تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* برای شستن موکت اتاق خواب همین حالا سفارش دهید *

شستن موکت اتاق خواب در کمترین زمان

شستن موکت اتاق خواب در کمترین زمان

شستن موکت اتاق خواب این روزها دیگر مانند گذشته سخت نیست. شاید زمانی نه چندان دور، شستشوی فرش و موکت شویی کاری بسیار سخت و طاقت فرسا بود، اما اکنون دیگر این مشکلات برای ما چندان اهمیتی ندارد و دلیل به وجود آمدن مراکز مختلفی شده است که شستشو را با کیفیت و قیمت مناسبی ارائه می دهند. اما برای شستشو چطور انتخاب کنیم؟

شاید شما هم شنیده باشید برخی مراکز شستشوی فرش و موکت کیفیت خوبی ارائه نمی کنند. هزینه های اعلام شده هم معمولا یکسان نیست و شاهد تفاوت چشم گیری هستیم. اگر به دنبال یک مرکز ارائه دهنده با کیفیت بالا هستید و می خواهید موکت تمیز تحویل بگیرید، تهران واش اولی و آخرین گزینه شما خواهد بود.

نکات کلیدی و مهم در شستن موکت اتاق خواب

تهران واش با توجه به استفاده از ماشین آلات شستشوی فرش و موکت قادر است تا پاکیزگی را به شما ارائه دهد. شاید برای اتاق خواب کودک نیاز به شستشو داشته باشید یا موکت های گران قیمت اتاق خواب و خراب نشدن آنها در زمان شستشو برایتان مهم باشد. آیا شستشوی سنتی کافی است؟ پاسخ منفی است. این کار می تواند به موکت آسیب برساند و ظاهر آن را خراب کند.

به همین دلیل ما با مواد شوینده مناسب، با توجه به الیاف موکت، نوع آلودگی و سطح آن به شستشو اقدام می کنیم. این کار اکنون کاملا تخصصی است و پس از یکبار امتحان کردن، قطعا شما به یک مشتری دائمی این مرکز بدل خواهید شد.

بهتر هست خودتان هیچ گاه کار شستن موکت اتاق خواب و رفوی فرش را انجام ندهید. چرا که عدم آشنایی شما می تواند هزینه جبران ناپذیری برایتان به وجود آورد. با هزینه مناسب و به سادگی می توانید موکتی تمیز تحویل بگیرید. دیگر نگران تمیزی و محل خشک شدن موکت شسته شده نباشید.

مراحل شستشوی موکت اتاق خواب با طرح مختلف

مراحل شستشوی موکت اتاق خواب با طرح مختلف

شستن موکت اتاق خواب پرز دار با موکت حوله ای و یا موکت طرح پارکت متفاوت است. نباید یک شیوه برای تمامی أنواع موکت ها استفاده شود. حتی مواد شوینده مورد استفاده هم باید متفاوت باشد. برخی موکت ها به سادگی آسیب می بینند و خراب می شوند.

پس باید ابتدا شیوه موکت شویی بر أساس نیاز تعیین شود. مواد مورد استفاده، نوع شستشو و حتی تعداد شستشو مشخص می شود و سپس کار شروع می گردد.

شستن موکت نجس با شامپو فرش

شستن موکت نجس با شامپو فرش

شاید موکت مورد استفاده شما نجس شده باشد. مخصوصا اگر نوزاد و یا کودک خردسال در خانه داشته باشید، امکان این موضوع بسیار زیاد است. در این مواقع یک راه ساده وجود دارد: شستشوی موکت در محل (منزل) شما. در زمان بسیار کوتاهی شستشو انجام می شود و موکت پاک و بدون هیچ نجسی خواهد شد.

این موضوع از جهت شرعی کاملا تایید شده است و نگران نجس بودن نخواهید بود. حال احتمالا برایتان سوال پیش آمده است که هزینه شستشوی موکت متری چند است ؟ برای پاسخ به این سوال تنها کافی است که همین الان با ما تماس بگیرید.

شستن موکت پالاز با بخارشوی مخصوص

شستن موکت پالاز با بخارشوی مخصوص

پالاز موکت یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان این محصول است. سالیان طولانی تولید محصولات و کیفیت بالای آن باعث شده است تا بسیاری از مصرف کنندگان رو به استفاده از پالاز موکت بیاورند.

  • اما طریقه شستن پالاز موکت به چه صورت است؟
  • آیا روش صحیح شستن موکت پالاز با موکت های دیگر متفاوت است؟

در جواب این سوال ها باید گفت بله. هر موکتی به نوع شستشوی مخصوص به خود نیاز دارد. نباید یک روش را برای همه موکت ها استفاده کرد. حال برای شروع شستن موکت اتاق خواب کار زیادی ندارید. ما در نزدیکی شما هستیم. در کمترین زمان، با بهترین هزینه و خدمات موکت اتاق خواب شما شسته و به شما تحویل داده می شود.

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم