تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* مقایسه روش های شستشوی موکت *

اگر بخواهیم به مقایسه روش های شستشوی موکت بپردازیم، باید به موارد مختلفی اشاره کنیم. زیرا شستشوی موکت اقدامی نیست که فقط با یک روش خاص انجام شود بلکه با روش های مختلف و متفاوت قابل انجام می باشد.

 در همین راستا شرکت هایی که خدمات مربوط به شستشوی موکت را ارائه می دهند روش های مختلفی را برای این شستشو در نظر می گیرند و هر موکت را بر اساس میزان آلودگی جنس و بافت هایی که دارد با روش خاصی شستشو می دهند.

 در ادامه ی این مقاله سعی می‌ کنیم که روش های مختلف را بررسی کنیم و به مقایسه روش های شستشوی موکت بپردازیم.

باور بر این که شستن موکت کار آسانی نیست کاملا اشتباه می باشد زیرا شستن موکت پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و باید در طی روند انجام آن اصول لازم به خوبی رعایت شوند تا شستشو کامل موفقیت آمیز و بدون مشکل به پایان برسد.

روش های شستشوی موکت

روش غیر مکانیزه شسشتوی موکت:

در امر مقایسه روش های شستشوی موکت یکی از روش ها روش غیر مکانیزه می باشد. در این روش از دستگاه مخصوص شستشو استفاده نمی شود و تقریباً به صورت سنتی موکت شستشو خواهد شد.

 تقریبا این روش از روش های منسوخ شده به حساب می‌ آید و کم تر در شرکت های خدماتی مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اما همچنان جزو روش های شستشوی موکت به حساب می‌ آید.

در این روش که سرعت پایین تری نسبت به شستشو با دستگاه دارد لکه ها و آلودگی ها به خوبی پاک می شوند و نمی توان این حقیقت را کتمان کرد. اما بسیار زمان بر می باشد و برای انجام آن هم نیازمند انرژی بیشتری خواهید بود. زیرا نیرو های انسانی بیشتری برای شستن موکت در این روش دخیل می باشند و از هیچ دستگاهی استفاده نمی شود.

همچنین بخوانید از موکت شویی با پولیش

روش مکانیزه شستشوی موکت:

اگر بخواهیم به مقایسه روشهای شستشوی موکت بپردازیم یک روش مکانیزه شستشو می باشد در این روش از دستگاه های مخصوص شستشو استفاده می شود و اگر قصد دارید که با کت های هتل یا اداره های مختلف را به خوبی شستشو دهید و زمان کافی ندارید این روش بهترین روش برای شما خواهد بود.

زیرا استفاده از دستگاه ها هم باعث افزایش سرعت عمل می‌شود و هم موجب می‌شود که کیفیت شستشوی موکت افزایش پیدا کند و هرگونه لک و آلودگی های قدیمی و چربی هایی که مدت زمان زیادی از آن‌ها می‌گذارد از سطح موکت پاک می شود و برای این روش نیاز به نیروی انسانی زیادی نخواهد داشت و به همین علت روش مکانیزه باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود.

 بیشتر شرکت هایی که خدمات شستشوی موکت را انجام می دهند از روش مکانیزه استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند که در روند شستشو از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده کنند تا بتوانند ۶۶ را با کیفیت بالاتری انجام دهند

این دستگاه ها دارای انواع مختلفی هستند و با شکل های مختلفی توسط برند های متعدد تولید و عرضه می شوند، که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارا هستند و هر شرکت خدماتی از دستگاه مختص خود استفاده می کند.

شستشوی موکت با موکت شوی برسی:

در امر مقایسه روش های شستشوی موکت می توانیم به روش شستشوی موکت با استفاده از برس هم اشاره کنیم. این برس در دستگاه مخصوص موکت شویی قرار می‌گیرد که یکی از روشهای شستشوی موکت محسوب می‌ شود. در این روش مواد شوینده داخل مخزن دستگاه ریخته می شوند و روی موکت پاشیده می شوند و در مرحله آخر با کشیدن برس روی سطح موکت تمام آلودگی ها پاک می شوند و با قسمت مکش دستگاه هم مکیده می شوند و از بین می روند.

این روش هم سرعت عمل بسیار بالایی دارد و کمک می کند که بتوانید از موکت های خود را طی مدت زمان سریع تری نظافت کنید.

موکت شویی با بخار:

استفاده از بخار برای شستن موکت ها هم جزو روش های شستشوی بسیار موثر محسوب می‌ شود. در این روش بخار آب با فشار روی موکت اسپری می شود و این اتفاق باعث می‌ شود که کثیفی ها و لک ها با استفاده از دستگاه مکش مکیده شوند و به خوبی سطح موکت پاک خواهد شد.

 می‌ توان از این روش برای نظافت پرده ها هم استفاده کرد شستشوی موکت با بخار هم از جمله روش هایی است که در شرکت های خدماتی شستشوی فرش و موکت استفاده می شود و روشی بسیار موثر به حساب می آید.

دستگاه اسپری مکش:

در امر بررسی و مقایسه روش های شستشوی موکت باید به استفاده از دستگاه اسپری مکش هم اشاره داشته باشیم.

در این روش شستشو مخلوط مواد شوینده و آب روی موکت پاشیده می شوند که در قسمت های مختلف موکت نفوذ پیدا می‌ کنند و باعث می‌ شوند که آلودگی ها از موکت جدا شوند و سپس از بخش مکش به سرعت مکیده می شوند.

 این روند باعث می شود که آلودگی های موکت داخل آب مخلوط شوند و به سرعت مکیده شوند. این دستگاه خشک شدن سریع موکت را هم در پی خواهد داشت و برای مواقعی که سرعت عمل برای شما اهمیت دارد و دوست دارید که موکت خود را بعد از شستشو سریع خشک کنید قابل استفاده می باشد.

شستشوی موکت با موکت شوی برسی

سخن آخر:

برای این که بتوانید موکت خود را به خوبی شستشو دهید و هر گونه آلودگی و لک را از روی سطح موکت پاک کنید، بهتر است که روش اصولی و مناسبی را برای این کار اتخاذ کنید.

به همین منظور مقایسه روش های شستشوی موکت به شما کمک خواهد کرد تا روند شستشو را با کیفیت بهتری انجام دهید و بتوانید سرعت عمل بالایی هم در طی روند شستشوی موکت داشته باشید.

 اگر احساس کردید هر یک از این روش ها برای شما مفید و قابل استفاده می باشد می توانید بدون درنگ از آن ها استفاده کنید و سطح موکت خود را شستشو دهید.

شرکت های خدماتی مختلف در این زمینه می‌تواند کیفیت بسیار بالایی داشته باشند و از بهترین روش ها و دستگاه های شستشو برای شستشوی موکت های شما استفاده می کنند.

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم