تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* قیمت شستشوی موکت *

قیمت شستشوی موکت

موکت ها لوازمی هستند که در منزل، مساجد و نمازخانه ها سالن های مختلف و… استفاده می شوند. اما ممکن است که در اثر عوامل مختلف دچار آلودگی و لک شوند. باید بدانید که در چنین شرایطی این موکت ها نیازمند شستشو خواهند بود. بسیاری از افراد توانایی و فرصت شستشوی موکت در منزل را ندارند و به همین علت به شرکت های خدماتی مختلف مراجعه می‌ کنند تا موکت خود را شستشو دهند و قیمت شستشوی موکت برای آن ها اهمیت زیادی دارد.

میتوان گفت که موکت شویی امری طبیعی است و نیاز هر خانه میباشد و اگر شما هم جزو همین دسته از افراد هستید باید به این مسئله اشراف پیدا کنید که قیمت شستشوی موکت در شرکت های مختلف یکسان نمی باشد و هر شرکت بر اساس نوع خدماتی که ارائه می دهد مناسب ترین قیمت را در نظر می‌ گیرد.

در کشور و حتی استان تهران شرکت های مختلفی هستند که به خدمات مربوط به موکت شویی می‌ پردازند. ما هم از جمله شرکت هایی هستیم که خدمات مربوط به شستشوی انواع موکت را ارائه می دهیم و شما می توانید موکت های خود را در هر نوع و متراژی که هستند به ما بسپارید تا با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای که داریم با روش‌ های جدید موکت ها را نظافت کنیم و کاملا تمیز به شما تحویل دهیم.

قیمت شستشوی موکت

از بین بردن لکه ها با خدمات شستشوی موکت:

بسیاری از موکت ها وجود دارند که در اثر اتفاق های مختلف دچار لک می‌ شوند و ممکن است این لکه‌ ها قدیمی باشند و چندین و چند سال از بروز آن ها گذشته باشد.

 وقتی که افراد به شرکت های خدمات موکت شویی مراجعه می‌ کنند، تاکید دارند که این لکه ها باید تمیز شوند و از بین بروند‌.

 واقعیتی که در رابطه با لکه های قدیمی وجود دارد این است که پاک کردن آن ها بسیار سخت می باشد و در منزل با شوینده های قوی هم ممکن نخواهد بود. اما وقتی که یک شرکت از دستگاه های معتبر و پرسنل متخصص بهره ببرد می‌ تواند این لکه های قدیمی روی سطح موکت را هم به سرعت پاک کند.

 ما نیز جزو همین شرکت ها به حساب می آییم و می توانیم هر گونه لکه ی جدید و قدیمی روی سطح موکت را به بهترین شکل ممکن تمیز کنیم. به طوری که بعد از شستشوی موکت آن را مانند روز اول تحویل خواهید گرفت. و هیچ اثری از لکه روی سطح موکت وجود نخواهد داشت.

بسیاری از افراد تصور می‌ کنند که لکه های ناشی از چربی و روغن هیچ وقت از روی موکت پاک نمی شوند و به همین علت در صورت بروز چنین لکه‌ هایی موکت های خود را به شرکت های خدماتی نمی فرستند‌.

 اما باید بدانید که شرکت های پیشرفته این لکه های چربی را هم از روی موکت ها پاک می کنند و می توانند به صورت کامل موکت را نظافت کنند.

برخی از لکه ها و آلودگی ها هم وجود دارند که روی سطح موکت چسبیده هستند. مانند لکه های آدامس یا لکه های چسب.  ما با وجود دستگاه های پیشرفته ای که داریم می‌ توانیم سخت ترین لکه ها و چسبناک ترین لکه ها را از روی سطح موکت شما پاک کنیم.

همچنین بخوانید از  نحوه شستن موکت های شرکتی و اداری در محل

شستشوی موکت به روش مکانیزه:

شستشوی موکت به روش مکانیزه یعنی استفاده از دستگاه های صنعتی برای نظافت موکت و دستگاه‌های مختلفی وجود دارند که در این روند مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت شستشوی موکت با روش های مکانیزه نسبت به روش های معمولی و دستی بالاتر می باشد اما یک شستشو با کیفیت تر و سریع تر را نیز در پی خواهد داشت. در ادامه معمول ترین روش های مکانیزه برای شستشوی موکت را بررسی می کنیم.

روش های مکانیزه جزو جدیدترین روش ها برای شستشو به حساب می آیند و با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی اکثر افراد این روش ها را به سایر روش‌ های سنتی ترجیح می دهند و از آن ها برای شستشوی موکت بهره می برند.

شستشوی موکت با بخار:

یکی از این دستگاه ها بخار شور می باشد و شستن موکت با بخار جزو بهترین روش ها برای نظافت سطح موکت محسوب می‌ شود. این روش نسبت به سایر روش ها زمان بیشتری نیاز دارد و بسیار کاربردی خواهد بود. زیرا بوی مواد شوینده از خود منتشر نمی کند و برای افراد مبتلا به آلرژی بسیار مناسب می باشد.

 شستشو با بخار آب توسط دستگاه بخار شور انجام می‌ شود و بخار آب با فشار بسیار بالا به تار و پود موکت نفوذ پیدا می کند و روی سطح آن اسپری می‌ شود. به همین منظور  تمام سطح موکت تمیز خواهد شد و آب کثیف از طریق مکنده ی دستگاه به مخزن آب کثیف منتقل می شود.

شستن موکت با دستگاه موکت شوی:

دستگاه های شستشوی موکت زیادی در سطح بازار وجود دارند که قابل استفاده برای شستشوی موکت و از بین بردن لکه های روی سطح موکت می باشند. این دستگاه‌ ها پرقدرت ترین و سریع ترین روش برای شستشوی موکت محسوب می‌ شوند و با وجود نازل ها و برس هایی که دارند می توانند هر گونه لکه ی کمرنگ یا پررنگ را از سطح موکت پاک کنند و آلودگی ها را از بین ببرند.

استفاده از این دستگاه بهترین روش محسوب می‌ شود و اکثر شرکت هایی که خدمات شستشوی موکت را ارائه می دهند ترجیح می دهند که از این دستگاه استفاده داشته باشند. وقتی که برس های دستگاه با قدرت هرچه تمام تر روی سطح موکت کشیده شوند هرگونه لک از بین خواهد رفت و آب کثیف هم از طریق مکنده ها جذب می شود و به مخزن آب کثیف انتقال پیدا می کند. تا بدین ترتیب عملکرد شستشوی موکت به بهترین شکل ممکن پیش برود.

کلام آخر:

عزیزانی که قصد شستشوی موکت و نظافت آن را دارند بهتر است که به شرکت هایی مراجعه کنند که قیمت شستشوی موکت را کاملاً مقرون به صرفه اعلام می کنند. اما در کنار این قیمت مقرون به صرفه و مناسب، خدمات خود را نیز با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌ دهند. در این صورت می توانید با کاهش قیمت شستشوی موکت کیفیت بالایی را در روند شستشوی موکت خود تجربه کنید.

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم