تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* عوامل موثر بر نرخ قالیشویی *

عوامل موثر بر نرخ قالیشویی

 نرخ قالیشویی

امروزه فرش یکی از با ارزش ترین و قیمتی ترین لوازم منزل به شمار می آید . شست و شوی فرش دستباف ، فرش ماشینی ، شستشوی قالی و شستن قالیچه کار تخصصی می باشد . برای این که بافت و رنگ فرش آسیب نبیند حتما باید اصول درست فرش شویی رعایت شود . لازم به ذکر است که اساس نرخ قالیشویی برای شستشوی فرش دستباف با فرش ماشینی متفاوت می باشد . هر قالی و قالیچه ای نیازمند شستشوی تخصصی با شوینده مناسب خود را دارد . این موارد بیشترین تاثیر را به روی نرخ قالیشویی دارد .

یکی از اصلی ترین وسایل تمامی خانه‌ های ایرانی که دارای نقش اساسی در دکوراسیون منزل می باشد، فرش است. فرش های ایرانی از اصیل ‌ترین فرش ها می باشد که از زمان های قدیم به ‌عنوان با ارزش ترین و نفیس ترین لوازم خانه به شمار می رفته است. از این رو به سبب ضروری بودن فرش در منزل و جایگاه آن بر روی زمین، آلودگی های زیادی را به خود گرفته و نیاز به نگهداری و شستشو دارد. یکی از بهترین روش های شستشوی فرش ها، سپردن آن به قالیشویی می باشد. در ادامه به نرخ قالیشویی و عوامل موثر بر آن خواهیم پرداخت.

نرخ قالیشویی

نکات مربوط به نرخ قالی شوبی

جارو نمودن فرش به شما کمک می کند تا گرد و غبار سطحی فرش ها را از بین ببرید اما برای افزایش عمر فرش و نظافت بیشتر آن، باید حتما به دنبال شستشوی فرش روید. شستن فرش ها یکی از انواع خدمات دشواری می باشد که نیاز به مهارت و دقت بالایی داشته و از این رو در صورت سپردن فرش هایتان به قالیشویی، باید در انتخاب قالیشویی دقت به خرج دهید تا خدماتی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت نمایید. اصولا با نزدیک شدن به آخر سال و رسم و رسوم خانه تکانی، نیاز افراد به قالیشویی و خدمات آن بیشتر می شود و هر فردی به دنبال بهترین کیفیت و نرخ قالیشویی می باشد.

سفارش شستشوی فرش قالیشویی خوب در کرج

نوع فرش :

نوع و جنس فرش هواره مهم ترین عاملی است که بر نرخ قالیشویی تاثیر گذار بوده است . فرش‌هایی که تراکم بافت ریزتری دارند و متراکم‌ تر هستند در قالی شویی باید با دقت بیشتری نسبت به فرش های دیگر شسته شوند . همچنین شستشوی فرش ماشینی نسبت به فرش دست بافت زمان کم تری می‌برد زیرا باید فرش دست بافت با دقت فراوانی شسته شود .

شستشوی فرش های ابریشم و شستشوی فرش گل ابریشم و … دیگر فرش های ب ارزش و نفیس نیز به علت ترکیب رنگ‌ها و تراکم نخ‌هایشان به مهارت زیاد و شوینده‌های متفاوت نیازمندند تا کیفیت‌ خود را از دست ندهند . به همین دلایل قیمت شستشوی فرش ماشینی از قیمت شستشوی فرش دستباف کم تر بوده است . در شستشوی فرش های دستباف، یکی از مهم ترین عواملی که باید بدان توجه نمود، الیاف و بافت این فرش ها می باشد و از این رو شستشوی این فرش ها نسبت به فرش های ماشینی زمان بر تر بوده و به دقت فراوان تری نیاز دارد.  از این رو نرخ قالیشویی برای شستشوی فرش ماشینی و شستشوی فرش دستباف متفاوت می باشد و نوع و جنس فرش ها موثر بر نرخ قالیشویی می باشند.

نرخ قالیشویی

اندازه فرش:

اما دومین عامل موثر بر نرخ قالیشویی، ابعاد و اندازه فرش ها می باشد. ابعاد و اندازه فرش یکی از مهم ترین اوامل تاثیر گذار بر هزینه است . نرخ اتحادیه قالیشویی همیشه بر حسب هر یک متر مربع فرش محاسبه می‌ شود . برای مثال برای محاسبه شستشوی یک فرش ۶ متری باید در ۶ ضرب شود . پس هرچه اندازه‌ فرش بزرگتر باشد قیمت شستن فرش هم بیشتر است و هزینه بیشتری هم بابت شست و شو باید پرداخت شود .

تعمیرات فرش:

اگر فرش نیاز به پرزگیری ، ریشه بافی ، ریشه‌ زنی فرش ، شیرازه دوزی ، چرم دوزی ، دارکشی ، ترمیم سوختگی و پارگی ، رفوگری و قالیشویی این خدمات را انجام دهد  هزینه ای اضافی باید پرداخت کنید .

دستگاه شسشتوی فرش و تاثیر آن بر هزینه

دستگاه قالیشویی صنعتی و پیشرفته هزینه قالیشویی را تا حد زیادی کاهش می دهند. جنس بدنه این دستگاه ها عمدتا از چلنیوم می باشند. امروزه تکنولوژی دستگاه های قالیشویی تا حد زیادی پیشرفت کرده است. این تکنولوژی شستشوی بهتر با مواد کمتر و در زمان سریع تر را مقدور می سازد. به همین جهت قیمت تمام شده قالیشویی تا حد قابل توجهی کاهش پیدا نموده است.

حمل و نقل فرش:

هزینه‌ حمل فرش ها به قالیشویی و سپس حمل آن از قالیشویی به منزل یکی از عومل موثر بر نرخ قالیشویی می باشد . از قالیشویی ها هزینه حمل‌ونقل را دریافت نمی‌کنند ، بنابراین برای محاسبه ‌ی دقیق هزینه حتما درباره آن از شرکت قالی شویی سوال کنید .

همچنین بخوانید درباره: شست و شوی تشک و اهمیت آن

نرخ قالیشویی

شستشوی فرش در محل:

تهران واشینگ آماده ارائه خدمات در محل شما می باشد در شرایطی که نیاز به خدمات قالیشویی در محل دارید می‌توانید سفارش قالیشویی در محل را دهید . خشکشویی در محل کمی هزینه اش بیشتر از قالیشویی معمولی می باشد .

گاهی اوقات لکه‌ هایی چون لکه های چربی، چای، و… سبب کثیفی فرش می شوند. به طور کلی از بین بردن لکه های روی فرش و قالی کار آسانی نبوده و نیاز به زحمت و دقت فراوانی دارد. به ویژه اگر که صاحب بچه کوچک باشید و فرش شما رنگی روشن داشته باشد، این کار دشوارتر خواهد شد.

در واقع زدودن لکه های موجود بر روی فرش و قالی نیاز به سفارش های اعلاشویی فرش در مراکز قالیشویی دارد. در این نوع سفارش قالیشویی از مواد شوینده خاصی استفاده خواهد شد که استفاده از آن نیاز به دقت فراوانی دارد. از این رو این نوع از سفارش قالیشویی به منظور از بین بردن لکه های فرش و قالی، دارای نرخ قالیشویی بالاتری به نسبت دیگر سفارش ها داشته و موثر بر آن می باشد.

نرخ قالیشویی

تعمیرات فرش

امروزه اکثر مراکز قالیشویی در کنار خدمات شستشوی فرش و موکت، خدمات دیگری را همچون خدمات تعمیراتی فرش ارائه می دهند. به طور مثال….

هزینه حمل و نقل فرش

از دیگر عوامل موثر بر نرخ قالیشویی، هزینه حمل و نقل فرش ها می باشد. البته برخی از قالیشویی ها…

اما هزینه حمل و نقل معمولا متفاوت بوده و بسته به مسافت منزل شما و مرکز قالیشویی دارد و متفاوت می باشد.

شستشوی فرش در محل

گاهی اوقات ممکن است که شما نیاز به بهره مندی از خدمات قالیشویی در محل خود داشته باشید، در این هنگام می توانید به قالیشویی هایی که دارای چنین شرایطی هستند مراجعه نمایید. تهران واشینگ یکی از مراکزی می باشد که آماده ارائه خدمات شستشو در محل می باشد.

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم