تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* موکت شویی در تهران *

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران

موکت شویی در تهران یکی از خدمات پرطرفدار و از نوع خشکشویی در منزل با درخواست بسیار بالا می باشد. شستشوی انواع مبل های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده با دستگاه های موکت شور و مواد شوینده نانو و لکه بر نانو پاکر با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت شستشو می گردد. ما در همسایگی شما همیشه آماده ارائه خدمات شستشو در آپارتمان شما می باشیم.

اهمیت شستشوی موکت در منزل

موکت شویی در تهران

تمیز بودن موکت  های منزل واقعا اهمیت دارد، هم برای سلامتی افرادی که در آن زندگی می کنند مهم است  و هم برای زیبایی منزل مهم است که موکت ها تمیز و بی بو باشند. لکه ها یی که به مرور روی موکت ایجاد میشود و جرمی که از آلودگی هوای تهران با باز شدن پنجره ها روی موکت قرار میگیرد،

باعث میشود که کسانی که در خانه به جای سرامیک از موکت استفاده میکنند بخواهند از خدمات شستشوی موکت در منزل استفاده کنند یا به دنبال راهی باشند تا با هزینه کم خودشان موکت ها را تمیز کنند.

مشخص است که آن شرکتی که کار تخصصی موکت شویی در منزل تهران را انجام میدهد با داشتن کارگر با تجربه و دستگاه تخصصی موکت شویی بهتر میتواند این کار را با هزینه کم و زمانی کوتاه برای شما انجام دهد.

با این حال ما برای آن دسته از افرادی که نمیخواهند هزینه کامل خدمات موکت شویی را پرداخت کنند یا اینکه چون تازه موکت ها را شستشو کرده اند و فقط قسمت کوچکی از موکت کثیف شده است و میخواهند خودشان در منزل موکت را تمیز کنند این مطلب اموزشی را آماده کرده ایم. همچنین خاک و پرز موهای حیوانات خانگی هم به موکت ها میچسبد و  اگر موکت ها تمیز نباشد هوایی آلرژی زا و مشکلات تنفسی ایجاد میکند.

مزایای استفاده از موکت زیر فرش

  • موکت ها در گروه کفپوش های با دوام قرار دارند.
  • برای نظافت موکت‌ها نیاز به دستمال و طی‌کشی نیست و با جارو برقی به راحتی تمیز می شوند.
  • باعث می شوند که کف خانه گرم، نرم و راحت باقی بماند.
  • در گستره وسیعی از طرح و رنگ قرار دارند و به راحتی می توانید آن ها را متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید.

اهمیت شستشوی موکت در منزل

شست و شوی موکت یکی از اولویت‌های ضروری هر منزلی است.

آلودگی و کثیف بودن موکت‌ها موجب بهم ریختگی منزل شده و زیبایی محیط زندگی شما را تحت شعاع قرار  می‌دهد.

بنابراین باید شست و شوی موکت را جدی گرفته و از طریق شخص متخصص در زمینه شست و شوی موکت برای نظافت موکت‌های خود اقدام کنید.

از طرفی استفاده طولانی مدت و بدون شست و شو از موکت به بافت و ساختار آن آسیب جدی وارد می‌کند.‌

بنابراین توصیه می‌کنیم که حداقل سالانه یک بار برای شست و شوی موکت  در منزل از طریق پین ورک اقدام کنید.

با شست و شوی موکت در منزل دیگر نگران موکت‌های متصل و چسبیده به کف منازل خود نباشید، زیرا متخصص شست و شوی موکت پین ورک، به منزل شما اعزام شده و به بهترین شیوه ممکن نسبت به شست و شوی موکت‌های شما اقدام می‌کند.

استفاده از موکت‌ها مزایای ویژه‌ای دارد  و از این جهت باید مراقب باشید که به دور از آلودگی و آسیب دیدگی باشند. مزایای استفاده از موکت به شرح زیر است:

  • برای تمیز کردن موکت‌ها نیاز به دستمال و طی کشی نبودا و تنها با جاروبرقی می‌توان آن‌ها را تمیز کرد.
  • موکت‌ها کفپوش بادوام منازل هستند.
  • استفاده از موکت موجب می‌شود که کف خانه گرم و نرم باشد.
  • تنوع رنگ موکت‌ها بسیار بالاست و می‌توان متناسب با دکوراسیون منزل هارمونی مناسبی ایجاد کرد.
  • شست و شوی موکت‌ها آسان بوده و دردسر چندانی ندارد.

مزایایی شستشوی موکت در محل

مسلما شستشوی موکت در محل مزایایی را نسبت به شستشو در کارگاه های موکت شویی دارد که در ادامه این مزایا بررسی شده است.

•    شستشوی موکت ها در کوتاه ترین زمان ممکن
•    پرداخت هزینه کم تر
•    جلوگیری از چروکی و تاخوردگی موکت ها به دلیل نیاز نبودن به جمع کردن آن ها
•    شستشوی لایه های زیرین موکت ها به صورت عمقی
•    نیاز نبودن برای جابجایی لوازم و اثاث منزل از روی موکت

خدمات قالیشویی تهران واشینگ :

  1. در مناسب ها و اعیاد به خصوص عید نوروز که بانوان ایرانی مشغول به خانه تکانی هستند ، تیم تهران واشینگ تخفیف ویژه‌ی ۱۵ درصد را برای تمامی خدمات خود اعم از مبل شویی ، قالیشویی ، موکت شویی و شستشوی تشک خوشخواب در نظر گزفته است.
  2. زمانی که شما قصد داشته باشید بطور همزمان از دو یا چند خدمت این مجموعه بطور همزمان و در روزهای عادی به غیر از اعیاد استفاده نمایید ، می توانید از تخفیف ۱۰درصدی مجموعه بهره‌مند شوید.
  3. به غیر از این دومورد مجموعه تهران واشینگ برای مشتریان دائمی خود تخفیفی ویژه در نظر گرفته است !! در صورتی شما برای بار سوم از خدمات مجموعه استفاده نمایید ، می توانید از تخفیف ۵ درصدی که برای شما در نظر گرفته شده استفاده نمایید.

قیمت شستشوی موکت در قالیشویی تهران واشینگ در مقایسه با سایر قالیشویی ها بسیار کم و معقول بوده و می توانید تنها با یک تماس و درخواست تیم متخصص از خدمات فوق العاده مجموعه بهره‌‌مند شوید. شما تنها با انجام هزینه‌ای کم ، می توانید تیمی متشکل از افرادی حرفه ای را در کنار خود داشته باشید که با سرعت عمل فوق العاده ، در حضور خودتان ، بدون اینکه هیچ چین و چروکی روی موکت ها ایجاد شود عمل شستشو را انجام خواهند داد. شما تنها یک قدم با پاکیزگی فاصله دارید ، پس عجله کنید و در هر کجای تهران که هستید فقط با یک تماس از خدمات فوق العاده و تخفیفات عالی مجموعه ما استفاده نمایید.

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم