تهران واش

۲۸۸۴ ۴۴۵۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۵۳۷۵ ۲۲۹۱ ۰۲۱

شماره ثابت

۱۲۱۴ ۹۳۸ ۰۹۱۲

شماره همراه

مبل شویی در منزل

به صرفه ترین و حرفه ای ترین مبل شویی در منزل

مبل شویی تهران واش ارائه دهنده انواع خدمات مبل شویی و شسشوی مبلمان اداری و راحتی، با بهترین کیفیت می باشد. انواع مختلف و متنوعی از شستشوی مبل در شرکت تهران واش انجام می شود؛ لذا می توان برای هر شستشویی روی تهران واش حساب کرد. دقت کارکنان تهران واش در شستشو و پاکیزگی مبلمان پس از شستشو مثال زدنی است. دیگر لازم نیست نگران لکه های دلخراش مبلمان و صندلی های خود باشید. تهران واش را به جرأت می توان یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت و شستشوی مبلمان دانست. چرا که کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین تنوع این خدمات، همواره نقطه قوت ما بوده است.

مبل شویی جزو خدماتی است که تنها در برخی از قالیشویی ها انجام می گیرد که قالیشویی تهران واشینگ یکی از این قالیشویی ها است که جزو بهترین قالیشویی و مبل شویی های تهران می باشد. امروزه یکی از وسایل پرکاربرد  هر خانه و دفتر کاری، مبلمان آن است. در واقع سبک زندگی امروزی، باعث شده است که مبل‌ها بیش از فرش‌ها در معرض آلودگی باشند.

در گذشته‌ای نه‌چندان دور مبلمان کثیف شده، راهکاری جز تعویض روکش یا خود مبلمان نداشت. این موضوع به‌خصوص درباره مبلمان با رویه پارچه‌ای یک واقعیت انکار ناپذیر بود. اما امروزه تجهیزات مناسبی برای مبل شویی فراهم شده است؛ که نتیجه کار را رضایت‌بخش می‌کند. البته هنوز هم مبل شویی در منزل و بدون تجهیزات لازم، کاری تقریبا غیر ممکن است؛ که اگر هم آن را انجام دهید؛ قطعا نتیجه کار رضایت بخش نخواهد بود. و قالیشویی تهران واشینگ خدمات موبل شویی در منزل را دارد.

شستشوی مبلمان به صورت دستی

شستشوی مبلمان به صورت دستی و بدون تجهیزات لازم، به دلایل گوناگونی منطقی نیست. از سختی کار و زمان‌بر بودن آن که بگذریم؛ نتیجه نهایی شستشوی مبلمان به صورت دستی، چیزی جز لکه شدن مبلمان، نفوذ آب به سطوح زیرین و کم شدن عمر مبلمان شما نخواهد بود. مبل شویی باید به شکلی انجام شود که بدون نفوذ آب به لایه‌های زیرین مبل، بتوان رویه آن را به‌طور کامل از آلودگی‌ها زدود. این کار به کمک دستگاه‌های شستشو و مکش مخصوص و توسط تکنسین‌های باتجربه ممکن می‌شود.

شستشوی تخصصی با دستگاه مبل شور

شستشو و نظافت مبلمان معمولا امری بسیار دشوار است. علت اصلی دشواری آن نیز ماندگاری لکه ها و نفوذ مواد در بافت خود مبل هاست. هر بخش مبل و همچنین هر نوع لکه و آلودگی روش شستشوی مخصوص به خود را دارد. در نتیجه شستشوی کامل مبلمان و تشک های راحتی و تشک های تخت خواب، نیازمند شستشوی تخصصی و با ابزار آلات و دستگاه های ویژه است.

مبل شویی تخصصی با دستگاه انجام میشود

مبل شویی تخصصی با دستگاه انجام میشود

شرکت تهران واش شستشو را به صورت تخصصی و به وسیله دستگاه مبل شور انجام می دهد. شسشتوی انواع مبل های ۷ نفره سلطنتی، مبل ال و مبل تکنفره با هر آلودگی و لکه ای، تخصص تهران واش است. تعرفه خدمات ارائه شده نیز کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه است و معادل با استاندارد های قیمت گذاری منصفانه می باشد. قیمت های ما کاملا رقابتی است و با مشاهده قیمت های اقتصادی ما می توانید به این موضوع پی ببرید. چرا که ما به این حقیقت اعتقاد داریم که کیفیت را می توان ارزان خرید.

نحوه ی شستشو مبلمان با دستگاه مکش

مبل شویی تخصصی و بهداشتی در منزل شما

مبل شویی یکی از انواع نظافت هایی است که طی سال های اخیر با توجه به استفاده از دستگاه های مخصوص، سهولت بیشتری یافته است. در گذشته مبل ها را برای شستشو از خانه بیرون می بردند و تا چند روز به اجبار از استفاده از آن محروم می شدند. این روش بسیار زمان بر بود و هزینه بالایی به افراد تحمیل می کرد. مصرف بالای آب نیز از مشکلات دیگری بود که روش های قدیمی در پی داشت. در ضمن تماس مستقیم و طولانی مدت چوب مبل با آب موجب پوسیدگی زود هنگام آن می شد. این امر غالبا موجب آن می شد که افراد از چنین شستشو هایی صرف نظر کنند و به گرد گیری های کلاسیک بسنده کنند.

اما اگر حداقل یک بار شستشوی مبل را تجربه کرده باشید، به خوبی می دانید که شستشوی مبل چه تاثیر شگرفی در زیبایی ظاهر خانه دارد. خوشبختانه این روز ها روش های جدیدی ابداع شده اند که به شما این امکان را می دهند که با هزینه ای اندک و در زمانی کوتاه مبل هایی تمیز و همچون روز اول داشته باشید.

بهتر است به این نکته نیز توجه داشته باشید که مبل ها هر روز طی ساعت های متوالی مورد استفاده قرار می گیرند. همین امر می تواند این محل ها را در معرض انواع آلودگی قرار دهد. بنابراین مبل شویی تخصصی به لحاظ بهداشتی نیز امری ضروری بوده و بهتر است حداقل سالی یک بار صورت گیرد.

خدمات شستشو در محل

بیشتر افراد برای شستشوی مبل های خود خدمات شستشو در محل را می خواهند و این مورد پسند همه است به این دلیل که حمل و نقل مبل‌ها برای شستشو کار اصلا درستی نیست؛  بهترین راه استفاده از دستگاه‌های شستشو است البته به شرطی که آن ها را به محل مبلمان بیارویم. همچـنین دسـتگاه‌های مبل شویی به دلیل ویژگی‌های خاص خود این امکان را فراهم کرده‌اند که مبلمان شما بدون تغییر مکان و به سرعت شسته شوند. مبلشویی در محل کمک می‌کند تا مبلمان شما خیلی سریع و بدون هزینه حمل و نقل، شسته شود. همچنین از آنجا که شستشو به کمک این تجهیزات مناسب، از نفوذ آب به پارچه جلوگیری می‌کند؛ خشک شدن مبلمان در مدت زمان بسیار کمی انجام شده و تنها ساعتی پس از پایان مراحل شستشو، می‌توان از مبلمان شسته شده استفاده کرد.

شستشوی انواع مبل ها با کیفیت بالا

با توجه به وضعیت اقتصادی و گرانی تقریبا همه لوازم منزل، حفظ کیفیت مبل ها اهمیت بسیار زیادی هنگام مبل شویی دارد. طبیعتا هیچ کس انتظار ندارد به خاطر شستشوی مبل، بافت پارچه و بخش های گوناگون مبل آسیب ببیند. بنابراین مبل شویی باید با نهایت دقت انجام گیرد. خوشبختانه ابزار آلات مورد استفاده جدید این امکان را فراهم آورده اند که نظافت بدون کوچک ترین آسیبی صورت پذیرد.

ابزار های مبل شویی با توجه به جنس مبل، با همدیگر فرق می کنند. برای مثال ابر یا فرچه ای که برای مبل های ابریشمی استفاده می شود باید، خیلی نرم تر از فرچه هایی باشد که برای پارچه های عادی مورد استفاده قرار می گیرد.

سریع ترین روش برای مبل شویی در منزل و محل کار

این روز ها زندگی بدون مبل عملا غیر ممکن است. بنابراین افراد راهی را ترجیح می دهند که شستشوی مبل در کوتاه ترین زمان و در محل صورت گیرد. برای اینکه عملیات مبل شویی با سرعت و کیفیت بالایی صورت گیرد، لازم نیست مبل را از منزل یا محل کار خود خارج نمایید. تمام مراحل یک شستشوی کامل را می توان در محل و در کوتاه ترین زمان به انجام رساند. برای این کار کارشناسان شستشو مراحل زیر را به انجام می رسانند:

  • ابتدا تشک های مبل را جدا می کنند و به کمک جارو تمامی درز ها و بخش های داخلی مبل را از گرد و غبار و می زدایند.
  • سپس با توجه به رنگ و جنس پارچه مبل، سطح را با مواد شوینده خیس می نمایند.
  • در این مرحله به کمک دستگاه مخصوص که دارای فرچه های چرخنده می باشد، تمامی سطح مبل را لکه زدایی می کنند. (البته برخی از لکه ها لازم است با دست و به کمک ابر یا پارچه مخصوص پاک شوند.)
  • در این مرحله با یک ابر یا دستمال کف های مبل را می گیرند.
  • در نهایت رطوبت موجود روی مبل به کمک جارو های مخصوص مکیده می شود و مبل خشک می شود. (برای خشک کردن بخش های چوبی مبل نیز از پارچه یا پارافین استفاده می کنند.)

شستشوی صندلی ها به چه صورت است؟

شستشوی صندلی نیز به همین روش امکان پذیر است. برای شستشوی انواع صندلی ها از جمله صندلی چرم، مخمل و پارچه ای می توان به کمک دستگاه های مبل شویی تخصصی اقدام به نظافت کرد. این اقدام معمولا مورد توجه صاحبان سالن های سمینار، تالار های عروسی، هتل ها و حتی بانوان خانه دار برای صندلی های میز ناهار خوری قرار می گیرند.

بهترین روش، استفاده از دستگاه تخصصی است

معمولا مادر هایی که فرزندان کم سن و سال دارند، دائما با لکه های ایجاد شده روی مبل دست و پنجه نرم می کنند. این نوع لکه ها را شاید بتوان با یک تکه پارچه نم دار بر طرف نمود. اما مبل شویی فراتر از این حرف هاست.

احتمالا تا خودتان از نزدیک مشاهده نکنید، متوجه تاثیر چشمگیر مبل شویی روی ظاهر مبل های خود نخواهید شد. شستشوی صندلی و مبل با دستگاه مخصوص می تواند آن ها را همانند روز اول نو کند. به علاوه شاید خودتان عادت کرده باشید، اما خواه نا خواه مبل ها و صندلی هایی که دائما مورد استفاده قرار می دهید، بوی خاصی به خود می گیرند که تنها با شستشوی کامل قابل برطرف شدن هستند.

بنابراین یکی از نظافت های واجبی که بهتر است در خانه تکانی امسال خود در اولویت قرار دهید، مبل شویی تخصصی است. با توجه به روش های مدرن و کم هزینه جدید، دیگر لازم نیست از بابت زمان بر بودن آن نیز نگرانی داشته باشید. تنها کافی است با کارشناسان مربوطه در زمینه ی موکت شویی و مبل شویی تماس حاصل نمایید و جنس مبل ها و تعداد آن ها را به اطلاع آنان برسانید تا طی چند ساعت کل کار را برایتان به انجام رسانند.

هزینه مبل شویی با تعرفه مشخص

هزینه مبل شویی به چند فاکتور مهم بستگی دارد. اولین و مهم ترین فاکتور جنس مبل است. طبیعتا مبل هایی با پارچه های حساس همچون ابریشم و مخمل، باید با تمهیدات خاصی شسته شوند. بنابراین هزینه شستشوی آن ها از پارچه های ضخیم و عادی بیشتر خواهد بود. فاکتور مهم دیگر تعداد مبل ها و صندلی هاست. طبیعتا هر چه تعداد مبل ها بیشتر باشد، هزینه شستشو نیز افزایش خواهد یافت.

البته در تعیین تعداد مبل ها، ظرفیت مبل ها هم اهمیت دارد. برای مثال قیمت شستشوی مبل دو نفره از تک نفره بیشتر است. به علاوه مبل های جدید که صورت ال و به هم متصل هستند، تعرفه خاص خود را دارند. بنابراین برای اطلاع از هزینه مبل شویی باید تمامی موارد ذکر شده را با کارشناس مربوطه در میان بگذارید.

البته با توجه به مطالب گفته شده، مبل شویی تخصصی در محل، با توجه به اثرات مثبت در ظاهر و بهداشت محیط، هزینه کاملا مقرون به صرفه ای دارد.

مراحل مبل شویی در منزل در طی سه مرحله انجام می گیرد  که به صورت کامل برای سما توضییح داده شده است

مرحله اول:

در مرحله اول مبل شویی در منزل شما با مشاهده نیروهای ما  از مبل های خانه شما ، با استفاده از جارو برقی گردو غبار و پرزهای موجود از سطح مبل کاملا تمیز می شوند .

مرحله دوم:

در مرحله دوم به نسبت کثیفی و لکه های موجود، مواد شوینده را انتخاب می کنند  و با شامپوی مخصوص شستشوی مبل که شامپوهای مورد استفاده ما شامپوهای با کیفیت و درجه یکی می باشدو با افزودن مواد لکه بر سازگار با الیاف مبلمان که از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است انجام میشود سپس با برسر که توسط دستگاه به چرخش در می آید مبل ها تمیز می شوند.

مرحله سوم

مرحله بعدی  با استفاده از مکنده های صنعتی قدرتمند انجام میگردد که با مکش مایعات و کف موجود بر روی سطح مبلمان موجب خشک شدن سطح مبلمان میشود .

شستشوی مبل با دستگاه

با شوینده های خانگی لکه های سطحی را پاک می کنیم و میتوانیم  مبلمان را به طور مرتب نظافت کنیم ولی شستشوی مبلمان واقعا کار ساده ای نیست برای تمیز شدن کامل و عمقی لازم است که مبلمان با دستگاه تمیز شوند  در این صورت میتوانیم تمام لکه ها باکتر ها و هر نوع لکه دیگری را پاک کنید  برای شستشوی مبل های خود در منزل می توانید با ما تماس بگیرید.

شستشوی مبلمان اداره ها ،شرکت ، هتل ها و…

افرادی که می خواهند کار مبل شویی را انجام دهند باید توانایی خدمات را به مکان های  کوچک و بزرگ ، هتل ها و دیگر مکان ها را داشته باشد قالیشویی تهران واشینگ در زمینه شستشوی مبلمان اداره ، شرکت ها و … تخصص دارد و نیروهای ما افراد بسیار مجرب و کاردان می باشتد و همین تضمین ارائه بهترین خدمات ماست  شستشوی مبل در منزل شما را با بهترین و بالاتربن کیفیت تضمیین می کنیم

ویدیو مبل شویی

آخرین مطالب مبل شویی

خدمات مبل شویی قالیشویی تهران واشینگ

  • پاک کردن تمامی باکتری ها و ویروس ها از مبل
  • تمیز کردن عمیق مبل برای از بین بردن تمام روغن ها، کثیفی ها و لکه ها
  • نظافت مبل بدون نیاز به تعطیلی اماکن عمومی
  • تمیز کردن فوری مبل در کوتاه ترین زمان ممکن
  • نظافت حرفه ای مبل اداری، خانگی و صنعتی با کیفیت بالا
  • نظافت مبل با مواد مخصوص و مواد شوینده درجه یک

مبل شویی در تهران

اگر شما هم صاحب رستوران، کافه و یا تالار هستید باید در نظر داشته باشید که نظافت و تمیزی در کسب و کار شما جزو اولین و برترین اولویت ها برای مشتری می باشد و به دلیل رفت و آمد های مشتریان صندلی ها و مبلمان شما نیز نیاز به نظافت منظم دارند، و شما نیز می توانید مبلمان و صندلی های خود را با قراردادی توافقی با شرکت های مبلشویی یاد شده جهت نظافت به آن‌ها بسپارید.

خدمات مبل شویی ویژه رستوران ها، کافه ها و تالارها

اگر شما هم صاحب رستوران، کافه و یا تالار هستید باید در نظر داشته باشید که نظافت و تمیزی در کسب و کار شما جزو اولین و برترین اولویت ها برای مشتری می باشد و به دلیل رفت و آمد های مشتریان صندلی ها و مبلمان شما نیز نیاز به نظافت منظم دارند، و شما نیز می توانید مبلمان و صندلی های خود را با قراردادی توافقی با شرکت های مبلشویی یاد شده جهت نظافت به آن‌ها بسپارید.

خدمات مبلشویی ویژه سینما ها و سالن های آمفی تئاتر

همیشه هنگام مشاهده فیلم و تئاتر برخی از بینندگان از تنقلات، نوشیدنی و خوراکی جهت سرگرمی استفاده می‌کنند و در خیلی از موارد این تنقلات و خوراکی ها بر روی صندلی ریخته و لکه های چربی و کثیفی های زیادی از خود جای می‌گذارد، شرکت های مبلشویی تهران برای نظافت صندلی های سینما و آمفی تئاتر ها نیز خدمات ارائه می دهند و طبق قراردادی توافقی اقدام به خشکشویی صندلی ها می کنند.

سوالات متدوال

خیر ، تهران واشینگ با استفاده از دستگاه های پیشرفته و شامپوی خارجی این ضمانت را میدهد که به مبل آسیبی نشود.

تهران واشینگ با استفاده از دستگاه خشک کن تا ۸۰ درصد مبل را خشک میکند، درصد باقی مانده ۳ ساعت طول میکشد تا کاملا خشک و قابل استفاده باشد.

خیر ، شستشو یکسان است بلکه نحوه شستشو و حجم کار هست که فرق میکند، آن هم با تیم مجرب تهران واشینگ انجام پذیر است.

خیر ، چون دستگاه خشک کن ندارید تا کثیفی را از بین ببرد و خشک کندبه هر نحوی تمیز کنید، بعد از خشک شدن مبل کثیفی ها به بالا می آید و از قبل بدتر می شود پس بهتر است انجام ندهید .

تماس مستقیم