تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* شستشوی موکت در محل *

موکت شویی در محل

شستشوی موکت در محل

موکت شویی در محل قطع به یقین ، باعث هرچه راحت تر شدن کار شما در هنگام خانه تکانی خواهد شد. طبق رسومات قدیمی با آمدن فصل بهار که طبیعت جان دوباره می گیرد ، ایرانیان نیز هر ساله با آمدن این فصل شروع به خانه تکانی می کنند.
ایرانیان از دیرباز مردمانی میهمان نواز و اهل خانواده بوده و در نتیجه گرایش به تمیزی و منظم بودن در ایشان وجود دارد ، چراکه خواهان بهترین شیوه پذیرایی از میهمانان هستند و احترامات جایگاه ویژه‌ای در میان آنان دارد.

موکت شویی در محل توسط تیم تهران واشینگ

یکی از راههای نشان دادن این احترام تمیزی و پاک نگه داشتن اقلام خانه ، به خصوص فرش ها و موکت ها می باشد. تقریبا هیچ خانه‌ی ایرانی را پیدا نخواهید کرد که بدون فرش و موکت باشد.
شما وارد هر خانه‌ای شوید ، تقریبا اولین چیزی که جلب توجه خواهد کرد فرش و موکت های آن خانه خواهد بود ، پس چه بهتر که همیشه در بدو ورود خانه شما زیبا و مرتب بنظر برسد.
البته داشتن فرش و موکت تنها محدود به خانه نمیشود و مکانهایی مانند مساجد ، مدارس و آمفی تئاتر ها نیز با موکت پوشانده شده‌اند. این مکان ها به علت اینکه عمومی هستند و افراد زیادی در آن رفت و آمد دارند بهتر است زود به زود موکت و فرش های آنان شسته شود.
جز آن به علت اینکه این مکانها ، محل هایی مذهبی و فرهنگی هستند ، تمیز و پاک نگهداشتن آنها از ارکان اصلی وجود آنها بوده و باید بطور دوره‌ای شستشوی فرش و موکت های آنان صورت گیرد.
از طرفی انتقال موکت ها به قالیشویی و تحویل گرفتن آنها بازه زمانی چند روزه را می طلبد و ممکن است خسته کننده بنظر برسد. پس شستشوی موکت در محل یکی از خدماتی است که قالیشویی تهران واشینگ امروزه در جهت رفاه حال مشتریان عزیز انجام میدهد. این روش مخصوصا برای آن دسته از موکت هایی که به کف چسبیده اند بسیار کاربردی می باشد.

انواع روش های شستشوی موکت

در واقع موکت ها در ابتدا صرفا برای پوشاندن کف خانه و در امان نگهداشتن فرش از گزند آسیب بودند. ولی امروزه موکت ها طرح و رنگ های بسیار زیبایی دارند و در محل های متفاوت خانه می توان به تنهایی از آنها استفاده نمود.
برای شستشوی موکت می توان دو روش مکانیزه و یا غیرمکانیزه را بکاربرد که در ادامه به تشریح هر کدام از این روش ها می پردازیم.

روش غیرمکانیزه

در این روش عمدتا از هیچ گونه دستگاه صنعتی برای شستشوی موکت استفاده نمیشود. پس جای تعجبی ندارد اگر به اندازه روش مکانیزه موثر نباشد و همانند آن موکت ها پاکیزه و عاری از آلودگی نشوند. از طرفی زحمت و خستگی فراوانی به دنبال دارد و نمی توان از مواد شستشو دهنده قوی برای شستشوی موکت استفاده نمود. تنها از مواد معمولی با فرچه یا اسفنج عادی استفاده میشود.

روش مکانیزه

این روش همانگونه که از اسمش پیداست توسط دستگاه و بصورت اتوماتیک انجام میشود ، با مواد شستشوی کاملا مخصوص انجام می گیرد و می توانید از پاکیزگی موکت های خود اطمینان کامل حاص نمایید. سشتشوی مکانیزه موکت با چهار روش صورت می گیرد که در ادامه به برسی هر کدام از این روش ها پرداخته میشود. 

۱٫ موکت شویی با بخار : در روش موکت شویی با بخار در منزل ، با بخار آب داخل مخزن موکت ها تمیز میشوند. این روش مدت زمان بیشتری نسبت به سایر روش ها می طلبد ولی اگر شما دارای آلرژی هستید یا فرزند کوچک در منزل دارید ، روشی بی نهایت خوب است. البته این دستگاه ها در دو نوع وجود دارند. در اولین نوع می توان داخل مخزن مواد شوینده ریخت ولی در نوع دوم تنها شستشو با بخار آب صورت می گیرد. بخار با فشار زیادی روی موکت اسپری شده و به عمق تاروپود آن نفوذ می کند. همزمان آب کثیف از طریق مکنده به مخزن آب کثیف انتقال داده میشود.
۲٫ دستگاه موکت شوی برسی : قطعا این روش یکی از پرقدرت ترین و سریعترین روش های شستشوی موکت ها می باشد. یکی از فاکتورهای معتبر بودن یک قالیشویی سرعت عمل و استفاده از روش های روز دنیا در طی مراحل شستشو می باشد که از این نظر قالیشویی تهران واشینگ بصورت کاملا تخصصی بر روی این موارد متمرکز شده است و بهترین عملکرد را به شما ارائه خواهد داد. در این روش مواد شوینده داخل مخزن آب تمیز ریخته شده و برروی موکت اسپری میشوند. همزمان برس های پرقدرت دستگاه ، روی موکت کشیده میشوند. در نهایت آب کثیف از طریق مخزن جمع آوری شده و عمل شستشوی موکت با نهایت سهولت و پاکیزگی انجام خواهد شد.
۳٫ دستگاه پولیشر ( جاروبرقی صنعتی ): این دستگاه از نظر کارایی در طیف های وسیع و متنوعی تولید شده اند . دستگاه پولیشر یک دستگاه عملیات بر روی کف بدون سیستم جمع آوری زباله و پساب حاصل از شستشو میباشد . شستشوی موکت با دستگاه پولیشر باعث افزیش طول عمر موکت شده و کمترین آسیب را در هنگام شستشو به آن وارد می کند. همچنین مواد به عمق موکت نفوذ کرده و تمیزی هرچه بیشتر آن را به شما تضمین می دهد.
۴٫ دستگاه موکت شویی اسپری مکش : این روش برای مکان هایی کاربرد دارد که دسترس به آنها سخت بوده و لازم است با دقت بیشتری شسته شوند. این دستگاه همزمان عمل شستشو و خشک کردن را انجام می دهد و از این نظر باعث راحتی و سهولت روند انجام کار خواهد شد.

هم چنین بخوانید: روش های لکه گیری فرش دستباف

مزیت های شستشوی موکت در محل :

هنگامی که شما تصمیم به خانه تکانی می گیرید ، قطعا یکی از معضل های بزرگی که با آن روبه خواهید بود ، جمع آوری فرش و موکت ها و انتقال آن به قالیشویی می باشد.
از طرفی پروسه شستشو و خشک شدن آنها چندین روز طول میکشد. و یا اصلا ممکن است نحوه شستشو و تمیزشدن آنها باب میل شما نباشد. در این حالت چاره چیست ؟ آیا بهتر نیست که موکت ها جلوی چشم خودتان و با استفاده از دستگاههای پیشرفته و صنعتی انجام گیرد ؟

موکت شویی در محل
موکت شویی توسط تیم متخصص تهران واشینگ

قالیشویی تهران واشینگ بصورت کاملاتخصصی و با بهره گیری از روش های روز دنیا و با اعزام نیرو به محل مورد نظر ، بصورت کاملا حرفه ای خدمات شستشوی موکت در محل را انجام داده و پاکیزگی را به خانه هایتان می آورد.
سایر مزیت های این روش :
۱٫ شستن در کمترین زمان
۲٫ جلوگیری از چروک شدن موکت
۳٫ شستشوی عمقی و در حضور مشتری
۴٫ عدم نیاز جا به جا کردن وسایل سنگین بر روی موکت
۵٫ در نهایت بسیار مقرون بصرفه می باشد.

مراحل شستشوی موکت توسط گروه حرفه‌ای تهران واشینگ

در مرحله اول جنس موکت شما توسط تیم بررسی و تشخیص داده میشود. انواع جنس موکت براساس طبقه بندی به :
۱٫تایل که اجناسی بسیار پرقدرت هستند
۲٫کبریتی که قدیمی ترین نوع موکت بوده و برای پوشش کف خانه از آن استفاده میشود.
۳٫نایلونی که جنس ۹۰ درصد موکت خانه ها از این نوع می باشد.
۴٫اولفین که بیشتر در محیط های ادرای مورد استفاده قرار می گیرند.
۵٫پشمی که لوکس و گران قیمت است و ماندگاری بسیار بالایی دارد.
۶٫تافتینگ دارای پرز های بلندی می باشد که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیار زیبا و شیک است.

تمامی انواع موکت توسط تیم تشخیص داده شده و در مرحله دوم سراغ انتخاب نوع ماده شوینده و مخصوص همان نوع بافت می روند. انواع مواد شوینده که در مجموعه تهران واشینگ مورد استفاده قرار می گیرد عبارت است از:

۱٫شامپو مخصوص موکت نانو خارجی : این شوینده قدرت پاک کنندگی فوق العاده ای دارد و به تار و پود موکت نفوذ کرده و بصورت عمقی عمل تمیزکنندگی را انجام میدهد. دارای رایحه های بسیار عالی و قوی هستند که تا مدتها محیط را خوشبو نگه می دارند. دقت کنید که این نوع مواد شوینده هیچ گونه آسیبی به الیاف موکت وارد نمی کنند و باعث افزایش طول عمر موکت میشوند.
۲٫شامپو تگزافون آلمانی برای موکت های خارجی : یکی از مشهورترین شامپوهای سشتشوی موکت می باشد. چرا که ترکیبات آن با DNA بدن انسان واکنش خطرناکی نشان نمی‌دهد. این یعنی برای مصرف کننده بی‌ضرر خواهد بود. این شامپو ها باید به مقدار یک به ده داخل آب حل شوند و بعد از آن مورد استفاده قرار گیرند. بسیار مقرون به صرفه بوده و قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد.
۳٫لکه بر تگزافون برای لکه بری : این لکه بر از برند تگزافون بوده که عمدتا در مرحله آخر شستشوی موکت مورد استفاده قرار می گیرد.
در مرحله سوم منطقه بطور کامل از گرد و غبار پاک میشود تا کار پاکسازی با سرعت و دقت بیشتری انجام گیرد. در نهایت در مرحله چهارم مواد شوینده مخصوص الیاف روی سطح ریخته شده و با دستگاه پولیشر بطور کامل محل مورد نظر شستشو داده میشود. در مرحله پنجم و آخر با دستگاه مکش آلودگی ها و آب کثیف بطور کامل از روی سطوح جمع آوری شده و در نهایت با لکه بر تگزافون لکه های باقی مانده برروی موکت از بین می روند. و” اینجاست که شما فقط یک قدم با پاکیزگی فاصله دارید “

سایر خدمات قالیشویی تهران واشینگ

مجموعه تخصصی تخصصی تهران واشینگ خدمات تخصصی حرفه ای خود را در زمینه شستشوی فرش ، مبل ، تشک خوشخواب و موکت را ارائه می دهد که بطور گسترده ای توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید.
چراکه مراحل کار بطور کاملا تخصصی و توسط تیمی حرفه ای صورت می گیرد تا هیچگونه آسیبی به موکت های شما وارد نشود و با هزینه ای بسیار معقول ، با سرعت هرچه تمام تر عمل شستشو انجام می گیرد. اگر خواهان ترکیب کیفیت عالی و هزینه کم هستید ، شما به اندازه یک تماس با ما فاصله دارید تا گروه حرفه ای تهران واشینگ خدمت مورد نیاز شما را انجام دهد.

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

2 پاسخ

  1. برای شستشوی موکت در منزل آپارتمانی نیاز به فضا هم دارید یا تو همون اتاق انجا میشه؟

  2. سلام نه نیازی به فضای بیشتر نیست با مشاهده ویدئو شستشوی موکت در همین برگه می تونید نحوه موکت شویی رو مشاهده کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم