تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

* تشک شویی در تهران *

تشک شویی در غرب تهران

تشک شویی در تهران

خدمات تشک شویی در تهران ، توسط تیم تخصصی قالیشویی تهران واشینگ در کنار سایر خدمات تخصصی دیگر انجام می گیرد. شستن تشک ها یکی از سخت ترین و نگران کننده ترین، روش های نظافتی در منزل می باشد. دلیل این موضوع این است که، شستشوی انواع تشک ها فقط به منظور حفظ نظافت نیست. بلکه شستشوی تشک برای حفظ سلامت بدن نیز، بسیار حائز اهمیت می باشد. خیلی از خانم ها پس از کثیف شدن تشک تخت خواب و یا بو گرفتن آن، نمی دانند که دقیقا از چه روشی باید برای شستشوی انواع تشک ها استفاده کنند.

انواع روش های شستشوی خوشخواب

انواع روش های شستشوی خوشخواب

به منظور شستشوی انواع تشک های فنری، طبی، پنبه ای و … در ابتدا باید رو تختی و کاور تشک را جداگانه در ماشین لباس شویی قرار دهید. برای اینکار سعی کنید داغ ترین حالت آب را انتخاب نمایید و حتما از خشک کن ماشین استفاده نمایید. تا تمامی میکروب ها و باکتری های موجود در آنها از بین برود.

شستشوی تشک فنری و فوم دار

یکی از نکات مهم در شستشوی این نوع تشک ها ، کنترل میزان نفوذ آب در تشک است. در شستشوی این تشک ها دقت داشته باشید که، آب خیلی به درون آن نفوذ نکند. چونکه موجب زنگ زدگی فنر ها و آلوده شدن فوم ها می شود. برای شستن این نوع از تشک ها می توانید مقداری سرکه سیب را مایع ظرف شویی ترکیب نمایید.

سپس با استفاده از مسواک، محلول را کاملا روی قسمت های بو گرفته و لکه های تشک بزنید. در ادامه با استفاده یک دستمال تمیز و مرطوب، کف را از روی تشک پاک بگیرید . حتما از نور مستقیم آفتاب برای خشک کردن تشک استفاده کنید.

شستشوی تشک طبی

برای شستشوی خوشخواب طبی بهتر است از جوش شیرین به همراه روغن های خوش بو کننده استفاده نمایید.به این صورت که جوش شیرین را روی تشک بریزید و مقداری روغن خوش بو کننده روی آن بزنید. سپس بعد از چند ساعت، با استفاده از مکش بالای جارو برقی، تشک را تمیز نموده و در مقابل آفتاب خشک نمایید.

دلایل شستشوی خوشخواب

  • برای از بین بردن باکتر های ناسالم که میتواند بیماری را گسترش دهند
  • برای جلو گیری از حساسیت های متداول که از آکنه ها ، گردوغبار ، آفات و شوره موجود در سطح تشک به وجود می آید
  • برای رفع بوهایی که در تشک شما جذب می شود که با شستشوی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه از بین میرود
  • برای جلوی گیری از رشد میکروب ها
  • برای جلوگیری از چرک مرده نشدن و نفوذ نکردن لکه و گردو غبار به داخل بافت تشک

قیمت خدمات تشک شویی درمنزل  تهران

قدرت خشک کنندگی بالای آن است که به طور کامل آب و مواد شوینده را از تشک تخلیه کرده و فقط یک نم در تشک باقی میماند که یک ساعت پس از تحویل کار، تشک شسته شده کاملا خشک شده و قابل استفاده میباشد. زمان شستشوی تشک با توجه به میزان آلودگی یک تا دو ساعت میباشد. شامپویی که ما برای خدمات شستشوی تشک خوشخواب در تهران استفاده میکنیم شامپو تکزابون است. طبق تجربه چندین ساله ما در خدمات خشکشویی این شامپو بهترین انتخاب می باشد به دلیل بوی خوش، عدم ایجاد حساسیت، قدرت پاک کنندگی بالا و حفظ کیفیت تشک خوشخواب.

قیمت شستشوی خوشخواب تک نفره با قیمت شسشتوی خوشخواب دو نفره متفاوت است و بعد از تشخیص نوع لکه و زمان بر بودن مراحل آن قیمت تعیین میشود.

شستشوی خوشخواب در منزل در تهران

شستشوی خوشخواب د تهران توسط قالیشویی تهران واشینگ در سه مرحله و به ترتیب انجام می گیرد.

  1. در ابتدا تیم ما روکش ها را جدا کرده و شروع به لکه گیری از سطح تشک می کند و روکش ها را با مواد شوینده آلمانی شستشو می دهد.
  2. تیم حرفه ای ما ، با استفاده از جارو برقی سطح تشک جارو کشیده و  سپس با دستگاه , شامپو و و مواد پاک کننده سازگار با الیاف تشک و در صورت وجود لکه از لکه بر های متناسب با آن لکه استفاده میشود.در شستشوی تشک تختخواب در تهران که شستن تشک تخت ها با دستگاه پولیشر و به منبع شامپو و مواد لکه بر متصل است شسته میشود
  3. خشک کردن است که با استفاده از مکنده های صنعتی بسیار قوی مایعات و کف موجود بر سطح تشک را جذب نموده که حدود ۹۰ درصد تشک ها را خشک میکند و ۱۰ درصد باقی مانده به طور میانگین ۴ الی ۵ ساعت طول میکشد تا کاملا خشک شود در طول این مدت در صورت امکان بهتر است که پنجره هارا باز کنید تا با جریان هوا زود تر خشک شود.

قالیشویی تهران واشینگ در غرب تهران

قالیشویی تهران واشینگ بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت سفارشات شما عزیزان می باشد. تیم حرفه ای ما انواع خدمات قالیشویی ، موکت شویی ، مبل شویی و تشک شویی را بصورت فوق تخصصی در محل ، برای رفاه حال شما مشتریان عزیز ، با بهترین مواد انجام می دهد.

نوشته های مرتبط

بهترین قالیشویی در تهران
قالیشویی

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران از آنجایی که شستشو و نظافت منزل از اهمیت زیادی بهره مند است، فرش، موکت، مبلمان از دسته مهمترین فاکتورهایی هستند

خدمات مبل شویی در منزل
مبل شویی

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل از جمله مهمترین تجهیزات زندگی که بیشتر مستعد آلودگی و کثیفی می باشد، مبلمان هستند. چرا که در معرض رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم