تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* دستگاه شستشوی موکت *

دستگاه شستشوی موکت

موکت ها جایگزین خوبی به جای فرش های گران قیمت هستند و اکثر افرادی که به استفاده از فرش علاقه ای ندارند از موکت ها برای کفپوش منزل خود استفاده می کنند. از آن جایی که موکت ها محل رفت و آمد زیادی هستند در معرض آلودگی دائمی قرار دارند. پس بهتر است که سالی یک بار شسته شوند. به همین منظور افراد مختلف نیازمند استفاده از دستگاه شستشوی موکت خواهند بود‌.

این دستگاه ها هم در شرکت های خدماتی شستشوی فرش مورد استفاده قرار می گیرند و هم افراد می‌ توانند در صورت لزوم و استفاده ی مداوم، دستگاه موکت شویی را خریداری کنند تا در منزل از این دستگاه استفاده داشته باشند. با پیشرفتی که در صنعت و تکنولوژی اتفاق افتاده است دستگاه های زیادی تولید شده اند که به زندگی راحت تر انسان ها کمک می کنند. دستگاه شستشوی موکت هم از جمله دستگاه های بسیار کاربردی است که به زندگی راحت تر انسان ها کمک زیادی می‌ کند و باعث می‌ شود که انسان ها بتوانند بدون دخالت زیاد دست و نیروهای انسانی، با خیالی راحت موکت های خود را شستشو دهند.

برند های زیادی وجود دارند که به تولید دستگاه شستشوی موکت می پردازند. اما افرادی که قصد خرید این دستگاه را دارند، باید معتبرترین برند ها را در این زمینه شناسایی کنند. تا بتوانند خرید خود را از معتبرترین و بهترین برند انجام دهند و دستگاهی با دوام داشته باشند.

همچنین بخوانید از ۵ روش پاک کردن لکه جوهر از موکت و فرش

دستگاهِ موکت شوی چیست؟

دستگاه موکت شوی می‌تواند هرگونه آلودگی، کثیفی، چربی و گرد و غبار را از روی سطح موکت بزداید و کمک می کند که روند شستشوی سریع تر و بهتر پیش برود.

 برای پاک کردن آلودگی های عمیق که در قسمت زیرین پارچه ی موکت هستند استفاده از دستگاه موکت شوی بسیار کاربردی خواهد بود و باعث می شود که تمام آلودگی های عمیق هم به خوبی تمیز شوند. تا بدین ترتیب زحمت زیادی برای نظافت موکت های خود نکشید و بتوانید با استفاده از این دستگاه پیشرفته و با کیفیت به بهترین شکل ممکن موکت های خود را شستشو دهید‌.

 این دستگاه حرفه ای در اکثر شرکت های که خدمات مربوط به شستشوی فرش و مبل ها را ارائه می دهند نیز استفاده می شود، که البته قابلیت استفاده به صورت خانگی را نیز دارا می باشد. علاوه بر مصارف خانگی می توان برای شستشوی در هتل ها، رستوران ها و سینما ها نیز از این دستگاه استفاده داشت و کفپوش ها را به راحتی شستشو داد.

مزیتی که استفاده از این دستگاه به همراه دارد این است که هیچ آسیبی به بافت موکت وارد نمی‌ کند و بعد از شستشو، موکت شما دچار تغییر رنگ و یا به هم خوردگی بافت نخواهد شد و حتی اگه چندین و چندبار هم برای شستشوی مکرر از این دستگاه استفاده کنید باز هم متوجه تغییر خاصی نمی‌ شود.

دستگاه شستشوی موکت قابلیت جا به جایی بسیار آسانی دارد و معمولاً اکثر دستگاه های موکت شویی در قسمت انتهای خود دارای چرخ هستند که وجود این چرخ ها به حمل و نقل راحت تر دستگاه کمک می‌ کند و می‌ توان به‌راحتی روی سطوح مختلف موکت شوی را حرکت داد و از آن استفاده داشت.

دستگاه شستشوی موکت

نکات مهم در هنگام استفاده از دستگاه موکت شوی:

اگر قصد استفاده از دستگاه شستشوی موکت برای نظافت موکت منزل خود را دارید، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا با رعایت این نکات روند نظافت و شستشوی شما موفقیت‌آمیز پیش برود اولین نکته، این است که از آب زیاد برای دستگاه استفاده نکنید. زیرا ورود رطوبت و آب زیاد ممکن است باعث ایجاد کپک و یا پوسیدگی روی سطح موکت شود و الیاف آن را در دراز مدت خراب کند. پس حتماً میزان آب و مواد شوینده را بر اساس تناسب و میزان مورد نیاز دستگاه استفاده کنید.

به نازل دستگاه موکت شوی خود هم دقت داشته باشید. برخی از دستگاه‌ های موکت شوی نازل های بسیار قوی و آسیب زا دارند که این نازل ها می توانند باعث ایجاد خراش و آسیب روی سطح موکت شوند و در نتیجه باید از نازل های مناسب تر و نرم تر برای شستشو استفاده شود. تا هیچ آسیبی به بافت موکت وارد نشود.

در هنگام استفاده از برس های دستگاه هم باید نهایت دقت را داشته باشید تا به درستی برس را روی سطح موکت بکشید. زیرا اگر به درستی روی سطح موکت کشیده نشود می تواند باعث افزایش لک و چربی موجود روی سطح موکت شود و موکت را خراب کند. نازل های چرخشی هم می توانند آسیب زا باشند و حتی الامکان برای شستشوی موکت های خود از نازل های چرخشی بهره نبرید.

نوع عملکرد دستگاه شستشوی موکت:

برندهای زیادی به تولید دستگاه شستشوی موکت می‌ پردازند و هر دستگاه می‌ تواند ویژگی ها و عملکرد خاص خود را داشته باشد. اما به طور کلی عملکرد اصلی در میان این دستگاه ها امری مشترک می باشد.

در قسمت جلوی این دستگاه شستشوی موکت یک عدد برس وجود دارد که این برس با عملکرد پایدار خود هرگونه آلودگی و کثیفی را از روی سطح موکت پاک می کند.

 این قسمت از دستگاه عملکرد چند کاره دارد و کارکرد آن هم بسیار آسان است و می تواند کوچک ترین ذرات را هم به خوبی از بین ببرد و نظافت کند.

 در اکثر موارد دستگاه های موکت شوی ضمن شستشو به مکش آب هم می پردازند. تا بدین ترتیب ذرات موجود روی سطح موکت به سرعت از بین بروند و موکت سریع تر خشک شود. این دستگاه قابلیت استفاده برای شستشوی مبل را هم دارا می باشد.

سخن پایانی:

افرادی که قصد خرید دستگاه شستشوی موکت را دارند و دوست دارند که این دستگاه را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنند، بهتر است که یک فروشگاه معتبر در این زمینه را پیدا کنند تا بتواند خرید خود را از آن فروشگاه معتبر انجام دهند و خریدی‌ موفقیت آمیز و بسیار خوب را تجربه کنند.

 در همین راستا می توانید خرید خود را از طریق سایت ما انجام دهید و یک دستگاه شستشوی موکت با کیفیت و بادوام را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم