تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* شستشوی چمن مصنوعی *

شستشوی چمن مصنوعی

شستشوی چمن مصنوعی اقدام بسیار مهمی است که همه افرادی که از چمن مصنوعی استفاده می‌ کنند باید حتماً به آن پایبند باشند. در گذشته چمن مصنوعی فقط برای زمین های ورزشی استفاده می شد. اما امروزه و با وجود پیشرفتی که در دکوراسیون داخلی منزل و محیط های مختلف اتفاق افتاده است، شاهد حضور چمن مصنوعی در قسمت های مختلف هستیم. برای مثال تراس منزل، حیاط تالارها، فضای کناری باغچه ها و… محیط هایی هستند که دارای چمن مصنوعی می باشند. حتی شاهد این موضوع هستیم که اکثر باشگاه های بدنسازی نیز از چمن مصنوعی برای دکوراسیون خود استفاده می کنند.

این موارد و گسترش کاربری چمن مصنوعی باعث شده است تا شستشوی چمن مصنوعی دغدغه ی افراد زیادی باشد و افرادی که در دکوراسیون داخلی محل کار و منزل خود از این نوع چمن استفاده می کنند مدام به این مسئله فکر می‌ کنند که در صورت کثیف شدن و آلودگی چمن مصنوعی به چه شکلی باید آن را شستشو دهند.

واقعیتی که در رابطه با چمن های مصنوعی وجود دارد این است که این چمن ها مانند چمن های طبیعی نیازمند مراقبت جدی، کوتاه کردن و آبیاری نیستند. اما این موضوع هرگز به این معنا نیست که شما می‌ توانید چمن مصنوعی را برای مدت زمان طولانی به حال خود رها کنید.

چون چمن مصنوعی هم در اثر گذر زمان، نفوذ گرد و غبار و اتفاقات مختلف دچار آلودگی و کثیفی خواهد شد و برای اینکه شما ظاهر زیبای چمن خود را مانند روز اول حفظ کنید باید شستشوی چمن مصنوعی را به صورت مرتب دنبال کنید تا بتوانید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و یک چمن مصنوعی تمیز و شیک داشته باشید.

نظافت چمن مصنوعی با زمان بندی هفتگی:

برای شستشوی چمن مصنوعی بهتر است که زمان بندی مناسب به صورت هفتگی و ماهانه داشته باشید.

به صورت هفتگی می توانید زباله های درشت که روی سطح چمن وجود دارند را بردارید و با یک جاروبرقی آلودگی های ریزتر را که در تاروپود چمن هستند از بین ببرید.

 حتی می توانید با پاشیدن آب با فشار بسیار قوی به الیاف چمن مصنوعی، هرگونه خاک و ذرات باقی مانده را حذف کنید و به بهترین شکل ممکن شستشوی چمن مصنوعی را انجام دهید.

اما این روش همیشه جوابگو نخواهد بود زیرا فشار بسیار بالای آب می تواند آسیب زیادی به سطح چمن مصنوعی شما وارد کند و سعی کنید که هر چند وقت یکبار این روش را پیاده سازی کنید و یا اگر هم از این روش به صورت مداوم استفاده می کنید، مقدار فشار آب را بیش از اندازه زیاد نکنید.

شستشوی چمن مصنوعی

نظافت ماهانه چمن مصنوعی :

وقتی که به صورت ماهانه، زمان مشخصی را برای شستشوی چمن مصنوعی در نظر میگیرید باید بدانید که این کار، کمک می‌ کند تا الیاف و بافت چمن مصنوعی شما سبز و خوشرنگ به نظر برسند و به افزایش جذابیت چمن شما کمک می کند.

می توانید از یک چنگک مخصوص برای از بین بردن ذرات درشت و آلودگی ها و برگ های درختان استفاده کنید و سپس عملیات شستشو را انجام دهید. در این مرحله دقت داشته باشید که هرگز از قلم موی سفت استفاده نکنید و از برس های فلزی کمک نگیرید. زیرا این موارد باعث آسیب دیدن چمن مصنوعی شما خواهند شد.

اما استفاده از چنگک مخصوص و منعطف کمک می کند که الیاف چمن مصنوعی شما رو به بالا و کامل زیبا باشد. بعد از اتمام فرآیند شستشو می‌ توانید از جارو های دسته دار یا برس های دستی برای نظم دادن به الیاف چمن استفاده کنید.

این کار از مات شدن و پارگی چمن جلوگیری می‌ کند و به مرتب شدن زیبایی آن هم می افزاید.

اگر شما به صورت منظم چمن مصنوعی خود را به شکل ماهانه و هفتگی شستشو دهید، قطعا همیشه چمن شما تمیز و درخشان و سبز باقی می ماند.

اما در هر صورت باید بدانید که برخی از آلودگی ها و کثیفی ها ممکن است که با این روش‌ها و در منزل به خوبی پاک نشوند و در چنین موقعیتی می توانید از خدمات قالیشویی ها بهره ببرید.

 البته آن دسته از قالیشویی هایی که ارائه دهنده ی خدمات در منزل هستند می‌توانند به شما کمک کند. زیرا شما نمی‌توانید چمن مصنوعی را جدا کنید و به قالیشویی ببرید بلکه نیروهای خدماتی باید به منزل یا محل کار و هر محیط دیگری که چمن مصنوعی در آن وجود دارد مراجعه کنند و فرآیند نظافت را انجام دهند‌.

همچنین بخوانید از بهترین قالیشویی در تهران

شستن چمن مصنوعی با دستگاه:

یکی از بهترین روش ها برای شستشوی چمن مصنوعی شستن آن ها با استفاده از دستگاه می باشد. دستگاه های پیشرفته و بسیار مناسبی وجود دارند که می‌ توان با استفاده از آن ها به خوبی سطح چمن مصنوعی را تمیز کرد.

 این دستگاه ها در اکثر قالیشویی های مدرن و پیشرفته وجود دارند و خدمات قالیشویی می‌ توانند این دستگاه‌ ها را به منزل و محیطی که در نظر دارید بیاورند و فرایند شستشوی چمن مصنوعی را در مدت زمان کوتاه و با بالاترین کیفیت انجام دهند.

زیرا استفاده از دستگاه هم به افزایش سرعت شستشو کمک می‌ کند و هم باعث خشک شدن هرچه سریع تر چمن می شود. پس اگر دوست دارید که سطح چمن مصنوعی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شستشو دهید و خشک کنید استفاده از خدمات قالیشویی ها و دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته بهترین انتخاب برای شما می باشد.

کلام آخر:

اگر شستشوی چمن مصنوعی را جدی بگیرید و به صورت منظم این اقدام را انجام دهید می‌ توانید چمن های همیشه زیبا و سالم داشته باشید که احتیاج به تعویض یا خرید مجدد هم پیدا نخواهید کرد.

پس از تصور نکنید که چمن های مصنوعی نیازی به مراقبت خاص ندارند. بلکه مراقبت هایی که باید در این زمینه هم انجام دهید بسیار مهم هستند و شستشو و انتخاب یک روش شستشوی مناسب باعث افزایش طول عمر و دوام و ماندگاری چمن مصنوعی مورد نظر شما خواهد شد.

با انجام این اقدامات یک چمن مصنوعی با دوام و با طول عمر بالا خواهید داشت که تا سال های سال مانند روز اول باقی می ماند.

اگر قصد موکت شویی در محل را دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم