تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* آشنایی با دستگاه شستشوی فرش صنعتی *

دستگاه شستشوی فرش صنعتی

یکی از روش های نظافتی که اغلب افراد برای تمیز شدن خانه و زندگی خود انجام می دهند، شستن انواع فرش ها می باشد یا به طور ساده تر شست شوی فرش نیاز به دستگاهی دارد و زمانی که برای شستن فرش های خود به یک قالیشویی مراجعه می کنید، این قالیشویی به کمک دستگاه شستشوی فرش صنعتی به شستن فرش های شما می پردازد. بهتر است که با این دستگاه آشنا شوید و بدانید که به چه دردی در قالیشویی می خورد.

دستگاه صنعتی شستشوی فرش

تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده است که امروزه برای شستن انواع فرش ها نیز از بروزترین دستگاه ها و متدهای روز دنیا استفاده می شود. به صورتی که استفاده از انواع دستگاه های شستشوی فرش صنعتی در قالیشویی به یک ابزار جدایی ناپذیر تبدیل شده است. از آنجایی که فرش ها از مهمترین وسایل هر خانه محسوب می شوند باید از آن ها بهترین مراقبت را انجام داد. پس یکی از راه های مراقبت، انجام شستشوی فرش به وسیله بهترین دستگاه ها می باشد.

دستگاه شستشوی فرش صنعتی

دستگاه شستشوی فرش به صورت تمام اتوماتیک طراحی و ساخته شده است که نیاز قالیشویی را به شستن انواع فرش ها برطرف می کند. این دستگاه به صورتی طراحی شده است که دارای ۱۸ و ۳۶ برس شستشوی فرش می باشد که در طراحی خود از دو برس غلطکی بهره برده است و به راحتی می تواند زیر و روی فرش را شستشو دهد. فرقی نمی کند که فرش شما ماشینی یا دستباف باشد. در هر صورت این دستگاه می تواند ضخامت آن را تشخیص داده و طبق ضخامت فرش مورد نظر به تنظیم کردن برس ها و شستشوی فرش بپردازد.

عملکرد دستگاه صنعتی شستشوی فرش به چه صورت است؟

با توجه به اینکه راجع به اهمیت این دستگاه صحبت کردیم؛ بهتر است بدانید که این عملکرد خارق العاده این دستگاه است که باعث شده مورد محبوبیت زیادی در قالیشویی ها قرار بگیرد. در این دستگاه برس های بشقابی به کار برده شده است که به صورت رفت و برگشتی کار می کنند و بدون آنکه به بافت فرش آسیب بزنند با سرعت بالا کار می کنند. این دستگاه برای قالیشویی های بزرگ نیز به کار برده می شود و با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا توانسته روزانه بالای ده هزار متر از فرش را شستشو دهد. انواع شستشوی فرش اعم از اعلاشویی، لکه برداری درجه یک و شامپو شویی به روی فرش ها توسط این دستگاه قابل انجام است.

در اصل با تولید شدن انواع دستگاه های تمام مکانیزه صنعتی باعث شده بتوان به شستشوی انواع فرش ها با کیفیت بالا پرداخت. به صورتی که بتوان از فرش ها محافظت کرد و در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی نمود. این دستگاه ها امروزه در قالیشویی های زیادی استفاده می شوند. پس بهتر است که برای حفظ کیفیت فرش های خود، آنها را به دست قالیشویی هایی بسپارید که از این دستگاه استفاده می کنند. همچنین بهتر است بدانید که استفاده از این دستگاه از مزایای زیادی بهره مند است که در ادامه می توانید با این مزایا آشنا شوید.

مزایای دستگاه صنعتی شستشوی فرش

در واقع  این مزایای متعدد دستگاه شستشوی فرش صنعتی است که باعث شده قالیشویی های بزرگ و زیادی از این دستگاه استفاده کنند. از مهمترین مزایای این دستگاه می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • شستشو فرش به وسیله این دستگاه به صورت فرکانسی با بسامد تولید شده انجام می گیرد. این به معنای این است که به هیچ عنوان به ریشه فرش آسیب وارد نمی شود. همچنین از پاشیده شدن رنگ در فرش های دستباف جلوگیری می کند.
  • مدل فرکانسی شستشو در این دستگاه باعث می شود تا ریشه های فرش عاری از هر گونه میکروب و باکتری شوند.
  •  شستشوی فرش به وسیله این دستگاه به صورت سه بعدی انجام می گیرد.
  •  پرز گیری و پولیش فرش در به روزترین تکنولوژی انجام می شود.
  • این دستگاه زمان کمتری را برای شستشو نسبت به سایر دستگاه های دیسکی صرف می کند.
  •  به هم پوشانی کامل سطح فرش می پردازد.
  • به شستشوی پشت و رو فرش به صورت دقیق و منظم و یکدست می پردازد.
  •  دارای پنل لمسی برای تنظیمات دستگاه می باشد.
  •  باعث بهینه سازی در مصرف آب و مواد شوینده می شود.
  • دارای برنامه ریزی هوشمند است.
  • شستن دوباره فرش ها را طولانی تر می کند.
  • اعلاشویی، لکه بری حرفه ای و.. را به خوبی انجام می دهد.
  • از تکنولوژی به روز بهره برده است.
  •  دارای هزینه ای به صرفه و ارزنده می باشد.
  • از به روزترین متد روز دنیا برای شستشو استفاده می کند.
  •  از حساسیت و دقت بالایی در شستشو بهره مند است.
  •  با ظرافت به شستشوی تار و پود فرش می پردازد تا مانع از آسیب به بافت فرش شود.
  •   با توجه به ضخامت و نوع فرش شستشو را برنامه ریزی و تنظیم می کند.
  •  زیبایی و درخشندگی فرش را حفظ می کند.

قیمت شستشو فرش به وسیله دستگاه صنعتی

شست و شوی فرش به کمک دستگاه شستشوی فرش صنعتی امروزه به یکی از مهمترین کارها تبدیل شده است که باعث می شود کیفیت فرش شما حفظ شده و از همه مهمتر به خوبی تمیز و عاری از هر گونه کثیفی شود. با این وجود اگر دوست دارید که از این تکنولوژی به روز در شستشوی فرش بهره مند شوید، نمی توان گفت که شستشو فرش به این روش خیلی ارزان است. چرا که در آن از بهترین دستگاه و روش ها استفاده می شود.

مزایای دستگاه صنعتی شستشوی فرش

ولی از آنجایی که این روش شستشو باعث می شود تا فرش شما دیرتر کثیف شود، درخشنده و براق شود، کیفیت خود را حفظ کند، تار و پود آن آسیب نبیند و دچار پارگی نشود دارای هزینه بسیار مناسبی می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

کلام آخر

با توجه به اینکه امروزه قالیشویی های معتبر و شناخته شده بزرگ به شستشوی انواع فرش ها به کمک دستگاه شستشوی فرش صنعتی می پردازند، بهتر است که شستشوی فرش های با ارزش خود را به دست این قالیشویی ها واگذار کنید تا کیفیت فرش شما حفظ شود و شاهد نتیجه چشمگیر آن باشید. این دستگاه به دلیل مزایای زیادی که دارد، امروزه به یکی از محبوب ترین روش های شستشوی فرش تبدیل شده است.

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم