مانند چرم پیشنهاد نمیشود. چرا که به زودی خراب خواهند شد و هزینه تعمیر و یا تعویض گزافی به دنبال خواهند داشت.

گاهی اوقات برخی از افراد بخاطر شکل خاص داخل خانه انواع خاصی از مبل را خریداری می کنند. مثل مبل L شکل یا کاناپه های تخت شو. چون یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب مبلمان میزان فضای خانه نیز می باشد.

این موارد تنها معیارهایی ساده برای انتخاب مبل هستند و جز اینها موارد بسیار بیشتری برای خرید و استفاده از مبلمان وجود دارند.

از تمامی این موارد که بگذریم موضوع با اهمیت تر ؛ نحوه شستشوی هرکدام از این انواع جنس و رنگ ها مهم است ، و باید به تیمی بسیار حرفه ای سپرده شود ، تا ضمن انجام درست روند کار ، هیچ آسیبی به مبلمان شما نزنند.

از این رو گروه حرفه ای تهران واشینگ با ارائه خدمات تخصصی شستشوی مبل ، این امکان را برای همشهریان محترم فراهم نموده است.

نحوه شستن مبل

شستن مبل کار آسانی نیست و باید به متخصص سپرده شود تا ضمن شناسایی جنس پارچه و انتخاب مواد شوینده مناسب برای آن ، آسیبی به مبلهای شما وارد نکنند. در اینجا چند مورد اساسی برای نحوه شستن مبل وجود دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست.

 

روش شستن مبل مخمل
روش شستن مبل توسط تیم تهران واشینگ

 

لیبل روی مبل

روی تمامی مبل ها لیبلی مبنی بر نحوه شستشوی ان وجود دارد که بهتر است در هنگام شستشوی مبل به آن توجه کنید. روی این برچسب ها نحوه شستن مبل متناسب با جنس پارچه نوشته شده است تا آسیبی به آن وارد نشود. در پایین تعدادی از این حروف اختصاری روی لیبل ها برای نحوه شستشو ذکر شده است.

S: وجود این علامت به معنی تمیز کردن مبل به صورت خشک کردن باید صورت بگیرد. این علامت یعنی اینکه وسیله بعد از هر شستشو و یا رطوبتی باید سریعا خشک گردد. این علامت در مورد آب چیزی بیان نمی کند بلکه میگوید سریع باید در حالت خشکی به سر رود.

W: حرف اختصاری آب به زبان انگلیسی است که معنی آن استفاده از آب خالی یا بخار آب برای نظافت می باشد. دیدن این علامت بسیار خوش حال کننده است زیرا این علامت به ما میگوید که وسیله شما با آب میتواند تمیز شود و به آن حساسیت ندارد. در واقع توصیه نشده است که با آب شستشو دهید بلکه بیان می کند آب برای وسیله شما ضرری ندارد.

WS: نشان دهنده این است که نظافت مبل باید با محلول پایه آب و مواد شیمیایی انجام گیرد. این علامت معمولا برای حرفه ای ها مناسب اس زیرا توصیه می شود از ترکیبات خشک و اب استفاده کنید که ممکن است در دسترس افراد حرفه ای باشد.

X: این حرف نشان می دهد مبل باید با برس یا جارو برقی نظافت شود و بعد از آن با شامپوی مخصوص تمیز گردد. این کد و علامت به ندرت دیده می شود، ممکن است در پارچه مخصوصا در پرده ها مشاهده شود. بیان می کند که بهنر است وسیله مورد نظر در حالت خلا شسته شود

O: یعنی مواد به کار رفته در محصول از مواد ارگانیک تشکیل شده و فقط با آب سرد باید شستشو شود.

حتما از بخارشو استفاده کنید

استفاده از بخارشو بهترین روش تمیزکردن مبل در منزل است.بخارشو کردن مبل کثیفی ها و آلاینده های روغنی را از بین می برد . یک محلول پاک کننده برپایه آب بسازید. مخزن دستگاه بخار شو را با این محلول پر کنید.

سپس با بخار شو به آرامی تمامی شوینده را روی سطح مبل پخش کنید. سپس مکنده بخار شو را روشن کرده و تمامی کف های اضافی را از روی مبل تمیز کنید. با دستگاه به آرامی از بالا به پایین قسمت های پارچه ای را تمیز کنید تا به بخش های پایینی برسید.برای آسیب نرسیدن به پارچه ، دستگاه بخارشو را در حالت ضعیف قرار دهید.

روش شستشوی مبل مخمل

هر نوع پارچه‌ای رو شستشوی خاص خودش را دارد که اگر بتوان آن را رعایت کرد ، باعث افزایش طول عمر مبل ها شده و مدت زمان بیشتری می توان از آن استفاده نمود.

معمولا جنس مخمل استفاده شده در مبلمان کتان یا پلی‌استر است که به راحتی می‌توان آن‌ها در خانه را تمیز کرد. اما درباره مخمل‌هایی که از جنس ابریشم یا ریون هستند باید نسبت به روش تمیز کردن مبل مخمل دقت کرد. روش شستن مبل های مخمل در مورد تمیز کردن مبل مخمل ابریشمی، از اهمیت زیادی برخوردار است.

البته شستشوی این جنس خاص حتما باید توسط تیمی حرفه ای صورت گیرد که مجموعه تهران واشینگ این کار را به بهترین شکل ممکن و در محل برای شما انجام می دهند.

در ابتدا گرد گیری انجام میشود

مرحله اول گردگیری می باشد. در ابتدا برس هایی همانند برس جارو برقی روی مبلها کشیده میشود که گرد و غبار روی پارچه را می گیرد. البته نباید فشار زیادی به پارچه وارد شود تا پرزهای آن له و خراب نشود.

البته این گرد گیری می تواند با پارچه بدون پرز نیز انجام گیرد تا بطور کامل گرد و غبار را بخود جذب کند.  البته این کار به روشی حرفه ای توسط گروه تهران واشینگ انجام میشود و شما لازم نیست نگران خراب شدن مبلهای خود باشید.

شستن مبل با مواد شوینده مخصوص

در مرحله بعدی مبل توسط مواد شوینده مخصوص و دستگاه مخصوص مبل شویی شسته میشود. به ازای هر لیتر آب یک پیمانه مواد شوینده در آن حل میشود و مخن بخارشو با آن پر میشود. بخارشو به آرامی و بطوریکه پرزهای مبل آسیب نبینند.

خشک کردن مبل و لکه گیری

در مرحله آخر با دسنگاه مکش مبل را خشک می کنند و اگر لکه ای داشته باید لکه ها را بگیرند. در نهایت اجازه دهید تا مبل یک الی دو ساعت در هوای آزاد بماند تا بطور کامل خشک شود.

برای دیدن سایر خدمات تیم حرفه ای تهران واشینگ کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم