تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* شست و شوی تشک و اهمیت آن *

شست و شوی تشک و اهمیت آن

شست و شوی تشک و اهمیت آن

قالیشویی یا شستشوی فرش تنها راه تمیز نگه داشتن خانه شما نیست . شست و شوی تشک از جمله کارهایی است که برای منزل شما امری ضرروی می باشد.

زیرا علاوه بر اینکه از وسایل خانه به حساب می آید وسیله شخصی است که با سلامت شما رابطه ای مستقیم دارد و باید در تمیز نگه داشتن آن کوشا باشید .

از عواملی که موجب آلودگی تشک شما می شود می توان به وجود وسایل مرطوب و یا مثلا موی خیس ، عرق در هنگام خواب می که موجب کثیف شدن و بو گرفتن تشک می شود اشاره کرد .

به طور معمول به علت رشد و تکثیر باکتری ها و قارچ ها می بایست حداقل شش ماه یک بار شست و شوی تشک انجام شود .

نکته مهم :

برای شست و شوی تشک در منزل یکی از راه های خوب این است که ابتدا روکش ها و روتختی ها را شسته شوند ، با انجام این کار قسمت زیادی از آلودگی ها برطرف می گردد و تشک تمیز می شود.

اما اگر تشک و تخت شما همچنان بو دهد بهتر است که برای شست و شو به قسمت های عمیق تر بروید .

همچنین مطالعه کنید درباره: رفوگری فرش

شستشوی تشک و اهمیت آن
تمیز کردن روکش ها :

پیش از شروع کار بهتر است که بررسی کنید تشک شما فنر دار است یا معمولی زیرا که استفاده از آب داغ می تواند به خوبی قارچ ها و باکتری ها را از بین ببرد اما لازم به ذکر است که آب داغ می تواند به شدت به قسمت های فلزی و فنرها آسیب رسانی کند و موجب زنگ زدگی و پوسیدگی آن ها شود .

بنابراین بهتر است که برای شستشوی تشک های فنری خود به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه فرمایید و از خدمات شست و شوی تشک یا خشکشویی تشک استفاده کنید .

شست و شوی تشک های فنر دار :

اگر تشک شما فنر دار باشد می توانید آن را در منزل بشویید اما باید چند نکته را در نظر داشته باشید .

برای این موضوع تشک را در تراس یا حیاط یا حمام قرار داده و روی تشک با آب داغ اسپری نمایید .

بلا فاصله روی تشک را با مواد شوینده ضدعفونی کننده اسپری نمایید و با اسفنج زبر تشک را بشویید و دوبار روی آن با آب داغ اسپری کنید .

می توانید این مرحله را دوبار تکرار کنید لازم به ذکر است که شما میتوانید به جای استفاده از استفاده از مواد شوینده و مواد ضد عفونی کننده آماده از سرکه سفید استفاده کنید .

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم